wtorek, 6 sierpnia 2019

Wszystko o odchudzaniu

Udało mi się uzyskać szczupłą sylwetkę, dlatego postawiłam stworzyć blog o odchudzaniu. Mój blog o dietach jest miejscem w którym publikuję informacje ze świata diet i odchudzania. Blog o odchudzaniu, fitnesie, dietetycznych przepisach, lifestyle, DIY. Nazywam się Marta i jestem tutaj, żeby podzielić się z Tobą moją miłością do gotowania, zdrowego stylu życia i sportu.


Ten post jest rekordzistą, jeśli chodzi o czas, którego potrzebowałam, by wreszcie zacząć go pisać.

Przeglądając rodzime blogi o odchudzaniu momentalnie na pierwszy plan wysuwa się strona Healthy plan by Ann - pamiętniko-poranik autorstwa Anny Lewandowskiej, żony najpopularniejszego polskiego napastnika. W jej zapiskach znajdziemy pełen zestaw rad niezbędnych przy utracie wagi - informacje o odżywianiu, propozycje przepisów i pomysły na ćwiczenia. Nawet chyba dość dużego, ale nie bardzo się orientuję, jak dużego. Justek o Co jest nie tak z suplementami odchudzającymi?


Wiele osób kojarzy pracę dietetyka wyłącznie z układaniem diet redukcyjnych. Jednym z pierwszych pytań jakie pada z ust nowopoznanej osoby jest zwykle – o, jesteś dietetykiem, daj mi kilka sprawdzonych rad jak się odchudzić. Na rynku pojawiają się coraz to nowe diety, których autorzy obiecują rewelacyjne rezultaty przy minimalnym nakładzie pracy.


Dieta South Beach” to książka o odchudzaniu napisana przez Arthur’a Agatston’a – lekarza, który dzięki swojemu rewolucyjnemu planowi żywienia pomógł wielu osobom na całym świecie.

W Polsce książkę zakupiło już tysiące osób i stała się ona jednym z bestsellerów w tej kategorii. Traktat o odchudzaniu to doskonała pozycja dla każdego, kto do tej pory w ogóle nie zawracał sobie głowy (i brzucha) tematyką diet, zdrowego odżywiania itp. Chmielewska mówi o rzeczach powszechnie wiadomych, ale rzadko stosowanych na co dzień. Wczoraj pozno w nocy obejrzalam powtorke rozmow w toku o odchudzaniu.


Wystapilo osob, aktorzy i dziennikarze. Cztery z tych osob po odchudzaniu , jezeli nawet nie wrocily do wagi wyjsciowej, to sporo przytyly. Na pytanie jakie diety stosowali odpowiadali, ze rozne tylko p. Wanio z Polsatu odpowiedzial, ze nie je ziemniakow, makaronu i ryzu.


W końcu i ten temat musiał zostać poruszony na tym blogu o odchudzaniu. Fakty i mity o odchudzaniu to temat rzeka. Jest wiele artykułów na ten temat, ale postanowiłam stworzyć jeden artykuł, który będzie zawierał najwięcej przykładów, tak aby nikt nie musiał już dalej szukać.


Znacie jakie filmy o odchudzaniu ? Odchudzanie to prawdziwa moda naszych czasów. O tym, co każda kobieta powinna wiedzieć, by mieć piękną sylwetkę. Nie ma chyba osoby, która na którymś etapie życia nie próbowałaby diety odchudzającej.


Jednak aby odchudzanie nie było nie kończącą się. Ciągle myślę o odchudzaniu.

Odkąd zaczęłam dojrzewać, dostałam okres (kiedy miałam lat) zaczęłam tyć. Jak rozwiązać ten problem? Początkowo mi to nie przeszkadzało, nigdy nie czułam presji otoczenia, nikt się nie wyśmiewał. Dieta polecana przez Instytut Żywności i Żywienia w Warszawie, charakteryzująca się dużym spożyciem warzyw (także strączkowych), produktów zbożowych (pieczywa, makaronów, kasz, ryżu), świeżych owoców, sporym spożyciem ryb, jogurtu, sera i orzechów, a małym mięsa, jaj i cukru.


Co jakiś czas zaglądam w statystyki bloga. Najpopularniejszym moim postem jest oczywiście ten dotyczący mojej historii odchudzania (co mnie akurat nie dziwi). Wordpress pokazuje też „frazy wyszukiwarek”, dzięki którym czytelnicy znaleźli się na moim blogu. Raz w tygodniu dostaniesz ode mnie List. Prosto do Twojej skrzynki mailowej trafią: inspiracje i odkrycia dotyczące odchudzania albo utrzymywania wagi, sprawdzone narzędzia pomocne na tej drodze,.


Sądzimy, że gdy pozbędziemy się nadmiaru kilogramów to wraz z nimi uśmiechnie się do nas los. Staniemy się nagle pełnymi szczęścia ludźmi, wszystko będzie się układało zgodnie z naszymi marzeniami a nasze życie odmieni się o 1stopni. I tutaj pojawia się niestety tytułowa brutalna prawda o odchudzaniu. Przeczytaj nasze dowcipy o odchudzaniu, cytaty o diecie i pośmiej się ze śmiesznych obrazków o odchudzaniu. Skuteczna dieta za darmo, to odchudzanie na wesoło!


Dowcipy o odchudzaniu – 1. Zdjęcie na lodówce Odwiedziłem z żoną rodziców. Kiedy otworzyłem lodówkę, zobaczyłem w środku nieprzyzwoite zdjęcie pięknej, idealnie. Kłóci się facetów o to który ma chudszą dziewczynę.


Pierwszy:-Moja to jest taka chuda, że jak się schowa za lipą to jej nie widać. Drugi:-Moja to jest taka chuda, że jak się schowa za lampą to jej nie widać! Trzeci:-Ej, weźcie przestańcie. Znajdziesz tutaj opisy popularnych diet, ćwiczeń oraz suplementów diety. Kilka słów o odchudzaniu Dzisiaj na prośbę jednej z czytelniczek (czytelników) mojego bloga będzie co nieco o odchudzaniu.


Właściwie pogoda za oknem okropna, ale mamy wiosnę, więc odchudzanie zacząć czas najwyższy. Niebawem lato, trzeba się będzie pokazać w bikini no i pewnie przydałoby się mieć tu i ówdzie te parę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty