poniedziałek, 11 lutego 2019

Siniaki po usunięciu żylaków

Wszystko na temat: siniaki po operacji żylaków. Czytaj więcej o siniaki po operacji żylaków na WP abcZdrowie. Jestem po operacji żylaków.


Czy jak smaruje żelem nogę i owijam bandażem elastycznym to ma lepsze działanie? Dodam ze przez jakiś czas muszę niestety chodzić w bandażu.

Z góry dziękuję za odpowiedz i. Spuchnięta łydka i siniaki po operacji żylaków lewej nogi Witam. Przed piecioma dniami mialam operacje zylakow lewej nogi. Nawrot zylakow byl jeszcze wiekszy. Krwiaki ktore byly poschodzily,poniewaz smarowalam mascia ale jestem zaniepokojona bo zostaly mi siniaki pod kolanem i kolo uda.


Znajoma pielegniarka powiedzialam ze mam tzw przebarwienia i moja noga tak nie powinna wygladac. Witam, tydzien temu mialam zabieg usuniecia zylakow. Mialam duzego zylaka na udzie oraz na lydce.

Czy to jest jakies ppwiklanie po zabiegu? Siniaki na nogach po operacji żylaków Witam bardzo serdecznie dnia 6. Noga jest zasiniaczona czy to jest normalne zjawisko? Nogę mam w bandarzach czy należy je wcześniej. Bolesne zgrubienia dwa tygodnie po usunięciu żylaków na nodze Witam, minęły już dwa tygodnie od mojej operacji usunięcia żylaków na nodze. Niestety nadal są liczne siniaki i strupki (częściowo stripping), ale martwią mnie głównie zgrubienia w niektórych miejscach, które przy dotyku bolą.


Postępowanie po operacji żylaków. Z reguły zaleca się stosowanie terapii kompresyjnej (odpowiednio dobrane pończochy uciskowe lub bandaże) oraz przyjmowanie leków przeciwzakrzepowych w odniesieniu do czynników ryzyka żylnej choroby zatorowo-zakrzepowej oraz leków przeciwbólowych. Wygląda to jakbym byla mocno pobita, dodatkowo jest duży bolesny obrzęk. Ja mam wrażenie,że za wsz.


Jaka jest różnica po usunięciu żylaków? Witam , po zabiegach skleroterapii (szczególnie dotyczącej dużych , powierzchownych żylaków) tego typu zgrubienia i tkliwość są rzeczą normalną. Moja mama przeszła niedawno operację żylaków, jak na razie ma dosłownie całą fioletową nogę, musi ją sobie bandażem owijać i gazą. Po drugie okład lodowy musi być suchy, czyli owinięty w ręcznik papierowy, serwetkę lub gazę. Jeśli nie zdążyliśmy zrobić takiego okładu w określonym czasie to korzystne będą już tylko okłady ciepłe.


Jeżeli niestety nie uda nam się już ustrzec przed siniakami, będziemy zmuszeni je zakrywać dopóki nie da się ich pozbyć. Po usunięciu głównej żyły lekarz podwiązuje jej mniejsze obwodnice.

Choć brzmi to dość brutalnie, to wbrew pozorom stripping jest zabiegiem z reguły bezbolesnym. Zabieg trwa około godziny. Ból i czarna noga po operacji żylaków kończyny dolnej. Niestety mieszkam w innej miejscowości niż rodzice i mam problem żeby porozmawiać z lekarzem operującym. W dodatku mama nie chce mi zdradzić nazwiska ani kontaktu tego l. Pacjent może poruszać nogami, obracać się, wykonywać ruchy obrotowe w stopach, zginać kolana.


Gdy pacjent może wstać z łóżka, konieczne jest zwiększenie aktywności ruchowej. Na opuchliznę po operacji. Po jakim czasie zgłosić się do zdjęcia szwów?


Jak żywić się po wyjściu ze szpitala? Czy jest ryzyko pojawienia sie przepukliny pooperacyjnej? Odpowiedzi: ) Napis po łacinie w karcie wypisowej oznacza: ostre, ropowicze zapalenie wyrostka robaczkowego położo. Jedną z najczęstszych interwencji chirurgicznych wykonywanych z chorobą kończyn dolnych jest operacja na naczyniach żylnych. Takie naruszenia mogą być spowodowane różnymi przyczynami, zarówno wrodzonymi, jak i nabytymi.


W wielu przypadkach usuwanie żylaków trwa dłużej niż przygotowanie i stripping żyły odpiszczelowej. Polega na usunięciu żylaków i pni żylnych biegnących podskórnie za pomocą specjalnych haczyków i kleszczyków z małych, licznych cięć skórnych. Nacięcia są tak małe, że nie wymagają szycia. Bezpośrednio po zabiegu nie można zdejmować uciskowej opaski.


W przypadku silnego bólu czy obrzęku na nodze, należy skontaktować się z lekarzem. Od tygodni cierpię z powodu silnych bólów tejże nogi, byłam u kontroli w szpitalu , w którym mnie operowano, mówiłam o silnych bólach, lekarz stwierdził, że tak musi być i że jak boli to tabletka przeciwbólowa tyle z porady. Dodatkowo wokół kostki mam ogromny siniak, który mocno boli. Czy w takim przypadku można wykonać zabieg laserem i czy bolący siniak także zniknie po zabiegu wykonanym laserem?


To czy będzie można u Pani wykonać zabieg usunięcia żylaków laserem zależy od metody operacyjnej, którą zastosowano podczas pierwotnego zabiegu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty