piątek, 15 lutego 2019

Po operacji żylaków kończyn dolnych forum

Postępowanie po operacji żylaków zależy od rodzaju wykonanego zabiegu. Z reguły zaleca się stosowanie terapii kompresyjnej (odpowiednio dobrane pończochy uciskowe lub bandaże) oraz przyjmowanie leków przeciwzakrzepowych w odniesieniu do czynników ryzyka żylnej choroby zatorowo-zakrzepowej oraz leków przeciwbólowych. Blizny po operacji żylaków Jestem rok po operacji żylaków.


Miałam miejscowo wycinaną żyłę - kilka nacięć na łydce z przodu, na których były założone małe szwy (zdjęte ok. dni po operacji). Minął rok, a blizny nie bledną, są bardzo widoczne: nacięcia są blade, a wokół nich brązowa otoczka. Typowa sytuacja po każdym zabiegu usunięcia żylaków kończyn dolnych.

Takie zmiany goją się w przeciągu 2-tygodni, powoli wchłaniając się. Aby przyspieszyć ten proces można użyć np. Po zabiegu usunięcia żylaków kończyn dolnych nie ma obowiązku stosowania leków. Witam, tygodni temu przeszłam operacje żylaków kończyn dolnych. Lekarz powiedział że po czterech tygodniach mogę zdjąć pończochę p-żylakową.


Jedna po zdjęciu pończoch noga mnie tak bolała że byłam zmuszona założyć ja ponownie Czy to jest normalne zjawisko ? USG Doppler kończyn dolnych pokaże czy jest zator. Miałam tu na forum już takiego fajnego gościa co strasznie był.

Jestem tygodnie po operacji żylaków nogi prawej,żylaki miałam na całej nodze od pachwiny po same kostki,i prawie lat nie mogłam zdecydować się na operację bo bardzo się bałam,u mnie to sprawka genów,bo. Najczęściej zwolnienie wystawia się w takim przypadku na około - tygodni. Ból i czarna noga po operacji żylaków kończyny dolnej. Siniaki po operacji żylaków kończyny dolnej Jestem miesiace po operacji żylaków konczyny dolnej i jeszcze mam siniaki wzdluz jak przebiegał żylak.


Problem z żylakami kończyn dolnych polega na tym, że w trakcie zabiegu i po nim pacjent jest unieruchomiony. Po około 1-miesiąca po usunięciu żylaków kończyn dolnych nie ma przeciwwskazań do odbycia urlopu w gorącym klimacie. Jeśli ten wypoczynek będzie aktywny to tym bardziej nie ma przeciwwskazań. Zły wpływ na powstawanie żylaków ma palenie papierosów, nadwaga oraz brak aktywności fizycznej. Uprawianie sportu, nawet dwa razy w tygodniu, bardzo poprawia krążenie i zapobiega zaleganiu krwi w żyłach kończyn dolnych.


Na powstawanie żylaków ma wpływ także długotrwałe stanie lub siedzenie. Zdrowie - Forum Gdańsk, Gdynia, Sopot. Porozmawiaj o aktualnych problemach i radościach mieszkańców Trójmiasta. Czy tygodnie po operacji żylaków kończyn dolnych można prowadzić samochód? Do zabiegu klejenia żylaków kończyn dolnych kwalifikowani są w szczególności Pacjenci z istotną niewydolnością tętnic kończyn dolnych, osoby z otyłością, osoby z obrzękami tłuszczowymi i limfatycznymi, u których dobór wyrobów uciskowych, bądź ryzyko niekorzystnych działań wynikających z ich stosowania, są zbyt wysokie.


Leczenie objawowe żylaków kończyn dolnych koncentruje się na ułatwieniu odpływu krwi z naczyń żylnych kończyny dolnej. Chory powinien prowadzić aktywny tryb życia, układać kończyny ponad poziomem ciała, unikać wysokich obcasów i utrzymywać prawidłową masę ciała. Ponadto długie przebywanie w pozycji stojącej działa niekorzystnie. Przyjeli mnie dzień przed operacja na badania, następnego dnia operacja rano-znieczulenie w kręgosłup, operacja trwała jakieś 1.

Też myślałem, że to koniec świata i zaraz operacja. Oczywiście stosowałem pod okiem lekarza, a ten ocenił działanie jako. Jakich zaleceń należy przestrzegać po zabiegu usuwania żylaków kończyn dolnych? Dzień po przeprowadzeniu operacji można powrócić do swoich normalnych. Operacja żylaków może być przeprowadzona różnymi technikami.


Niezależnie od zastosowanej metody, chory musi uzyskać informację, jak dbać o nogę po operacji żylaków, i stosować się do tych zaleceń. Dostosowanie się do zaleceń po operacji żylaków kończyn dolnych jest niezmiernie istotne – wpływa na końcowy efekt zabiegu. Polega ona na wycięciu niewydolnej żyły odpiszczelowej bądź odstrzałowej, następnie zmian.


Jestem pół roku po operacji i nie mam żadnych problemów , nogi mnie nie bolą jak wczesniej. Wiele osob mowi ze operacja boli - bzdura nie w moim wypadku ( operacja żylaków na jądrze jest bolesna ). Chyba że było ciećie koło pachwiny ale nie jest to ból nie do zniesienia tak jak pisza znawcy na forum. Okres przerwy od siłowni ? Ulegają samoistnemu wchłonięciu po upływie 2-tygodni. Aż procent wszystkich operacji wykonuje się z powodu nawrotowych żylaków.


Przyczyną powstawania żylaków kończyn dolnych są wady zastawek w żyłach. Częściej chorują kobiety, wpływ ma obciążenie genetyczne oraz szereg innych czynników, na które mamy wpływ: otyłość, płaskostopie, uporczywe zaparcia, warunki pracy, długie pozostawanie w pozycji stojącej, brak aktywności fizycznej, siedzenie z podkurczonymi nogami czy stosowanie gorących kąpieli. Występuje średnio u populacji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty