piątek, 22 lutego 2019

Bolące guzki na wargach sromowych

Guzki pod skórą miały ropę przy próbie wyciskania opuchły mi wargi i nasilił się ból ,smarowałam clotrimazolum nie pomogło zastosowałam tribiotyk, maść na opryszczkę też nic, dostałam w organizmie dziwnego mrowienia. Czy ktoś ma może taki problem? Z ropną wydzieliną, a po wyciśnięciu aż nieraz. Bolący czyrak na wardze sromowej – odpowiada Lek. Co mogą oznaczać białe bolące guzki na wargach sromowych ? Po kilku dniach same znikają.


Ostatnim razme pojawil sie dwa tygodnie temu i dzisiaj. Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników. Poniżej znajdziesz do nich odnośniki: Małe i twarde guzki pod pachami – odpowiada Dr n. Wargi sromowe, zarówno większe jak i mniejsze, są narażone na powstawanie różnego typu zmian w postaci narośli, czyraków czy krostek. Twarda i bolesna grudka może wskazywać na zapalenie gruczołu Bartholina.


Jego funkcją jest produkowanie śluzu, który nawilża pochwę. Jego umiejscowienie i częsty kontakt z moczem sprzyjają rozwojowi infekcji. Otóż już od dawna mam taki mały pryszcz na wardze sromowej od środka. Nie boli ani nie rośnie, nie puchnie, nie mam ogólnie żadnych problemów. Kiedys juz cos takiego mi sie zdarzylo moze razy w ciagu poprzednich kilku lat tylko ze zawsze jak sie juz zglosilam do lekarza to juz.


Witam, od około dni borykam się z bolącymi guzkami na wargach sromowych, jest ich az róznej wielkości są mocno. Guzki na wargach sromowych, czy krostki należy jak najszybciej zlikwidować. Przyczyny guzków i narośli na wargach sromowych. Należy pamiętać o tym, że nawet niewielka narośl może zmienić się w nowotwór, a jego bliskość z układem limfatycznym przyspieszy rozsiewanie się komórek nowotworowych po całym organizmie. Patogenami, które najczęściej są przyczyną infekcji, to.


Raz, kilka lat temu pojawila sie mniejsza i mniej bolesna krosta, tylko, ze na wargach sromowych, ktora po wycisnieciu ropy znikla, moze to przez depilacje ? Bardzo prosze o jakies porady i pomoc, nie ukrywam ze boje sie isc do lekarza. Miałam kiedyś taki guzek na wardze sromowej większej i zniknął po tygodniu. Od pewnego czasu zauwazylam na wargach sromowych od strony wewnętrznej dziwne zmiany(cos jak brodawki czy luszcaca skora)przy dotyku boli.


Bolące zmiany na wargach sromowych. Guzek na wardze sromowej. Jestem po zabiegu leep dni na wargach sromowych mniejszych po lewej syronie pojawil sie guzek bolący.


Nie jest bardzo przeszkadzajacy ale przy dotyku boli Co to moxe byc prosze o odpowiedz. Tylko proszę nie pisac aby isc do lekarza bo bede ale termin mam za jakis czas. Co może oznaczać mały guzek z lewej strony wargi sromowej ? Pytanie zadałam ze względu , że moja koleżanka odkryła na wardze sromowej małego guzka. Nie jest on twardy ani miękki i rzekomo wielkiego bólu nie zadaje,ale dyskomfort jest. Bolący, miękki bąbel, gulka na wardze sromowej większej.


Witam, mam rocznikowo lat, około miesiące temu na prawej wardze sromowej większej zauważyłam gulke pod skora wielkości ziarnka grochu, ktora widoczna była gołym okiem. W poprzednim artykule opisywaliśmy funkcję, jaką spełniają wargi sromowe. Omawialiśmy także kwestie związaną z występowaniem na nich różnych zmian skórnych. Po przeanalizowaniu wszelkich faktów na ten temat można wysnuć wniosek, że guzek na wardze sromowej nie zawsze jest zwiastunem czegoś złego.


Takie grudki zazwyczaj są rodzajem zaskórników, które powstają w wyniku. Urazy mechaniczne okolic warg sromowych mogą być następstwem czynności takich jak: jazda na rowerze, noszenie zbyt obcisłej bielizny i odzieży, współżycie bez właściwego nawilżenia pochwy (szczególnie jeżeli występuje częsta suchość pochwy). Ból warg sromowych – urazy mechaniczne sromu, dyspareunia, czyli ból podczas stosunku. Jeśli się nie powiększają i nie dają żadnych dolegliwości, to się nie przejmuj,być może organizm kiedyś sam to wchłonie.


Panie Doktorze prosze o odpowiedź. Kilka dni temu na wargach sromowych mniejszych zauwazyłam odczuwalny niewielkiguzek-boli tylko przy dotyku i nieco przeszkadza kiedy bielizna ociera,ale podczas chodzenia nie przeszkadza. Wizyte u ginekologa mam dopiero w czwartek popołudniu ale okropnie niepokoje sie co to moze być? Może to być użyty wewnętrznie szew, który ulegnie samoistnemu wchłonięciu po około miesiącach od zszycia rany. Na pewno jednak trzeba udać się do lekarza, który zbada ten guzek.


Nawet jeśli ropień ujawni się, a nie fakt, że na wargach sromowych nie po pewnym czasie ponownie pojawia się nowa formacja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty