wtorek, 12 lutego 2019

Bandażowanie po operacji żylaków

Witam, jestem drugą dobę po operacji żylaków prawej nogi (podwiązanie i wycięcie żylaków piszczelowe i przeszywające). W szpitalu dostałam tylko wypis i według zaleceń na wypisie mam bandażować nogę codziennie. Jestem miesiąc po operacji żylaków kończyn dolnych.


Czy tak powinnam zrobić? Jestem trzy dni po operacji żylaków i nie bardzo wiem, jak bandażować nogę, czy mocno czy nie, czy ściskać w kostce, czy na łydce. Postępowanie po operacji żylaków.

Aby nie dopuścić do wynaczynienia się większej ilości krwi i powiększenia obrzęków, tuż po zabiegu stosuje się pończochy uciskowe lub bandażowanie nóg. Desmurgia – tak nazywa się dział poświęcony między innymi metodom bandażowania. To stara nauka, rozwinięta głównie przez rehabilitantów zajmujących się obrzękami. Wiele tych umiejętności znajduje zastosowanie w leczeniu niewydolności żylnej. O pończochach nie mam pojęcia-nie miałam- bandażowanie nogi po zabiegu i tyle-.


Bandaże nie są zbyt wygodne. Jestem tygodnie po operacji żylaków nogi prawej,żylaki miałam na całej nodze od pachwiny po same kostki,i prawie lat nie mogłam zdecydować się na operację bo bardzo się bałam,u mnie to sprawka genów,bo tata miał a ciąże i porody tylko. Operacji usunięcia żylaków kończyny dolnej daje świetny efekt kosmetyczny i przynosi ulgę, związaną z ustąpieniem wszelkich dolegliwości, wynikającymi z obecności żylaków (ból, uczucie ciężkości nóg, mrowienie, drętwienie nóg itp.).


Sposób bandażowania może mieć znaczenie dla zdrowia, dlatego prezentujemy instrukcję bandażowania, jako wsparcia kompresjoterapii.

Metoda kompresjoterapii ze. Film uczy bandażowania kompresyjnego krok po kroku w dwóch technikach: 1. Zmodyfikowana technika Puttera 2. Lekarze nie mają łatwego przepisywania, aby przepasać nogi przed operacją i po operacji w okresie pooperacyjnym. Dlatego eksperci starają się zapobiegać rozwojowi stanu zagrażającego życiu - chorobie zakrzepowo-zatorowej.


Choroba zakrzepowo-zatorowa - procesu patologicznego, który występuje w wyniku wielokrotnego nakładania się skrzeplinę lub skrzepów krwi (skrzepy) wielkości. Witam Znacie może jakiś sposób na za bandażowanie całej nogi bandażem elastycznym? Jestem tydzień po operacji żylaków (podwiązanie w 8-miu miejscach). Szczególnie - jak dobrze zabandażować kolano, by się w miarę dobrze zginało, a poniżej był ucisk.


Dzien dobry , dni temu przeszlam zabieg usuniecia zylakow z lewej nogi. Na wizycie kontrolnej u lekarza po 4dniach zalecono bandazowanie tylko do kolana i smarowanie lioton. Po operacji wszystko bylo dorze,noge bandazowalam cala.


Trzy pierwsze warstwy bandaża leżą tak, że trzecia pokrywa piętę. Teraz bandażuje się dolną krawędź pięty. Następną warstwą bandaża owija się górną krawędź pięty. W ten sposób umacnia się dolne jak i górne warstwy obandażowanej pięty. Ból i czarna noga po operacji żylaków kończyny dolnej.


Niestety mieszkam w innej miejscowości niż rodzice i mam problem żeby porozmawiać z lekarzem operującym.

W dodatku mama nie chce mi zdradzić nazwiska ani kontaktu tego l. Doświadczenia po operacji żylaków kończyn dolnych Wystające żyły na rękach i nogach Domowe sposoby na żylaki w ciąży Likwidacja żylaków cena Usuwanie pajączków na nogach laserem cena Ile trwa zabieg usunięcia żylaków Usuwanie żylaków parą wodną szczecin Lekarz od żył częstochowa. Moja mama przeszła niedawno operację żylaków, jak na razie ma dosłownie całą fioletową nogę, musi ją sobie bandażem owijać i gazą. Zły wpływ na powstawanie żylaków ma palenie papierosów, nadwaga oraz brak aktywności fizycznej. Uprawianie sportu, nawet dwa razy w tygodniu, bardzo poprawia krążenie i zapobiega zaleganiu krwi w żyłach kończyn dolnych. Na powstawanie żylaków ma wpływ także długotrwałe stanie lub siedzenie.


Operacja żylaków jest wykonywana nie tylko ze względów kosmetycznych. Należy pamiętać, że żylaki kończyn dolnych (przewlekła niewydolność żylna) są poważną chorobą, która nieleczona prowadzić może do wielu powikłań, takich jak zakrzepowe zapalenie żył powierzchownych lub głębokich, zator tętnicy płucnej, zespół pozakrzepowy oraz owrzodzenie żylakowe podudzia. Jestem pół roku po operacji i nie mam żadnych problemów , nogi mnie nie bolą jak wczesniej.


Wiele osob mowi ze operacja boli - bzdura nie w moim wypadku ( operacja żylaków na jądrze jest bolesna ). Chyba że było ciećie koło pachwiny ale nie jest to ból nie do zniesienia tak jak pisza znawcy na forum. Okres przerwy od siłowni ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty