piątek, 14 września 2018

Zgrubienie w mosznie

Od czasu do czasu odczuwam tępy ból, dyskomfort w tym miejscu. Ból ten nasila się podczas dłuższej nieaktywności seksualnej. Guzki lub zgrubienia w mosznie. Pytanie nadesłane do redakcji. Wyczułem na prawym jądrze niewielki guzek.


Jak go dotykam, to mnie boli.

Zgłosiłem się z tym do swojego lekarza rodzinnego, który skierował mnie do szpitala. Tam powiedzieli mi, że to nie jest rak jąder i że mam zgłosić się za pół roku. Po zabiegu przez pewien czas utrzymuje się obrzęk. Naczynia żylne, które się podwiązuje też dają zgrubienia.


Tkanka powrózka nasiennego jest bardzo delikatna i ulega. Ma też powiększony węzeł chłonny pod pachą po tej samej stronie, co to zgrubienie w mosznie. Mam lat i od jakiegoś czasu zaobserwowałem u siebie zgrubienie w mosznie.


Druga tak jakby spuchnięta nitka obok lewego jądra.

Odczuwam czasami lekki ból lewgo jądra, nie jest to mocny ból. Po prostu daje o sobie znać. Ostatnio na mosznie zauważyłem pewne zgrubienie, górkę, jakby krostka. W piątek na treningu kolarskim poczułem dyskomfort w mosznie. Każda z powyższych nieprawidłowości wymaga oceny przez lekarza, a w przypadku objawów niepokojących jest pilnym wskazaniem do zgłoszenia się do lekarza, najlepiej urologa.


Ostatnio zauwazylem ze w mojej mosznie (w okolicach prawego jadra) jest twarda kulka wielkości ziarnka grochu. Czy jest to cos groznego? Palcem, po prawej stronie wyczułem podłużne zgrubienie (kilka mm grubości) idące od dołka biodrowego pomiędzy moszną a odbytem w kierunku jąder równolegle do podłogi. Płyn i zgrubienie w mosznie po operacji przepukliny ~pr. Podczas kąpięli zauważyłem guzek wielkości 0. Witam jestem Piotr i mam lat.


Mam umówioną już wizytę u urologa, ale do niej jeszcze dni, a ja łykam środki uspakajające jak szalalony. Guzek na jądrze może być objawem groźnej choroby lub wynikiem zwykłego urazu. Niezależnie jednak od przyczyny trzeba zgłosić lekarzowi każde wykryte zgrubienie na jądrze, bo tylko dzięki temu jest możliwe postawienie prawidłowej diagnozy i rozpoczęcie leczenia. Dziwne zgrubienie w mosznie.


Przez joker w dziale Forum urologiczne. Zgrubienie jest dość tw.

Pomozcie mi bo umre ze strachu czuje zgrubienie nie na jadze ale jakby na powloczce gdzies wokol nie boli mnie to zupelnie. Mam to juz od dawna moze nawet od zawsze poprostu dopiero. Dziewczyny, właśnie wykąpaliśmy naszego niespełna czterotygodniowego synka i zauważyliśmy w mosznie blisko prącia sine zgrubienie większe od jądra.


Kilka lat temu wyczułem zgrubienie pod lewym jądrem. Kulka znajduje się bliżej lewego jądra. Udałem się do urologa, który po USG stwierdził, że to zapalenie najądrza i nic z tym na razie nie robimy.


Bardziej jest wyczuwalne jak np. Rok temu byłem z tym u lekarza pierwszego kontaktu a pozniej u dermatologa , mozna delikatnie powiedziec że w tych dwóch przypadkach zostałem spławiony z okolo 2-metrów ode mnie została rzucona diagnoza ze to kaszaki i ze nic z tym nie zrobię. Nie boli mnie to w ogóle. Malutkie zgrubienie przy mosznie. Na mosznie mam niewielkie białe zgrubienie.


Pojawiło się to miesiąc temu i do tej pory w ogóle się nie zmieniło. Może tylko trochę bardziej stwardniało, ale może mi się wydaje. Niewielkie białe zgrubienie na mosznie.


Guz w mosznie temat działu: Zdrowie i Uroda. Pod koniec czerwca pod lewym jądrem zobaczyłem widoczną żyłę. Przeczytałem w internecie, że to żylaki powrózka nasiennego. Gdy jest zimniej to worek mosznowy jest sztywniejszy, mniejszy i wtedy nie widać tych żył. W profilaktyce żylaków powrózka nasiennego bardzo ważna jest samokontrola jąder.


Mężczyzna może się zbadać, np. Jeżeli w mosznie ponad jądrem znajduje się wyczuwalne zgrubienie, należy udać się do urologa na badanie kontrolne. Czym są żylaki powrózka nasiennego?


Guzek w pochwie nie musi oznaczać poważnej choroby, jednak każde zgrubienie w postaci grudki, gulki czy narośli, powinno zostać skonsultowane z lekarzem. Niezależnie od tego, czy zmiana występuje na wargach sromowych, przy wejściu go pochwy, czy na tylnej bądź przedniej jej ścianie, nie należy je. U człowieka moszna stanowi luźny, nieparzysty worek, odpowiadający kobiecym wargom sromowym większym, który podobnie jak one powstaje z embrionalnych wałów płciowych, prawego i lewego. Błona kurczliwa (łac. tunica dartos) umożliwia mosznie kurczenie i rozluźnianie w odpowiedzi na zmieniającą się temperaturę otoczenia, tak, by jądra stale znajdowały się w.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty