piątek, 7 września 2018

Golden rose maskara do brwi

Przyciemniająca mascara do brwi to połączenie szybkoschnącego żelu i kremowej konsystencji, co pozwala na uzyskanie określonego kształtu i koloru brwi, zapewniając im jednocześnie naturalny wygląd. Formuła zawierająca specjalne włókna uwydatnia brwi i nadaje im elegancki, gładki wygląd bez sklejania i grudek. This feature is not available right now.


Używałam też innych mascar do brwi ale żaden nie miał tak precyzyjnej szczoteczki jak ta. Jest malutka, bardzo ładnie i precyzyjnie układa i ujarzmia brwi przy okazji dodając im koloru. Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących! Farba przeznaczona jest do przyciemniania i podkreślania brwi.


Formuła dobrze przylega do włosa, zapewniając wyraźny odcień. Produkt szybko zasycha i utrzymuje się długi czas. Idealnie nadaje się do codziennej stylizacji. Posiada spiralę, która ułatwi aplikację.


Golden rose maskara do brwi

Opakowanie dodatkowo zostało wzbogacone o szczoteczkę, dzięki. Zapewnia ich odpowiedni kształt i wyglą nie skleja i nadaje im perfekcyjny wygląd przez cały dzień. Odpowiedni dla wszystkich kolorów brwi i bezpieczny dla osób noszących szkła kontaktowe. Wiele z nas marzy o pięknych, gęstych brwiach, które nadają charakteru twarzy.


Jednak, wiele z nas posiada już całkiem ładne brwi, które wymagają jedynie podkreślenia. W tym celu świetnie spiszą się tzw. Zamów dostawę do dowolnego salonu i zapłać przy odbiorze! Czarny kolor podkreśla elegancki i modny styl marki. Golden Rose Brow Color Tinted Mascara.


Kosmetyk zmieści się w każdej, nawet najmniejszej kosmetyczce. Dzięki miniaturowemu rozmiarowi na pewno nie zostanie pomylony z tradycyjnym. GOLDEN ROSE PRZYCIEMNIAJĄCA MASKARA DO BRWI nadaje gładki wygląd bez sklejania i grudek.


Szeroki wybór produktów i atrakcyjne ceny! Powiem Wam że mi się bardzo podoba efekt jaki nią uzyskuje. Brwi to rama naszych oczu, którą warto podkreślać aby makijaż wydawał się pełniejszy. Produkty stworzone do stylizacji brwi to między innymi kredki, żele, cienie czy też farbki.


Proponowane w różnych odcieniach aby dopasować idealny kolor, pozwalają wypełnić brwi i dodają im. Formuła produktu to połączenie szybkoschnącego kremu i żelu. Maskara umożliwia prostą stylizacje brwi i nadanie im koloru przy zachowaniu naturalnego wyglądu.


Zawiera włókna, które uwydatniają brwi i nadają im elegancki look. Przed zakupem tego produktu hamowała mnie cena ponad 100zł. Pozostałe kolory byłyby dla mnie albo za ciemne albo za jasne. Tusz ma świetną szczoteczkę, która dociera nawet do tych najmniejszych rzęs.


Golden rose maskara do brwi

Tusz nie tylko wspaniale pogrubia rzęsy, ale również wydłuża je i delikatnie podkręca. Jest to jeden z lepszych tuszy, jakie miałam i który przypadł mi do gustu. Moje brwi to temat dość trudny. Mają długie włoski, które ciężko okiełznać.


Ostatnimi czasy jednak stawiam na naturalność. Nie lubię, gdy na brwiach mam pancerz z żelu, bo nie wygląda to zbyt ładnie. Zaloguj się Zarejestruj się Szukaj. GOLDEN ROSE BROW COLOR TINTED EYEBROW MASCARA PRZYCIEMNIAJĄCA MASKARA DO BRWI 03. Konturówka do brwi to połączenie wygodnego opakowania z wykręcaną, cienką końcówką, dzięki której łatwo można uzyskać precyzyjne podkreślenie i idealną linię.


Golden rose maskara do brwi

Farba dedykowana jest do przyciemniania i podkreślania brwi. Towar szybko zasycha i utrzymuje się długi czas. Perfekcyjnie nadaje się do codziennej kreacji. Jednakże mam w planach pisać do Was regularnie i mam nadzieję, że tym razem mi się uda :) Dzisiaj przychodzę do Was z produktem, który gości już u mnie dosyć długo. Na pewno nie jedna z Was już o nim słyszała, bo pewnego czasu było o nich dosyć głośno.


Znajdziesz tu też cień do brwi i inne produkty pomocne przy tworzeniu wyrazistego makijażu oka. Znany i lubiany jest też Brow Pow z theBalm. Ja jednak mam tylko paletkę z Gosha, która spisuje się nawet ok. Fanki makijażu brwi przy użyciu cieni, na pewno będą zadowolone.


W palecie znajdują się trzy cienie o różnej barwie oraz wosk.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty