wtorek, 30 stycznia 2018

Sine żyły

Widoczne sine żyły , które bolą podczas uciskania Czasem na lewej ręce po wewnętrznej stronie mam sine żyły , które gdy uciskam bolą. KOBIETA, LAT ponad rok temu Krew i naczynia krwionośne Medycyna rodzinna. Towarzyszyć mogą wielu stanom chorobowym, na przykład niewydolności krążeniowej, niedoczynności tarczycy, nieprawidłowej pracy komór serca lub przyjmowaniu doustnej antykoncepcji hormonalnej.


Witam, Na nogach i rękach ( nie tylko dłoniach) mam sine plamy, właściwie w innych rejonach ciała też, ale o wiele mniejsze. Plamki takie pojawiły mi sie dość dawno, ale ostatnio nasilają się. Kiedy leżę i jest mi ciepło mam normalną, ładną skórę (no może oprócz tego, że na stopach i dłoniach widać mi duże niebiesko sine żyły ), ale kiedy stanę nogi robią się całe.

Przez długi czas mam długie fioletowe żyły na udach (chyba to popękane naczynka) co zrobić żeby się ich pozbyć? Duży siniak po pobraniu krwi z żyły Witam, dni temu miałam. Boję się i nie wiem co robić. Przewlekła niewydolność żylna jest chorobą, którą charakteryzuje nadciśnienie żylne powodujące zmiany w budowie żył – uszkodzenia ich ściany i pogorszenia funkcji, co doprowadza do objawów zastoju żylnego. Dodatkowo chorobie towarzyszą zmiany troficzne skóry kończyn dolnych w postaci przebarwień, poszerzonych naczyń, powstawania obrzęków, zaników skóry.


Opisane żyły mogą być fizjologicznymi naczyniami, które u niektórych osób są widoczne przez skórę. Teoretycznie może być to jednak także początek niewydolności żylnej. W celu uzyskania szczegółowych informacji sugeruję konsultację z lekarzem POZ.


Zapalenie żył w nodze najczęściej współwystępuje z zakrzepicą żył, której powikłanie stanowi.

Do objawów zapalenia żył kończyn dolnych zalicza s. Mają dłuższy przebieg niż teleangiectazje. Swoją nazwę zawdzięczają układowi: często rozgałęziają się na żyły podobnego kalibru, które łączą się ze sobą tworząc jak gdyby oczka sieci. Niekiedy u szczupłych osób żyły powierzchowne wręcz uwypuklają się nad skórą – często mówi się wówczas o żylastych nogach czy rękach.


Na moich nogach zamiast normalnego koloru żył , mam takie sine żyły czym to jest spowodowane? Dodam że ręce mam zawsze zimne i też troszkę sine. Sine ręce, jak i sine nogi to dość częsta dolegliwość.


Przyczyną zasinienia dłoni oraz stóp może być m. Kiedy mamy do czynienia z zimnymi, fioletowymi rękami i nogami, przyczyną. Mam problem z widocznymi żyłkami na nogach. Tzn nie sa to małe żyłki ale widać mi całe żyły. Najgorzej w zgieciach kolan. Na łydkach też są widoczne.


Zakrzepowe zapalenie żył powierzchownych może niekiedy być pierwszym objawem nowotworu rozwijającego się często w miejscu bardzo odległym i pozornie nie związanym z układem naczyń żylnych. O takiej możliwości należy pamiętać szczególnie wtedy, gdy zapalenie żył nawraca bez wyraźnej przyczyny i pomimo prawidłowego leczenia. Nie prawda, że żylaki to tylko u starych bab!


Ja mam lat i jeszcze dziesięć lat temu na nogach z tyłu widniały jakieś małe sine żyłki. Brałam jakieś tabletki ale jakoś efektów nie widzę a na droższe specyfiki mnie nie stać. Bogdan Celer był już wtedy chory na tzw.

W opinii ekspertów co roku w Polsce powinno się diagnozować żylną chorobę zakrzepowo-zatorową u ok. Obserwując twarz, emocje, ton głosu, mowę ciała, sylwetkę, napięcia w ciele, ubiór oraz sposób poruszania się dowiemy się, jak dotychczas przebiegało życie danej osoby. ANALIZA TWARZY jest metodą profilowania opartą na zależności jaka zachodzi między wyglądem zewnętrznym człowieka a jego charakterem. Okolice żył, w których trwa stan zapalny, są czerwone, obrzęknięte i bolą. Cienie pod oczami zazwyczaj są wynikiem bezsenności lub niskiej jakości snu, a co za tym idzie - zmęczenia organizmu.


Sińce mogą być także konsekwencją procesu starzenia się skóry, który powoduje, że skóra pod oczami staje się coraz cieńsza, w związku z tym wszelkie żyły i naczynka, odpowiadające za barwę cieni, są bardziej widoczne. Inną chorobą, w której żyły widoczne na klatce piersiowej jest zespół żyły głównej górnej. W większości przypadków przyczyną tego zespołu jest nowotwory płuc, choroby Hodgkina, raka sutka z przerzutami. W innych przypadkach, żyły głównej górnej zespół przyczyną łagodnego śródpiersia rozwarstwienia. Czerwono-sine wybroczyny na skórze,.


Na cukrzycę choruje ponad mln Polaków. Z powodu powikłań część żyje krócej Serce jest tak mocne, że mogłoby wypompować krew metrów w górę Rak trzustki - leczenie radykalne tylko w przypadków Ponad Polaków ma niedobory witaminy D. Poszedłem z tym do lekarza w krwiodastwie, jednakże pani stwierdziła, iż mam przeczulice i kazała kupić sobie maść na obrzęki do smarowania ręki. Po kilku dniach jak żel nie pomagał poszedłem z tym do lekarza rodzinnego, który stwierdził, iż mam zapalenie żył i zapisał antybiotyk oraz lek na niewydolność krążenia żylnego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty