wtorek, 23 stycznia 2018

Lewe jadro wieksze i boli

Nie, jest to objaw skrętu jądra, o tym prosze powiedziec urologowi. W Pańskim przypadku widocznie był to lekki skręt, bez żadnych poważniejszych skutków, lecz każdy następny moze byc poważniejszy, gdy jądro okreci sie tak że zostanie odcięty dopływ krwi do niego, wtedy niezwłocznie trzeba udac sie na pogotowie, po godzinach szanse na odratowanie jądra spadają. Nierówne jądra, lewe większe i twardsze - Jądra. Lewe jądro większe od prawego - Jądra. Witam mam lat od długiego czasu zauważyłem że lewe jądro jest większe od prawego i to lewe jądro jest ciężkie i czasami boli i do tego brzuch i kręgosłup Czy to coś poważnego Z góry dziękuję za odpowiedź MĘŻCZYZNA, LAT.


Prawe jądro jest znacznie większe od lewego i boli - co może być przyczyną? Mam lat moje prawe jadro jest okolo razy wieksze od lewego i odczuwam bol z tego powodu. Ból jest dość duży a przy dotyku nasila się. Czuje ze jądro jakby trochę spuchło.


Ból spowodowany jest nieudana zabawą z dziewczyną która za bardzo zassała lewe jadro. Pytanie jest co mogła uszkodzić czy to może tylko takie delikatne stłuczenie i samo może przejść? Witam mam lat od kilku lat pare razy w roku bolalo mnie lewe jadro okolice najądrza te zyly sa grubsze i wieksze niz na prawym. Problem powstal dopiero dni temu caly czas boli mnie to lewe jadro jest wieksze i nie tak jak prawe jajowate tylko okragle i jakby spuchniete bol jakby promienieje kolo lewego biodra w podbrzusze dni temu zalozylem jasne bokserki kiedy szedlem pod pryszni w. Otóż wiem , że wiele facetów ma , że jedno jądro jest większe od drugiego i sam tak całe życie miałem oraz wiele czytałem , że to normalne lecz moje prawe jądro jest 2x większe od lewego jest po prostu potężne normalnie lewe jajko mogę złapać jest nie duże i ob koło ma luz.


I tak spokojnie pracowałem jak kazdy, jest 03. Ból i powiększenie prawego jądra. Lewa strona jest dużo większa od prawego jądra a samo lewe jądro ma tak jakby dwie części z tym, że jedna jest wielkości prawego jądra natomiast druga część ( poniżej ) jest trochę większa od prawego jądra i jest zrośnięta z wyższą częścią.


Ej o czym może świadczyć ból lewego jądra. Boli mnie od dni w różnym nasileniu. Zaczęło się od tego, że na siebie założyłem ciasne spodnie, a następnie postanowiłem pojeździć na rowerze.


Po czasie ok minut zaczęło mnie boleć lewe jądro. Moje lewe jądro jest 3-razy większe od prawego, jak nie więcej. Mimo to, że jest aż taka duża różnica, nie występują dolegliwości uboczne z tym związane, bóle itd.


Wyczytałem na forum, że asymetria jąder jest naturalna, ale chyba nie aż w takim stopniu. Ale nie zawsze, przeważnie po ejakulacji. Gdy je przytrzymuję od dołu, to czuję niewielki ból. Jądro z czasem powraca do mniejszej wielkości. Podobne wahania w wielkości zauważyłem w prawym jądrze z tym, że ono mnie nie boli.


Rok temu miałem operacje lewego powróżka nasiennego w zaawansowanym stadium , potem mialem co jakis czas chodzić na kontrole ale zaprzestałem ponieważ wyjeżdzałem do pracy za granice no i każda wizyta kosztowała mnie 100zł - leczyłem się prywatnie. Nawet dobre firmy produkujące spodnie męskie po lewej stronie pozostawiają większy krój, żeby można było swobodnie umiejscowić jądra i członek. Zazwyczaj członek leży po lewej stronie z tego powodu jądro spychane jest na dół i uciskane. Dolegliwość ta powoduje silny ból jądra, który pojawia się często po aktywności fizycznej lun odbyciu stosunku płciowego.


Ból jądra lewego i prawego a choroby jąder. Najważniejszym stanem nagłym, którego zasadniczym objawem jest nagły i silny ból jest skręt jądra, który powinien skłonić chorego do jak najszybszego zgłoszenia się do Oddziału Urologicznego, ponieważ stan taki wymaga rychłego. Kontrolnie zawsze możesz iść do urologa. Witam mam lat i mam problem mianowicie boli mnie lewe jądro więc tak jakieś pół roku temu doznałem urazu lewego jądra zostałem uderzony po tym urazie kiedy położyłem się spać rano gdy się obudziłem to jądro miałem schowane jakby w brzuchu ale po masażu wysunąłem je ale jądro było wyżej niż zawsze po długim czasie odważyłem się iść do. Zawsze wymaga uważnej diagnostyki.


Niektóre przyczyny bólu jądra są błahe i związane np. Dlatego w Pana przypadku konieczna jest wizyta u urologa. Wymagającą natychmiastowej diagnostyki przyczyną bólu jądra jest skręt jądra. Czy normalne jest ze jedno jadro jest większe od drugiego ? Wydaje mi się ze jedno jądro mam większe od drugiego. Poza tym to większe jest zdecydowanie niżej niż mniejsze.


Mniejsze lewe jądro i powiększenie prawego jądra Witam Od pół roku zauważyłem dziwną anomalię w zachowaniu moich jąder. Skręt jadra - przyczyny, objawy, diagnostyka,. Wyciek ropnej wydzieliny z cewki moczowej i ból jadra - co może być przyczyną? Witam, mam lat od około roku borykam się z uciążliwymi problemami jakimi są -Wyciek z cewki moczowej.


Mozliwe ze wada gentyczna nie wiem , wrzuc fote to moze cos dokładniej powiemy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty