piątek, 26 stycznia 2018

Fioletowe wargi sromowe

Mój problem polega na tym , że moje wargi sromowe sa jakby fioletowe, zawsze w sumie miały taki kolor! Teraz może zaczełam bardziej to zauważać! O czy to może świadczyć! Raczej nigdy nie mialam żadnej infekcji, utrzymuje to sie już nawet pare lat!


Czy to może byc ich normalny kolor? Często wargi sromowe są czerwone, a na ich powierzchni pojawiają się drobne krostki. Zwykła zmiana proszku do prania czy płukania bielizny, który zawiera np. Równie często dotyczy to wkładek higienicznych, podpasek, środków higieny intymnej i środków stosowanych do.


Wargi sromowe - rodzaje. Stosunkowo często zdarza się bowiem, że wargi sromowe mniejsze są większe od tych, które przymiotnikiem tym są definiowane w nazwie. Ta warga była i jest nienaturalnie duża, tak duża, że zasłaniała drugą wargę, jakby na nią narosła, pół łechtaczki spuchło w taki sposób, że wygląda to jakbym miała trzy ogromne wargi sromowe, w dodatku fioletowe jak śliwka węgierka (nie przesadzam), wręcz granatowe, sine. Jestem przerażona, to wygląda okropnie i boli.


Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum. Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status. Mniejsze wargi sromowe mają wewnątrz kolor różowy, a na brzegach często przechodzi on w ciemniejsze kolory aż do brązu. Każda kobieta posiada dwa rodzaje warg sromowych: mniejsze oraz większe.


Te większe znajdują się na zewnątrz i zawierają sporą ilość tkanki. Mimo że wargi sromowe większe są zbudowane z normalnej tkanki skórnej mogą być nieco innego koloru niż reszta ciała. Mogą być lekko fioletowe, różowe lub brązowe. Wszystko to jest całkowicie normalne.


I tak jak wnętrze twoich ust ma inny kolor, tak wargi sromowe mniejsze różnią się kolorem od większych. Z przodu łączą się, bezpośrednio wrastając we wzgórek łonowy, tworząc tzw. Czy na poczatku ciazy wasze wargi nabraly ciemnoniebieskiego fioletowego sinego odcienia? Dopiero jak poszłam do ginekologa to powiedział mi że mam strasznie sine wargi sromowe mi się głupio zrobiło bo nie wiedziałam co to takiego jest i czy to dobrze czy źle włożył mi dopochwowo to.


Witam, ostatnio podejrzewałam, że mogę być w ciąży, wynik testów robionych w odstępach kilku dni wyszedł negatywny, dostałam również planowaną miesiączkę. Warszawie, w Krakowie, we Wrocławiu, w Łodzi czy w Szczecinie. Fioletowe wargi towarzyszą ponadto zatorowości płucnej. Siniejące usta i paznokcie to jednak nie jedyny symptom. U chorego obserwuje się nagłą duszność, kaszel, ból w klatce piersiowej.


Fioletowe wargi sromowe

Dodatkowo dołącza sinica, osłabienie, męczliwość. Witam Chyba mam podobny problem, równiez zauwazyłam dziwne , czerwono-fioletowe troche wypukłe krostki na moich narzadach (głownie na wargach sromowych zewnętrznych) i trochę się przeraziłam. Zauwazyłam te zmiany przez przypadek gdy sprawdzałam, czy czasami nie mam kleszczy. Skonsultowałam to z moim ginekologiem, powiedział, ze nie mam sie tym przejmować, że wyglada to na.


Czy wiesz, po co w ogóle natura wyposażyła kobiety w wargi sromowe? Czym one są i jakie pełnią funkcje oraz które zmiany w ich obrębie mogą być niepokojące? Porady - seks, miłość i namiętność, związki, erotyka, antykoncepcja i metody antykoncepcji. Sprawdź najnowsze informacje i wiadomości. Muszli na piasku w postaci kobiecych genitaliów, pochwa.


Robienie Loda pocałunek, zmysłowy język liże kwiat tulip. Seksowne kobiece usta i Wiosenny kwiat na delikatne różowe tło. Oralny sex, Masturbacja, lizanie pochwy i warg sromowych.


Sine usta to dla wielu z nas problem natury estetycznej. Dlatego, gdy zauważymy, że nabierają nienaturalnie sinej barwy, staramy się ją zatuszować. Warto jednak zastanowić się nad tym, czemu robią się sine. Bo, jak to jest ze wszystkim, najskuteczniejszym sposobem walki z problemem jest odnalezienie jego źródła i walka z przyczyną, a nie eliminowanie objawów.


Gdzies przeczytalam ze to moze byc jeden z objawow ciazy. Jesli ktoras z Was tak miala, bardzo prosze o odpowiedz. Napiszcie jak to dokladnie wyglda i co jest sine. Swędzenie i pieczenie sromu to często spotykana kobieca dolegliwość.


Przyczyny świądu okolic intymnych są różne. Jedną z nich może być np.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty