wtorek, 23 sierpnia 2016

Zgrubienia na wardze sromowej

Wargi sromowe, zarówno większe jak i mniejsze, są narażone na powstawanie różnego typu zmian w postaci narośli, czyraków czy krostek. Przyczyną guzka na wardze sromowej jest najczęściej torbiel zastoinowa, czyli kaszak. Twarda i bolesna grudka może wskazywać na zapalenie gruczołu Bartholina.


Przyczyna spuchniętej lewej wargi sromowej po stosunku – odpowiada Lek. Zgrubienie w wargach sromowych – odpowiada Lek. Od paru tygodni na wardze sromowej od wewnetrznej strony czuje ból spowodowany taka gruba żyła która przy jakimkolwiek ruchu sie napina i boli. Teraz im wieksza ciąza tym bardziej jest to dokuczliwe. Czego należy unikać w ciąży?


Na wardze sromowej – owrzodzenie, guzek czy krostka? W okolicy sromu mogą się lokalizować różne zmiany skórne. Pacjentki opisują je różnie – jako kuleczkę, guzek, zgrubienie na wardze sromowej. Najczęściej zmiany te są związane z nieodpowiednią higieną okolic intymnych lub reakcją alergiczną, np.


A może można zastosować leki bez recepty dostępne w aptece? Czy jest to coś groźnego? Narośl na lewej wardze sromowej. Swędzenie warg sromowych i ciemne plamy. Guzek na wardze sromowej.


Jak Cię nie boli to dobrze bo jest to małe zakażenie, zgrubienie pod którym nazbierała się ropa. Po jakimś czasie pęknie. Mam guzek na wardze sromowej wiekszej, po wewnetrznej stronie.


Opuchnięcie i zgrubienie na wardze sromowej Witam. Niestety muszę dołączyć do grona kobiet, które skarżą się na problemy intymne. Otóż kilka dni temu odczułam ból wargi sromowej, który zignorowałam, sądząc, że może to być podrażnienie po goleniu. Niestety, wczoraj zauważyłam, że miejsce mojego bólu jest opuchnięte. Wyskoczyło mi niewielkie zgrubienie, tak jakby pryszcz po skórą na wardze sromowej po zewnętrznej stronie.


Nie duży, ale wyczuwam go palcem, jak mała kuleczka pod skórą. Nie boli, nie swędzi, nie zmienia koloru, trudno go zobaczyć. Da się go praktycznie tylko wyczuć palcem. Mam lat i dwójkę dzieci i stałego partnera od sześciu lat. Wczoraj zrobiła mi sie jakaś taka jakby krosta,zgrubienie na wardze sromowej,tuż przy wejściu do pochwy.


Boli przy dotykaniu,podcieraniu sie po oddaniu moczu. Co to może być i jak temu zaradzić. W każdym przypadku konieczna jest wizyta u lekarza ginekologa, który rozpozna konkretną przyczynę występowania guzka lub narośli.


Każdy guzek może być oczyszczony przez ginekologa, który zadba o odpowiednie odkażenie miejsca ze stanem zapalnym. Nie należy czekać na samoistne pęknięcie. Bez względu na to, jaką przyczynę pojawienia się guzka na wardze sromowej podejrzewa Pacjentka, konieczna jest konsultacja z lekarzem. Jedynie specjalista może określić, co spowodowało wystąpienie guzka i zaproponować metodę leczenia. Mam zgrubienie na wardze sromowej wielkości dużej czereśni.


Proszę o pomoc, mam dość duże podłużne zgrubienie na małej wardze sromowej (wielkość fasoli jas), jest bolesne przy dotyku. Wizytę mam dopiero w czwartek, ponieważ jestem w trakcie miesiaczki, bardzo się boję, bo nie wiem co to jest. Witam, mój problem jest następujący.


Otóż dziś w czasie depilacji było wszystko w porządku, ale chwile pózniej, kiedy sie juz mylam wyczulam w wardze sromowej większej guzek. Kiedy sie depilowalam nic tam raczej nie było, bo sciskalam (moze to przez to?) ja i nic nie czułam. Ja swoj guzek odkryłam jakieś 2-dni temu, znajduje sie on na wardze sromowej mniejszej blisko łechtaczki, jest lekko zaczerwieniony (bez widocznej roopy, przynajmniej tak mi sie wydaje) w kształcie przypomina ziarnka grochu a co najgorsze boli. Bolące czasem nawet bardzo guzki na wargach sromowych większych i czasem trochę w pobliżu mniejszych?


Z ropną wydzieliną, a po wyciśnięciu aż nieraz. Przyczyna krostek na wargach sromowych nie zawsze wiąże się z poważną chorobą sromu. Czasem zmiany w okolicach krocza powstają wskutek reakcji alergicznych. Towarzyszące podrażnieniu opuchnięcie i swędzenie warg sromowych może świadczyć o grzybicy pochwy.


Grudki, pęcherzyki i wrzody mogą wskazywa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty