wtorek, 9 sierpnia 2016

Noga po operacji żylaków puchnie

Puchnie noga po opercji żylaków, czy to normalny objaw? Opuchlizna operowanej nogi Szanowny panie doktorze. Po operacji żylaków,która odbyła się 20. Stało sie to tydzień po operacji. Robiłam sobie zastrzyki:Clexane15100.


Ból minął,ale wciąż puchnie mi stopa i okolica. Wczoraj zadzwoniła do mnie znajoma, która jest tyg. Jej też puchnie noga w kostce i poleciłam jej dużo leżenia, a czasem nawet kazałam jej dawać nogi wyżej, bo u mnie w tym okresie to było normalne. Jednak teraz ja nie jestem tyg po operacji HELP co robić?


Lekarz prowadzący twierdził, że to dolegliwość tymczasowa i szybko minie. Jednak tak się nie stało, pomimo dobrych wyników badań ( badanie na przepływowość krwi ) noga nadal jest mocno opuchnięta i ból jąder dalej się utrzymuje. Czy to oznacza, że jest wszys. Witam jestem po operacji zylaków w srode 11.


Po około miesiącu zauważyłam że puchnie mi stopa na wierzchniej stronie. Gojenie się ran po operacji żylaków w nodze – odpowiada Lek. Obrzęki nóg, zwłaszcza kostki mogą być objawem rónych chorób. Dlaczego częściej puchnie lewa noga? Co to jest Zespół May-Thurner.


Tu znajdziesz odpowiedź. Proszę gorąco o odpowiedż czy to jest. Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników. To może jednak na razie - do czasu wizyty u ortopedy - zrezygnuj z dłuższych wycieczek? No i oczywiście oczywistość - dobre miejsce do spania.


Noga naprawdę mnie nie boli, szły już ściągnięte, mam tylko trochę krwiaków i kilka strupków po miniflebektomii Dużo chodzę, spaceruję, czuję się świetnie. W całej tej operacji chyba najgorsze dla mnie było przymusowe leżenie bezpośrednio po, z racji znieczulenia i brak picia przez jakiś czas. Zle wykonana operacja na żylaki- konieczna poprawka. Dość długo nie mogłam chodzić wszyscy znajomi mówili że to niemormalne.


Po ciężkim dniu niejednokrotnie dosłownie trudno wbić ci stopę do buta? To częsta dolegliwość, zwłaszcza kobiet. Nie musi oznaczać kłopotów ze zdrowiem, ale niestety bywa ważnym sygnałem alarmowym.


W maju udałam się do naczyniowca uznał,że mam uszkodzony nerw. Twoje nogi są spuchnięte, ciężkie, odczuwasz skurcze lub bóle łydek? A może puchną ci kostki lub na nogach pojawiają się obrzęki? Czasem powodem jest zatrzymanie wody w organizmie, innym razem zaś problemy takie wynikają z chorób nerek, a nawet niewydolności serca. Zobacz przyczyn puchnięcia nóg!


Wszystko przez to, że w takiej sytuacji źle działa tzw. Za tą nazwą kryją się pracujące mięśnie nóg, które kurcząc się, uciskają żyły głębokie. Chcialabym się zapytać co może być przyczyną spuchniętej nogi aż od kostki po kolano.


Jestem już prawie rok po operacji usunięcia żylaków. Do tej pory nie mialam problemu,aż z taką opuchlizną. Owszem noga czasem puchla po dlugich godzinach spędzonych na nogach, bądz po locie samolotem bez pończoch.


Witam, tydzien temu mialem zabieg skleroterapii i do dzisiaj bola mnie nogi. Doktor, ktory przeprowadzil zabieg przekonywal mnie ze moge wrocic do swoich codziennych obowiazkow po zabiegu, wystarczy nosic ponczochy uciskowe przez dni od zabiegu, ale to nieprawda, czuje jakbym mial permanentny. Początek lutego była operowana prawa noga i mała poprawka lewej.


Choroba może występować pod postacią żylaków nóg, zespołu pozakrzepowego, pierwotnej niewydolności zastawek żylnych, jak również zespołów uciskowych. Szacunkowo, puchnięcie nóg w przebiegu przewlekłej niewydolności żylnej występuje u blisko kobiet i mężczyzn zgłaszających się do lekarzy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty