środa, 15 sierpnia 2018

Żylak na wardze sromowej

Jestem w m-cu ciąży, przy wczorajszym prysznicu wyczułam niewielką narośl na zew. Nie boli, jak dotykam, to nawet nie czuję. Ginekolog powiedział, że to żylak i że to ponoć normalne przy ciąży, gdyż macica uciska naczynia i takie rzeczy się zdarzają. Z wizytą do specjalisty zwlekamy maksymalnie długo, łudząc się, że to, co nas spotkało, samo przejdzie. Ale niestety, żylaki warg sromowych wymagają fachowej diagnostyki i leczenia.


Dlatego im szybciej udasz się do ginekologa – tym mniej będziesz się męczyć. Jeśli dolegliwość ta nie minie po ciąży, stanowi uciążliwy i wstydliwy problem. Często ich pojawienie się poprzedzają żylaki występujące na nogach. Zanim zorientujemy się, że na wardze sromowej (lub obu) pojawił się żylak, możemy odczuwać w tym miejscu.


W tc miałam usg transwaginalne i lekarz powiedział, że mam je również na pochwie. Czy istnieją sposoby na żylaka na wardze sromowej w ciąży? Czy do porodu będę musiała się tak męczyć? Jestem w tygodniu ciąży i zauważyłam coś jakby żylak na wardze sromowej tzn. Czy to również może być tłuszczak?


Oczywiście, że guzek podskórny miękki, przesuwalny, niebolesny, bez zmian skórnych wokół może być guzkiem typu tłuszczaka. Aby to potwierdzić należy albo wykonać biopsję guzka z następowym badaniem. Sposoby na żylaki sromu w ciąży Objawy.


Zwykle są łagodne oraz przechodzą po porodzie. Z uwagi na objawy (swędzenie warg sromowych, pieczenie czy ból) żylaki sromu są jednak uciążliwe. Zazwyczaj są niegroźne i ustępują po porodzie.


Mają na celu produkcję śluzu, obrzęk lub zaczerwienienie warg sromowych, guz na wardze sromowej lub przedsionku pochwy, osłabienie. Ja przez kilka lat na to cierpialam tylko żaden lekarz tego nie wykrył. Aż do nie dawna tylko nie mogę narazie tego leczyć bo jestem w ciąży. Zmniejsza to jakość życia intymnego, co powoduje problemy psychologiczne.


Aby zapobiec powikłaniom, należy rozpocząć leczenie na czas. Ja nawet nie wiedziałm że je mam tylko na wizycie gin powiedział że są żylaki na wargach ale i tak nic na to nie poradzi nie mam z tym nieprzyjemności tylko czuję że są większe napuchnięte ale nic mnie nie boli nawet przy dotykaniu jak nieraz wstaję to boli całe krocze ale zaraz przestaje. Guzek na wardze sromowej.


Jakie są następstwa takich guzków? Obecnie jestem w tygodniu ciazy,dzis poszlam wziasc W niedziele pojechalam na szpital,bo mialam. Witam serdecznie wszystkich.


Mam podobny problem, czerwony i bardzo bolacy guz na wardze sromowej mniejszej. Miałam czyraka kilka razy i wiem że trzeba czekać aż dojrzeje i. Przerost warg sromowych to problem nie tylko estetyczny. Jeśli wargi sromowe wewnętrzne przykrywają wargi zewnętrzne mówimy o nieprawidłowości. Jednak problem pojawia się wtedy, gdy ten przerost jest znaczący i zaczyna mieć wpływ na kobiece samopoczucie. Ciemniejsza plamka na wardze sromowej.


Od niedawna mam na wargach sromowych jedną plamkę, ciemną i siną. Nic oprócz niej nie mam,nie miałam nigdy takiej i nie boli. Ból warg sromowych to częsta kobieca dolegliwość, skarżą się na nią czasem także dziewczynki.


Objawy te są wskazaniem do wizyty u ginekologa, ponieważ mogą być objawem bardzo poważnych chorób, w tym raka. Pewnego dnia odkryłam zaczerwienienie na wargach sromowych na porobiły mi się takie zgrubienia, jak żylaki na pojawiają się takie dziwne krostki. Schorzenie może pojawić się już na początku ciąży. Niewielka narośl na wardze sromowej - , żylak , lub krwiak.


Należy pokazać się u ginekologa - sprawdź bezpłatne porady medyczne on-line przez Internet, zadaj pytanie za darmo. Skierowano nas na usuniecie chirurgiczne naczyniaka na lutego w naszym mieście. Na wargach sromowych powstają kiełki pochwy, a następnie pojawiają się guzki żylaki, obie wargi sromowe lub jedna z nich rośnie. Rozszerzone żyły są bolesne i bardzo wrażliwe. Współżycie seksualne, praca lub znaczna aktywność fizyczna czasami prowokują pęknięcia dotkniętych chorobą naczyń, którym towarzyszy silne krwawienie.


Od ponad miesięcy mam guzek podskórny na wardze sromowej większej widoczny przy myciu lub kucaniu. Czytałam że może to być przerost ciała jamistego, żylak lub mięsak. Czy powinnam zrobić biopsje?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty