czwartek, 16 sierpnia 2018

Ciąża opuchnięte wargi sromowe

Powodem do niepokoju mogą być opuchnięte wargi sromowe w ciąży. O tym, jak wyglądają wargi sromowe mogą decydować czynniki genetyczne. Duże wargi sromowe nie zawsze muszą świadczyć o patologii.


Ciąża to szczególny okres w życiu kobiety, mały człowiek rozwijający się w macicy powoduje znaczące zmiany w całym organizmie. Re: opuchnięte wargi sromowe. Cześć, to pewnie nic takiego a już na pewno nie zagraża dziecku. Chodzi raczej o Twoje dobre samopoczucie – Ja na Twoim miejscu poszłabym do lekarza wcześniej, zawsze lepiej być przezornym i sprawdzić co to takiego.


Czego objawem są spuchnięte wargi sromowe? Czy któraś z Was spotkała się z problemem spuchniętych warg sromowych w ciąży? Ja u siebie zauważyłam coś takiego kilka dni temu. Tak dokładnie to mam spuchniętą wargę po jednej stronie.


Brodawka na wargach sromowych większych w 12. Hej mam strasznie obrzmiałe i napuchnięte wargi sromowe? Do tego dochodzi jakby uczucie napierania. Wiecie może co to jest takiego i czy to niegroźne? Obrzmiałe i opuchnięte wargi sromowe od 31.


Witam, jestem w tygodniu ciąży jest to moja ciąża pierwsza była rok temu,od dni zauważyłam że mam opuchnięte wargi sromowe podejrzewam że mam żylaki warg sromowych chciała bym wiedzieć czy można je leczyć w domu czy nalezy sie udac do szpitala i jak teraz może wyglądać mój poród? Ja równiez miałam opuchnięte wargi, ale to w ciąży normalne, do tego miałam uporczywe upławy, koszmar, nie ma sie czym martwi. Opuchniete wargi sromowe. Pisałam już kiedyś tu na forum i wiele osob próbowało mi pomóc.


Zapewne niektórzy przeczytają to kolejny raz ale może znajdzie sie ktoś kto mógłby mi zasugerowac co sie moze ze mną dziać. Mianowicie na wargach sromowych lub w kroczu. Kiedy pojawiają się żylaki warg sromowych w ciąży?


Często ich pojawienie się poprzedzają żylaki występujące na nogach. Mam pytanie co mogą zapowiadać opuchnięte wargi sromowe. Nie swędzą mnie ona, a bolą. Wewnątrz również wszystko opuchnięte i boli mnie przy wkładaniu. Mam lat od 2lat współżyję z moim chłopakiem ostatnio zaczęły mnie bardzo piec i swędzieć wargi sromowe są opuchnięte i czerwone to samo co u Was co to jest?


Oprócz czynników niemodyfikowalnych do powodów powstawania żylaków na wargach sromowych w czasie ciąży można zaliczyć takie czynniki jak: nadwaga, mała aktywność fizyczna, siedzący tryb życia, liczne, następujące szybko po sobie ciąże, upały, gorące kąpiele. Wargi sromowe chronią dostępu do pochwy. Każda kobieta posiada dwa rodzaje warg sromowych: mniejsze oraz większe. Te większe znajdują się na zewnątrz i zawierają sporą ilość tkanki. Od paru dni mam opuchnięte wargi sromowe, zresztą całą pochwę, nie boli, ale łechtaczka co jakiś czas swędzi.


Cytologię miałam niedawno robioną i wyszła dobrze. Nie wiem, co robić, a do lekarza jeszcze trochę, bo jestem zapisana. Proszę o radę, czy to jest normalne, w pierwszej ciąży tego nie miałam. Swędzenie warg sromowych – grzybica czy infekcja bakteryjna? Najczęstszą przyczyną zapalenia pochwy w ciąży jest infekcja spowodowana przez grzyb Candidia albicans i inne gatunki tego rodzaju.


Ja miałam takie coś w pierwszej ciąży a nawet nie wiedziałam Dopiero jak poszłam do ginekologa to powiedział mi że mam strasznie sine wargi sromowe mi się głupio zrobiło bo nie wiedziałam co to takiego jest i czy to dobrze czy źle włożył mi dopochwowo. Wśród typowo kobiecych dolegliwości można wymienić opuchnięte wargi sromowe, np. Czasem pojawiają się na nich pęcherze wypełnione płynem surowiczym bądź ropną wydzieliną. Bardzo istotną rolę w kobiecym ciele odgrywają wargi sromowe. Wyróżnia się wargi sromowe mniejsze i większe.


Jednak mogą różnić się wielkością u każdej kobiety, tak samo, jak wielkość ust czy nosa. Nie ma dwóch identycznych par warg sromowych, ale może się zdarzać, że z różnych przyczyn wymagają one korekty, ponieważ te mniejsze okazują się większe. Przerost warg sromowych to problem nie tylko estetyczny. Jeśli wargi sromowe wewnętrzne przykrywają wargi zewnętrzne mówimy o nieprawidłowości.


Jednak problem pojawia się wtedy, gdy ten przerost jest znaczący i zaczyna mieć wpływ na kobiece samopoczucie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty