czwartek, 2 sierpnia 2018

Jak długo bandażować nogę po operacji żylaków

Jak bandażować i pielęgnować nogi po operacji żylaków? Witam, jestem drugą dobę po operacji żylaków prawej nogi (podwiązanie i wycięcie żylaków piszczelowe i przeszywające). W szpitalu dostałam tylko wypis i według zaleceń na wypisie mam bandażować nogę codziennie. Jestem trzy dni po operacji żylaków i nie bardzo wiem, jak bandażować nogę, czy mocno czy nie, czy ściskać w kostce, czy na łydce.


Wszystko na temat: jak długo bandażować nogę po operacji żylaków. Czytaj więcej o jak długo bandażować nogę po operacji żylaków na WP abcZdrowie. Jestem miesiąc po operacji żylaków kończyn dolnych.


Czy tak powinnam zrobić? Proszę napiszcie jak pielęgnować nogę po operacji żylaków jak długo bandażować,. Jestem tygodnie po operacji żylaków nogi prawej,żylaki miałam na całej nodze od pachwiny po same kostki,i prawie lat nie mogłam zdecydować się na operację bo bardzo się bałam,u mnie to sprawka genów,bo tata miał a ciąże i porody. Witam , operację żylaków miałem 08.


Flebektomia żylaków met. Varadyego ) zauważyłem,że od jakiegoś czasu noga mi puchnie w okolicy kostki , czuje dyskomfort i lekki ból(szczypanie) dalsza część nogi ładnie się goi i nie jest opuchnięta. Na codzień chodzę w pończosze uciskowej. Najczęściej zwolnienie wystawia się w takim przypadku na około - tygodni.


Ból i czarna noga po operacji żylaków kończyny dolnej. Witam, ile czasu można przebywać na Lpo operacji żylaków prawej nogi? Blizna na kostce nadal boli, noga w tym miejscu jest bardzo wrażliwa i puchnie po kilku godzinach.


Lekarze nie mają łatwego przepisywania, aby przepasać nogi przed operacją i po operacji w okresie pooperacyjnym. Dlatego eksperci starają się zapobiegać rozwojowi stanu zagrażającego życiu - chorobie zakrzepowo-zatorowej. Choroba zakrzepowo-zatorowa - procesu patologicznego, który występuje w wyniku wielokrotnego nakładania się skrzeplinę lub skrzepów krwi (skrzepy) wielkości. Postępowanie i zalecenia po operacji żylaków.


To, jak wygląda noga po operacji żylaków, jak długo boli i jakie są zalecenia, zależy od zastosowanej metody leczenia. Typowym zjawiskiem jest występowanie obrzęku, niewielkiego stanu zapalnego, na nodze mogą pojawiać się siniaki – szczególnie po operacji żylaków metodą strippingu. Terapia uciskowa (kompresjoterapia) jest wykorzystywana w leczeniu przewlekłej choroby żylnej. Termoblacja laserowa żyły odpiszczelowej lewej. Mój mąż miał prawie 3tygodnie temu operowaną prawą nogę i do dziś od czuwa ból,a pozatym w okolicy łydki jest zgrabienie i bardzo puchnie mu cala noga.


Co mamy robić gdy byliśmy na kontroli lekarz powiedział że jest wszystko w porządku ale mi się to nie podoba. Pozatym odziwo tygodnie po operacji do stal skrętu kiszek z za rzepem,czy to migla być przyczyna po zabiegu żylaków. Witam, mam lat i czerwca przeszłam stripping żyły odpiszczelowej prawej oraz wycięcie żylaków kończyny dolnej prawej. Jak dbać o żylaki po operacji?


W dniu czerwca zostały mi zdjęte szwy. Ciemniejszy kolor nogi po usunięciu żylaków – odpowiada Dr n. Bandażuj nogi po operacji lepiej leżąc na łóżku, lekko unosząc nogi. Jeśli istnieje tendencja do obrzęku, najlepiej bandażować stopy rano. Powinieneś wiedzieć: aby bandaże elastyczne po operacji naprawdę działały, powinieneś być w stanie prawidłowo zastosować je do stóp. Trzeba bandażować nogi, nosić specjalne rajstopy uciskowe o II stopniu ucisku, niezależnie od tego, czy na zewnątrz jest minus 1 czy plus stopni.


Nikt nie chce takiego dyskomfortu. Bandaże uciskowe dla żylaków stosowany w diagnostyce podczas serii testów funkcjonalnych. Po długich operacji kończyny bandażach, aby zapobiec krwawienie pooperacyjne i zakrzepowych zdarzeń.


Przed bandaż elastyczny bandaż nogi z żylakami, ważne jest, aby określić materiał, który nadaje się do użytku. Ja tez jestem po operacji Żylaków prawej nogi już miesiąc. W PIERWSZYCH DNIACH BYŁO NAWET DOBRZE Z TYM ZE STOPA MOJA BYŁA JAK ZDRĘTWIAŁA NIE CZUŁAM NAWET UDERZEŃ TERAZ WRACA CZUCIE A WRAZ Z NIM TAK SILNE BÓLE NOGI ZE NIE WIEM JUŻ CZY TO PO OPERACJI ŻYLAKÓW CZY DZIEJE się Z TA NOGA coś INNEGO. Najbardziej boli w nocy ,Ból jest.


Tak długo, jak długo trwa choroba, czyli często przez całe życie. W wyjątkowych sytuacjach lekarz może zalecić niezdejmowanie pończoch lub podkolanówek dłużej niż jeden dzień, ale są to sytuacje wyjątkowe, np. Niestety, jak wspomniano, metoda chirurgiczna nie daje 1 zabezpieczenia przed nawrotem choroby w przyszłości. Mamy bowiem do czynienia z postępem samej choroby: degeneracji może ulec inne naczynie, a w jego dorzeczu powstaną nowe żylaki, nieobecne podczas operacji. NFZ, po znieczuleniu leżałam bez ruchu 7godzin, miałam również bardzo zaawansowane żylaki, noga wyglądała koszmarnie jak u 70letniej kobiety, pod kolanem miałam taką śliwę że przeszkadzała mi w zginaniu nogi, po operacji miałam cholernie bolące wylewy, ale warto było, noga wygląda teraz cudnie.


Jak tylko pacjent może wstać z łóżka po operacji usunięcia żylaków, należy próbować chodzić w oddziale, aby jak najszybciej odzyskać ciało. Wczesna aktywność pacjenta to najlepsze zapobieganie dalszym powikłaniom. Jednak nie ma potrzeby przesadzać, ponieważ może wystąpić ból w nogach, powstawanie obrzęków.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty