środa, 11 lipca 2018

Zgrubienie w pochwie

Niezależnie od tego, czy zmiana występuje na wargach sromowych, przy wejściu go pochwy, czy na tylnej bądź przedniej jej ścianie, nie należy je. Hej, moja narzeczona na początku pochwy ma zgrubienie którego wcześniej nie miała. Czego to może być objaw?


Ostatnio kochalismy się parę razy ale zawsze w zabezpieczeniu. Nie ma nudności, opuchnietych piersi ani nic z tych rzeczy.

Czy taki jeden objaw może świadczyć o ciąży? KOBIETA, LAT ponad rok temu Ginekologia Guzki. Nie jest umiejscowiony w pochwie, raczej przy kości miednicy jest twardy i przy nacisku lekko bolesny.


Nie boli mnie, ale jak długo siedzę to go czuję. Od - dni odczuwam tez drętwienie i wedrujący ból w nodze - nie wiem czy to ma cos wspólnego. Wiem, że musze iśc do lekarza, ale nie wiem.


Mam lat, miesięcy temu urodziłam bliżniaki.

W tej chwili spóżnia mi się okres, a od kilku dni wyczuwam w pochwie zgrubienie, opuchniecie oczu, obrzęk, a po lewej stronie w górze pochwy jakby guzek. Przyczyną guzka obecnego w pachwinie jest najczęściej zmiana dermatologiczna w postaci czyraka czy tłuszczaka. Natomiast zgrubienie i ból w pachwinie podczas chodzenia – także u dziecka – może wskazywać na rozwój przepukliny. Bardziej niepokojący jest twardy guz w okolicach pachwiny związany z po.


Jedna z nich znajduje się na szyjce macicy, druga na tylnej ściance pochwy. Wcześniej ich nie czułam, od razu są dwie. Co to może być, jakie są możliwości? Od początku ciąży mam dziwną kulkę czy guzek w pochwie, zaraz przy wejściu, wyczuwalny nawet przy najlżejszym dotyku. Czy mając polip w pochwie można stosować takie zabiegi?


Witam, piszę w imieniu mojej siostry. Kilka dni temu zauważyła ona, że ma w pochwie twarde guzki wielkosci groszka na głebokości ok cm. Dodam iż siostra razy rodziła , razy poprzez cc. Dodatkowo odczuwam delikatne zgrubienie po tej samej stronie, w pachwinie (tam gdzie przebiega linia majtek), myślałam że to węzły chłonne, ale nie wyczuwam guzków, raczej coś na kształt nadciągniętego, zgrubiałego ścięgna.


Jestem umówiona do lekarza dopiero na wtorek i trochę się denerwuję. Czy ktoś miał coś podobnego.

Może wynikać z zaburzeń rozwojowych, szczególnie u mężczyzn z niezstąpionym jądrem. Guzek w pachwinie może mieć rozmaite pochodzenie. Mogą to być krwiaki, ropnie i malformacje naczyniowe. Bywa, że guzek taki oznacza nowotwór.


Zgrubienie w pachwinie może być objawem reakcji alergicznej czy efektem choroby wenerycznej. Kobieca wagina to niezwykle skomplikowany twór. Oprócz szyjki macicy kryje się w niej na przykład tzw. Zapalenie tego narządu może doprowadzić do powstania w pochwie ropnego zgrubienia, które również będzie wyczuwalne palcem. W takim przypadku zazwyczaj kieruje się pacjentkę na zabieg chirurgiczny.


Wnika również w przegrodę cewkowo-pochwową i odbytniczo-pochwową (jako mięsień odbytniczo-pochwowy). W warstwie podłużnej ściany przedniej i tylnej biegną obfite sploty żylne, co wywołuje niewielkie zgrubienie unoszące błonę śluzową, która wytwarza w tych miejscach słupy marszczek. Jeśli usiąde lub leże np. Jest on tylko wtedy gdy chodze.


Po przespanej nocy rano guza nie ma ale wystarczy że pochodzę pare minut i guz znowu się pojawia. Dodam że z pojawieniem się tego guza boli mnie cały czas prawa noga w okol. Pojawia się wówczas nagle, ale po kilku dniach ustępuje. Obrzęk pachwiny może być także efektem choroby wenerycznej lub nowotworu jąder u mężczyzn.


Nie należy go bagatelizować i wymaga pilnej konsultacji z lekarzem. W czasie ciąży nasze ciało bardzo się zmienia - pojawiają się też przykre dolegliwości ciążowe. Na narządach płciowych mogą wystąpić. Kilka dni temu myjąc się wkładając palec do pochwy do samego końca wyczułam po lewej stronie pochwy dziwne zgrubienie tak jakby kulkę z otworem (nie mogłam dokładnie zbadać ponieważ znajduję się ona na maksymalnej długości mojego palca).


Szukałam wiadomości w internecie na ten temat i natrafiłam na. Mam lata i jesem lata po porodzie. Bralam antybiotyk na zapalenie krtani bez żadnych osłonowych tabletek w trakcie miesiaczki potem odparzyłam sobie tyłek i trochę swedziało mnie w pochwie ale juz przeszło bo biorę od dni LaciBios femina,a od paru dni widzę,że wejście do pochwy zasłania coś(wygląda to jak góra mięsa) ale.


Ten guz odkryłam przypadkiem -urwał mi się sznurek od tampon i chcąc nie chcąc musiałam go wyjąć inaczej. Od jakiegos czasu sprawdzam sobie pochwe i szyjke macucy zeby sprawdzic czy nie mam zadnych guzkow.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty