piątek, 20 lipca 2018

Wybielanie nakładkowe opalescence opinie

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. Wybielanie zębów Opalescence? To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy.


Formuła produktów Opalescence opiera się na nadtlenku karbamidu, zawiera także fluor i azotan potasu zmniejszający nadwrażliwość zębów.

Opalescence PF i PF stosuje się głównie do nocnego wybielania nakładkowego, natomiast Opalescence PF jest wykorzystywany do kilkugodzinnego zabiegu w ramach wybielania jednowizytowego. Nie traktowałam jej nigdy jako wybielanie zębów, ale jako produkt podtrzymujący efekt wybielania nakładkowego. Dodam też, że piję kawę i herbatę raz dziennie, nie piję wina czy coca coli – a są to najbardziej barwiące napoje. W mojej opinii pasta bardzo dobrze podtrzymuje efekt wybielania zębów. Teraz jednak było inaczej, chciałam pójść na łatwiznę i dlatego zdecydowałam się na wybielanie nakładkowe w domu.


Pogrzebałam w Internecie i natrafiłam na Opalescence. Aby utrzymać efekt wybielenia producent zaleca używanie pasty do zębów Opalescence Whitening Toothpaste. Przeciwwskazaniem do zabiegu jest.

OPALESCENCE PF - stosuje się głównie do nocnego wybielania nakładkowego. Zalecany czas aplikacji wynosi 8-godzin w nocy. Chcę szczegółowo opisać i wyjaśnić czym są żele Opalescence, jak jest stosować i jakie stężenie dobrać. Mam nadzieję, że rozwieje to Wasze wszystkie wątpliwości, szczególnie te powstałe po przeczytaniu różnych opinii na forach internetowych (w dużej mierze dalekich od prawdy).


Ja od dzis zaczełam wybielanie Opalescence i mam pytanie poniewaz moj lekarz powiedział zebym wybielała tylko 2h dziennie poniewaz zakładanie szyny na noc czyli ok8h daje ten sam efekt! Wielu z Was napewno spotkala sie z metoda wybielania -Opalescence. Chcialbym przestrzec przed wielka euforiaco do jakosci dzialania tego preparatu a tego co wmawiaja nam stomatolodzy,co pisza na stronach,wkoncu to co sugeruja sami producenci tego preparatu. Nocne wybielanie nakładkowe to metoda wybielania zębów w pełni bezpieczna o skuteczności sięgającej około. Pozwala wybielić zęby o kilka odcieni w ciągu kilku dni.


Usuwa przebarwienia jedynie z zębów – wszystkie wypełnienia, uzupełnienia protetyczne oraz korony nie zmieniają pod jej wpływem swojego koloru. Opalescence PF to skuteczny, bezpieczny i efektywny żel służący do nakładkowego wybielania zębów. Preparat oparty jest na mieszance nadtlenku karbamidu z fluorkiem i azotanem potasu, które pomagają wzmocnić szkliwo a także zredukować próchnicę i nadwrażliwość. Odpowiednio dobrane składniki zapewniają skuteczność. Do wybielania nakładkowego namówiła mnie znajoma.


Mogłam zrobić to sama w domu,jednak trochę się bałam. Dlatego postanowiłam udać się do jednego z gabinetów w Gdańsku. Efekt widać było dopiero po trzeciej.


Od zabiegów minęły dwa miesiące.

Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących! Opalescence, oparte na nadtlenku karbamidu, skutecznie i szybko wybielają zęby o kilka tonów. Produkty Opalescence są w sprzedaży tylko i wyłącznie do gabinetów i klinik stomatologicznych.


W sprzedaży dla Klienta indywidualnego dostępne są pasty wybielające, które doskonale podtrzymują efekt wybielania zębów. Bardzo gesty zel nalezy nalozyc w postaci cienkiego paseczka (dwoch) do jednej nakladnki termokurczliwej tak, by zel po zalozeniu nie dotykal dziasel (wtedy moze powodowac odparzenia). Na razie nie dodano żadnej recenzji. Nadtlenek karbamidu i jego działanie, przebieg wybielania zębów metodą nakładkową i dwa przykłady żeli dostępnych w polskich sklepach - podstawowe informacje, które wypada wiedzieć przed rozpoczęciem wybielania w domu.


Wiele stomatologów twierdzi, że nadtlenek karbamidu jest obecnie. Opalescence do wybielania nakładkowego jest żelem, którego czynnikiem aktywnym jest nadtlenek karbamidu. Jest to bezpieczny związek chemiczny, który przez dziesięciolecia był używany jako środek do dezynfekcji jamy ustnej, a obecnie umożliwia wybielenie zębów milionom ludzi na całym świecie. Idealnie białe zęby są marzeniem wielu osób - jest na to sposób, sprawdź zestaw do wybielania zębów.


Pasta wybielająca zęby idealnie sprawdzi się w zaciszu domu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty