piątek, 13 lipca 2018

Zgrubienie na łechtaczce

Zgrubienie na łechtaczce Dzisiaj zauważyłam guzek na samej górze lechtaczki co to może być czy mogę używać jakiś maści KOBIETA, LAT ponad rok temu Dermatologia Ginekologia Maści Guzki Zgrubienia na. Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników. Poniżej znajdziesz do nich odnośniki: Krwawiący guzek na wardze sromowej – odpowiada Dr n. Biały guzek na łechtaczce Czasami po stosunku przez kilka dni mam na łechtaczce taki guzek pod skórą twardy i ruchomy, boli przy siedzeniu, chodzeniu ogólnie prawie cały czas boli. Raz się powiększa do wielkości grochu a raz zmniejsza i tak na zmianę.


Temat poruszany na forum wielokrotnie. Wiele kobiet pisało, że nie miało lat a do ginekologa były przyjmowane bez rodziców, więc jak tak bardzo Ci zależy aby nie informować o tym rodziców to popytajcie u was który ginekolog przyjmie was bez mamy czy taty. Chociaż Twoje zachowanie jest dziwne, bo nie idziecie na potwierdzenie ciązy tylko w celu diagnostyki może poważnej choroby. Około tydzien temu od środka na wardze sromowej większej koło łechtaczki wyczułam guzek.


Przez ten tydzień trochę się zmniejszył, ale dzisiaj jest odrobinę wiekszy i bardziej bolesny. Gdy pytałam o to ginekologa, to odpowiedział mi, że to są gruczoły. Ostatnio guzek jest powiększony i boli, ból przenosi się na całe krocze i lewa nogę. Dziś zaczął mi się dziś okres. Bolące zgrubienie obok łechtaczki Witam mam kolo lechtaczki taką kuleczkę namacalna palcem i lekko mnie pobolewa co to moze byc ? Na co mogą wskazywać moje badania hormonalne?


Mogę go przesuwać pod skórą. Głęboko pod skórą wyczuwalne jest pewne twardsze miejsce, ale ogólnie jest on miękki. Oczywiście byłam z tym u lekarza, ale powiedział mi, że to jest powiększone ciałko jamiste i nie jest to nic groźnego.


Inny lekarz powiedział, że jest to żylak i powiedział, żeby. Od jakiegoś pół roku z prawej strony przy łechtaczce mam takiego niedużego (ok. 1- cm), miękkiego, niebolącego guzka. Czy ktoś ma może taki problem?


Bolące czasem nawet bardzo guzki na wargach sromowych większych i czasem trochę w pobliżu mniejszych? Z ropną wydzieliną, a po wyciśnięciu aż nieraz. Mnie osobiście pojawia się to kilka razy w roku i samo znika po jakimś czasie.


Od niedawna biore tabletki antykoncepcyjne ale ostatnio z powodu zapalenia gardla brałam antybiotyki. Teraz używam jedynie Inchalatorów na alergie i dalej stosuje antykoncepcje. Jednakże w przeciagu ostatnich dni zauwazyłam u siebie na wargach sromowych niewielkie podskorne.


Zgrubienie na łechtaczce

Parę miesięcy temu na łechtaczce pojawiła mi się taka dziwna narośl, coś jakby skupisko brodawek. Nie bolało, nie piekło, tylko czułam taki dyskomfort, no i łechteczka stała się mniej wrażliwa. Zaczęłam robić okłady z octeniseptu i hydrolatu oczarowego, i po pewnym czasie zaczęło się zmniejszać aż w końcu po prostu to.


Przyczyna krostek na wargach sromowych nie zawsze wiąże się z poważną chorobą sromu. Czasem zmiany w okolicach krocza powstają wskutek reakcji alergicznych. Towarzyszące podrażnieniu opuchnięcie i swędzenie warg sromowych może świadczyć o grzybicy pochwy.


Grudki, pęcherzyki i wrzody mogą wskazywa. Czy zmiany na Pani wargach sromowych to były krostki czy pęcherzyki? Bo jeśli to jednak były pęcherzyki i zaczerwienienia, to wraz z towarzyszącym silnym bólem mogłoby to wskazywać na opryszczkę narządów płciowych. Ale być może jest to inna infekcja. Nie można wykluczyć także grzybicy.


Witam w ciagu jednogo dnia pojawilo sie twarde i duze bo wielkosci jajka zgrubienie w okolicy lechtaczki. Zgrubienie jest pod skora i jest koloru skory, poza tym nie boli i nie krwawi. Nie wiem co to jest i jestem bardzo przestraszona, a wizyte u lekarza mam dopiero za 2. Czy powinnam się udac z tym do lekarza? Przyczyną są najczęściej infekcje bakteryjne, rzadziej wirusowe.


Na Twoim miejscu nie obawiałabym się tak bardzo. Choroby w obrębie sromu mogą wynikać ze zmian hormonalnych. Można się zarazić - wtedy na żołędzi członka, pod napletkiem powstaje biały osad. Infekcje grzybicze bywają kłopotliwe, ale można je wyleczyć. Natomiast zgrubienie i ból w pachwinie podczas chodzenia – także u dziecka – może wskazywać na rozwój przepukliny.


Bardziej niepokojący jest twardy guz w okolicach pachwiny związany z powiększeniem węzłów chłonnych. Diagnostyka ukierunkowana jest wówczas na chłoniaka lub guza jelita grubego. Wyczułam to ok roku temu, gdy bylo to jeszcze malutkie, niewidoczne golym okiem, delikatne zgrubienie wyczuwalne pod moimi palcami.


Przy wizycie u mojej ginekolog zwróciłam na to uwagę, było wielkości ziarnka grochu. Nie przejmuj sie tak bardzo bo na tym forum niektore osoby wmawiają Ci rozne choroby od kiły do raka. A ten ropien wcale nie jest grozny , idz do lekarza niech on ci zdiagnozuje co to jest , bo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty