wtorek, 31 lipca 2018

Biała perła żel opinie

Umieszcza się go w indywidualnie dopasowanych aplikatorach i używa do momentu uzyskania pożądanego poziomu wybielania. Lata badań klinicznych dowiodły, iż jest to produkt zarówno bezpieczny, jak i skuteczny. Kilka lat temu używałam pasków wybielających wiodącej firmy, jednak po kilku dniach poziom wrażliwości przekroczył moją górną granicę bólu. Wytrwałam tylko dzięki uporowi. Podsumowanie: Tego systemu już nie ma.


Już jestem po i musze powiedzieć że jest lepszy niż jego porpzednik, bo: krócej się go aplikuje, sama aplikacja jest przyjemna, a co najważniejsze efekt jest naprawdę Super. Mam bardzo nadwrażliwe zęby, ale przy użyciu tego preparatu nie odczuwałam żadnego dyskomfortu, być może dzięki temu, że zgodnie z zaleceniem w czasie wybielania zrezygnowałam z picia kawy, hebaty, soków owocowcyh oraz jedzenia jabłek i cytrusów. Białą perłę kupiłam, ponieważ wycofali moje niezastąpione paseczki Blend-a-Med. Biała Perła System Wybielający Dni Zel z Aplikatorem szt. Nowość mnie jednak nie powaliła na kolana.


Chociaż wszyscy twierdzą, że efekt jest. Nie mam żółtych zębów, a jedynie chciałam podtrzymać efekt. Przeznaczona jest do codziennego i długotrwałego stosowania. Mam juz całą kwotę na to aby kupić żel wybielający biała perła.


Biała perła żel opinie

Tylko teraz pojawia sie pytanie a mianowicie: czy ten żel wybiela również zeby z natury żółte? Byłam zdziwiona, gdy dostrzegłam polepszenie stanu bieli moich zębów po dwóch tygodniach. Używałam tego żelu lata temu, wybielił mi ząbki świetnie TO FAKT niezaprzeczalny, jednak podstawowy minus Bialej perły to niewygodne plastikowe aplikatory w których umieszczamy żel, nie polecam NIEcierpliwym, bo trzeba się z tym pomęczyć ok.


Koniecznie jednak przed rozpoczęciem kuracji musimy wyleczyć ewentualne ubytki lub stan zapalny. Jego średnia ocena to 1. BIAŁA PERŁA, JUTRO IMPREZA! JUTRO IMPREZA to żel działający wybielająco na zęby, polecany dla osób, chcących szybko i skutecznie zmienić biel swoich zębów.


Biała perła żel opinie

Wyjątkowa forma żelu w pędzelku JUTRO IMPREZA daje możliwość dokonania szybkiej kuracji wybielającej w każdych warunkach. System wybielający dni -to nowa propozycja z serii biała perła znanej ze specjalistycznych produktów do wybielania zębów w warunkach domowych. Jest to pierwszy na polskim rynku preparat oparty o 3-fazową enzymatyczną formułę wybielającą. System oferuje krótką, kompleksową i skuteczną oraz bardzo wygodną formułę stosowania.


W swojej ofercie posiada także pasty specjalistyczne: dla palaczy oraz pijących kawę i herbatę. Zakupiłam ją, ponieważ chcę rozjaśnić uśmiech i pozbyć się nalotu, które spowodowały moje grzeszki. Wybielanie zębów z produktami Białej Perły pozwala na uzyskanie białych zębów w warunkach domowych. Pasta znajduje się w białej tubce o pojemności ml. Na wylocie tubki ma ochronne sreberko.


Biała perła żel opinie

Produkt przeznaczony jest głównie dla tych, którzy borykają się z problemem nadwrażliwości zębów, dziąseł a także dla osób, które marzą o zadbanych i białych zębach. Biała perła PRO Perio to pasta do zębów przeznaczona dla osób dorosłych. Kuracja oparta jest o nowoczesną formułę wybielania oksydacyjnego. Likwiduje zanieczyszczenia organiczne zawarte w szkliwie przywracającym zębom naturalną biel. Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących!


Po umyciu zębów użyj żel wybielający. Kuracja to również remineralizacja szkliwa i poprawa higieny jamy ustnej przy jednoczesnym zachowaniu bezpieczeństwa dziąseł. Wysyłając opinię akceptujesz regulamin zamieszczania opinii w serwisie. Grupa Wirtualna Polska S. Warszawie jest administratorem twoich.


Czytałam komentarze innych na temat tego żelu. I tu pojawiają się moje pytania ? Jeżeli mam żółte żeby od zawsze (mam takie kości i stąd kolor moich zębów). To nie są przebarwienia.


Wybiela zarówno powierzchniowe, jak i głębokie przebarwienia, a pierwsze efekty widoczne są już po dniach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty