czwartek, 5 kwietnia 2018

Syrenka indigo

Bestsellerowy pyłek robi wrażenie nałożony na gładko oraz z efektem szronu. Każdy z nich można nałożyć na gładko lub z efektem szronu. Jak zrobić efekt syrenki, efekt szronu.


Kup efekt syrenki indigo na Allegro - Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Czy oba produktami uzyskamy ten sam efekt? Efekt syrenki tworzy piękną taflę, a pyłkiem brokatowym nie mogłam uzyskać tego samego. Zapoznaj się z naszą ofertą i odkryj kolory, które najlepiej pasują do Twojego gustu!


Nie zapomnij także o profesjonalnych bazach, topach i utrwalaczach, dzięki którym dana kreacja utrzyma się na Twoich paznokciach. INDIGO PIXEL EFFECT GLITTER. Nałożony na ciemny odcień lakieru tworzy niesamowitą, mieniącą się taflę w przepięknym granatowo-morskim kolorze.


Syrenka indigo

KLASYCZNY EFEKT SYRENKI. Zacznijmy od klasyki, czyli pyłku wcieranego w hybrydę. Drobinki przyklejają się do klejącej warstwy dyspersyjnej, układają płasko koło siebie i tworzą piękny efekt opalizującej tafli.


Kiedy tylko wpadnie on w moje ręce na pewno pokażę Wam efekt jaki daje, natomiast dzisiaj zaprezentuję Wam pyłek z Neo Nail, który również można dostać w różnych wersjach. Może zacznę od tego, że nałożyłam go na przepiękny fiolet, który pokazywałam Wam w piątek - Lila Sky. Cieszę się, że syrenka Neon Lila tak świetnie dopasowała i wkomponowała się w cały manicure.


Niezwykły pyłek zamknięty w malutkim pudełeczku, który podbija serca Klientek w całej Polsce! Prosty i szybki w aplikacji, pozostawia niesamowity, TRWAŁY efekt - utrzymuje się w idealnym stanie aż do następnej wizyty. Paznokcie iskrzą się milionem malutkich drobinek, przyciągając wzrok jak magnes.


Pyłki ostatnio stały się moją ulubioną formą przyozdabiania paznokci, a to ze względu na ich bardzo prostą aplikację i oszałamiające efekty. Według mnie efekt syrenki najlepiej wygląda na białym podkładzie, a efekt szmaragdowy przepięknie się mieni na podkładzie czarnym, no cudo. Paznokcie pokryte pyłkiem iskrzą milionem malutkich drobinek, prześlicznie odbijają światło.


Syrenka indigo

Syrenka indigo to częsty temat wpisów na blogach w portalu pinger. W naszym Centrum dystrybucji zajmujemy się sprzedażą profesjonalnych produktów do stylizacji paznokci, pielęgnacji dłoni i ciała oraz produktów do stylizacji rzęs. Jego średnia ocena to 4. Wystarczy kilka sekun by zadziała się magia. Czy drobniutki pyłek może zmienić charakter całej stylizacji paznokci?


Jeśli pragniesz wakacyjnej świeżości i odrobiny szaleństwa na paznokciach, nie mogłaś trafić lepiej! Efekt Syrenki Neon Orange potrafi zdziałać cuda w zaskakująco krótkim czasie! Obłędnie intensywny, pomarańczowo. Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących!


Wyrażam zgodę na używanie przez Grupę OLX sp. SMS) przez Grupę OLX sp. Między innymi tym, że na każdym kolorze połyskuje inaczej. Np na bialym na złoto, a na fiolecie jest niebiesko-zielony. Za to ten efekt też jest piękny, tylko samemu trzeba dobierać odcień brokatu, oryginalna syrenka ma tylko jeden kolor i zależnie od podkładu mieni.


Koszyk Produkty z ł. Drobniutki pyłek pokrywający paznokcie całkowicie odmienia ich wyglą przeobrażając klasyczne zdobienie w ornament, przypominający syreni ogon. Pyłek Indigo jest bardzo prosty w aplikacji i długo utrzymuje się na paznokciach, jeśli odpowiednio go nałożymy. Ja postanowiłam wypróbować wersję na lakierze do paznokci.


Zacznę od tego, że pierwszy efekt syrenki zrobiłam na hybrydach, podobał mi się nieziemsko jako,że straszna sroka ze mnie. Jesteście ciekawe efektu? Jak nałożyć efekt syrenki Indigo na paznokcie oraz prezentacja efektu na kolorach Semilac Posty paznokciowe cieszą się dużą popularnością na moim blogu. Aktualnie firma Indigo również proponuje kilka nowych wersji ale raczej różnią się one wykończeniem a nie kolorem.


Ja mam wersje podstawową, klasyczną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty