wtorek, 10 kwietnia 2018

Jak schudnąć po ciąży forum

W sposób naturalny schudnąć po ciąży chciałaby każda kobieta. Kobiety tyją w ciąży jednak ponad normę. Bywa, że waga w ciąży skacze w górę o 2 kg, a nawet więcej. Nic dziwnego, że trudno później wrócić do formy i szybko schudnąć po ciąży. Dieta osób odchudzających się musi być zróżnicowana.


Owoce i warzywa powinny dominować na talerzu, ale nie można zapominać również o produktach zbożowych, nabiale, rybach, tłuszczach roślinnych, jajach.

Tylko minut dziennie a efekty genialne! Schudnąć po ciąży, jak to możliwe? Jak schudnąć po porodzie? Witam, jak można szybko wrócić do formy po ciąży.


Jest w sumie kilka problemów: bóle, maleństwo itp. Witam mam lata 1wzrostu i chciałabym schudnąć po ciąży moja waga to 74kg jak to zrobic zajmujac sie miesiecznym dzieckiem ? Idź do dietetyka, to kosztowne ale on będzie ci w stanie pomóc i ułożyć właściwą dietę, dzięki której schudniesz bez efektu jojo. Cześc dziewczyny, szukam sposobu na zrzucenie kilku killogramow po ciąży.


Odpowiedzi znajdują się poniżej.

Ja po drugiej ciazy mialam do zrzucenia 16kilo, zamowilam sobie diete od chodakowskiej, cwicze 3-5razy w tyg. Diete wykupilam na mce, a pozniej jak juz mniej wiecej wiedzialam co robie nie tak z. Nie wiem o co chodzi z tą histeriąjak schudnąć po porodzie,za wyjątkiem ciąż powikłanych,z cukrzycą ciążową itp. Nawet jeśli nie karmi się piersią nie należy po ciąży podejmować drastycznych diet odchudzających.


Jadłospis powinien być urozmaicony i dostarczać wszystkich grup produktów (artykuły pełnoziarniste, warzywa, owoce, nabiał, chude mięso, ryby), a wprowadzony deficyt kalorii nie powinien przekraczać 7kcal w stosunku do normy. Tymczasem okazuje się, że kluczem do zgubienia nadprogramowych kilogramów jest regularne spożywanie pięciu posiłków każdego dnia. Ja tak samo jaki i ty przytyłam po ciąży kg.


Pamietam tylko ze to był koszmar bo zawsze szczyciłam sie ładną i zgrabną sylwetką. Próbowałam chyba wszystkich mozliwych diet , ale niestety nic nie pomagało. Chodziłam równiez na siłownie. Jestem miesiąc po porodzie cc. Przed ciążą ważyłam kg przy wzroście 16 w ciąży przytyłam kg (dziecko było bardzo duże) także do porodu ważyłam kg.


Potrzebuję motywacji, mam sporą ndwagę i pozatym że coraz gorzej się z tym czuję, nic nie robię (nie mam pomysłu jak się za siebie zabrać). Jakieś sprawdzone ćwiczenia, diety, jadlospisy? Pomóżcie, za miesiąc mam chrzciny. Aktywność fizyczna jest ważna, bo poprawia kondycję fizyczną po ciąży oraz dodaje energii do opieki nad dzieckiem. Co zatem robić, aby nie narażając przy tym swojego.


Kobitki tycie w ciązy to naturalna rzecz, nie można od razu po mieć figury modelki.

Moda i Uroda- Odkrywaj swoje inspiracje z Stylowi. Ja cwicze choć mi marudzą turaj ze nie powinnam nic robic jak mam rozstep mięśni no ale mam nadzieje ze się wchłonie s ćwiczyć będę bo sport to zdrowie i czuje się lepiej dużo gdy trochę się poruszam. A jak z twoimi mięśniami po ciąży? Szukam forum, na którym znajdę porady dotyczące odchudzania po ciąży.


Po ciąży od razu zabrałam się za odchudzanie, gorzej tylko, że dobrą metodę znalazłam dopiero po kilku latach. Bo próbowałam głodówek, teraz wiem jaka to była głupota. Schudłam na tabletkach, jednocześnie dużo się ruszając i prowadząc zdrową dietę, teraz wiem, że rozsądna dieta powinna wyglądać właśnie tak. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum!


Zobacz jak wiele nas łączy. O tym pasie słyszałam i podobno sprawdza się i nie szkodzi zdrowiu to duży plus. Hula hop myślę, że też dobry pomysł, ale czy poza tym można robić jakieś konkretne ćwiczenia ale! Zeby schudnac po ciazy wbrew powszechnie znanym informacjom nie musisz robic wiecej niz zwykle, wystarcza codzienne aeroby jak np. Bieganie, jednak uwazaj zeby robic to z umiarem i tak jak potrafisz.


Pozostaje jednak nadmiar tłuszczu i wody zgromadzony pod skórą, którego pozbycie się może trwać nawet miesięcy od porodu. W drodze do utraty nadprogramowych kilogramów pomoże ci natura.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty