poniedziałek, 23 kwietnia 2018

Co polecacie do malowania brwi

Dodam jeszcze, że jestem blondynką, a mam dosyć ciemne brwi, ale nie chciałabym żeby były one tak mega czarne. Co polecacie do malowania brwi ? W związku z coraz bardziej rosnącą popularnością kosmetyków do brwi, postanowiłyśmy poszperać w KWC i wybrać TOP produktów do brwi. Rodzaje produktów do brwi.


Na rynku kosmetycznym istnieje wiele rodzai produktów do brwi. Każdy ma nieco inne działanie, przez co możemy stworzyć różny efekt makijażu brwi.

Ta barwiona wykazuje zdecydowanie lepsze właściwości, zwłaszcza jeśli chodzi o utrzymanie włosków w miejscu. Jednak, jak dla mnie, na dwóch-trzech godzinach spokoju się kończy. Wieczorem moje brwi wyglądają, jakby chciały, a nie mogły. Mimo lepszej trwałości, można mu zarzucić fakt, że brudzi przestrzeń dookoła brwi.


Na koniec można wystylizować brwi żelem albo woskiem. Są nawet specjalne szablony do malowania brwi. Wybrany kosmetyk powinien mieć jaśniejszy odcień niż włosy na głowie (jesteś brunetką).


Perfekcyjny kształt brwi to niewątpliwie jeden z ważniejszych aspektów wyglądu.

Każda kobieta może podkreślać brwi. W zależności od tego jaki mają kształt, twarz nabiera różnego charakteru. Brwi dobrze wyprofilowane odświeżają spojrzenie, sprawiają, że twarz wygląda młodziej, dlatego bardzo ważne jest aby nadać im odpowiedni kształt. Makijaż permanentny brwi ombre – brew jaśniejsza u nasady, a bardziej nasycona przy końcówce.


Efekt OMBRE to jedna z najnowszych technik pigmentacji brwi, która cieszy się wielkim zainteresowaniem klientek. Cieniowanie brwi tą techniką znacznie różni się od klasycznej pigmentacji, jest bardziej subtelne i delikatnie podkreśla brwi. Najlepszy pędzel do brwi, z jakim się spotkałam.


Szczególnie, jeśli używacie do ich wypełniania pomad i farbek typu Aqua Brow czy NYX. Kiedyś moim ulubieńcem była Zoeva, jednak po jakimś czasie trochę straciła fason i stała się grubsza w przekroju. Pędzelek z Sephory nie robi takich psikusów i cały czas jest w identycznym stanie. Mam już dość codziennego malowania brwi :) Iskierko, jak długo masz już makijaż brwi?


Czy kosmetyczka rysuje drobne włoski? Chyba tylko wtedy taki makijaż wygląda naprawdę naturalnie. Nigdy nie używaj czarnego cienia lub czarnej kredki do malowania brwi.


Takie kolory dodadzą Ci lat, a twarz nabierze srogiego wyrazu. Wybieraj raczej chłodne odcienie czyli takie, które wpadają w szarość, a nie w rudawy brąz. Niestety większość brązów daje czerwono - pomarańczową poświatę, co na brwiach wygląda rudo.


Do malowania brwi używam skośnego, precyzyjnego pędzelka nr 3z Zoevy.

Przerabiałam różne pędzle, ale ten jedyny jest tak precyzyjny, że można nim malować pojedyncze włoski i nie musimy się obawiać, że wyjedziemy nim gdzieś za daleko. Osoby początkujące na pewno to docenią. Mój uaktualniony sposób podkreślania brwi :-) W filmie użyłam moich ulubionych ostatnio kosmetyków Anastasia Beverly Hills, ale możecie swobodnie zastąpić je. KREDKA DO BRWI JAKĄ POLECACIE?


Witam, ostatnio ukradłam siostrze kredkę do brwi Sisley, pomalowałam sobie nią brwi i bardzo mi. Rozczarowała was, czy zachwyciła? Dajcie znać, jeśli miałyście już do czynienia z tym linerem, albo jeśli polecacie coś innego właśnie do brwi – zwłaszcza żele, które są w stanie wygładzić powierzchnię brwi, będę dozgonnie wdzięczna ;).


Posmaruj skórę wazeliną tuż pod linią brwi i tuż nad. KROK 4: Łuk brwiowy zacznij malować od jego najwyższego punktu, nadając mu odpowiednią długość i kształt. Następnie przejdź do malowania punktu początkowego, czyli nasady, pamiętając, że w tym punkcie brew jest najgrubsza.


Kształt brwi rysuj ciągłym ruchem. Regulowanie i malowanie brwi pozwala ujarzmić brwi cienkie, niesforne, przykrótkie, krzaczaste. Właśnie takie mogą być nasze brwi, które stanowią bardzo ważny element kobiecego wdzięku. Ja tam robiłam górną kreskę, brwi metodą piórkową ( razy) i usta ( po pierwszym zabiegu ze względu na wybrany jasny odcień tuszu - jak dla mnie bezpieczniejszy, naturalny efekt prawie wcale widoczny a zabieg bolesny) Mi brwi robiła babeczka prowadząca szkolenie, a oczy i usta szef firmy. Odpowiednio wymodelowane i podkreślone brwi to niezbędny element codziennego makijażu.


Zadbaj o kontur sięgając po profesjonalne akcesoria do brwi i podkreśl kolor z niezwykle różnorodną kolekcją ołówków, cieni, wosków i konturówek w żelu, by cieszyć się komfortową aplikacją i długotrwałym efektem. Pomada jest swoistym woskiem do brwi - po jej nałożeniu stają się one wygładzone, ujarzmione i lekko się błyszczą. Brwi wyglądają po prostu na zadbane.


Co najlepsze - efekt utrzymuje się cały dzień! Trudno sobie zrobić krzywdę tym produktem, a kiedy nałożymy go za dużo, łatwo go zetrzeć póki nie wyschnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty