niedziela, 17 grudnia 2017

Pieczenie pod kolanem

Ból kolana również przy dźwignięciu już kilku kilogramów. Często czuję gorąco i pieczenie w tym kolanie. Rehabilitant stwierdził, że ból jest chyba w mojej wyobraźni.


Nie użalam się nad sobą i staram się żyć normalnie nie zwracając uwagi na to. Mam pytanie - czy mogę sobie jeszcze w jakiś. Ból pod kolanem i uczucie pieczenia w udzie witam piszę do was ponieważ od dni odczuwam ból pod kolanem z lewej strony i dochodzi pieczenie krótkotrwałe po wewnętrznej stronie uda co się dzieje ze mną? KOBIETA, LAT ponad rok temu. Czasem czuję w tym miejscu jakby pieczenie.


W ciągu roku obszar się powiększył, teraz ma jakieś 5cm. Zastanawiam się od dawna co to moze być. Ból łydek i pieczenie pod kolanem a zakrzepica. Wysypka pod kolanem Witam, pod kolanem pojawiła mi się wysypka, a w zasadzie taki bardzo zaogniony czerwony placek. Jest to dosyć ciepłe miejsce.


Raczej nie swędzi, a jakby piecze i też nie stale. Zauważyłam ją wczoraj po kąpieli. Kąpiąc się w soli do kąpieli odczułam mocne pieczene pod kolanem.


Serie tylko bo trochę mi się spieszyło, ale pieczenie konkretne. W końcu to łydki :-P Trening w pełni udany. Ból pod kolanem to dolegliwość wywołana najczęściej stanami zapalnymi stawu kolanowego lub urazami tej części kończyny dolnej. W wielu przypadkach przyczyną bólu kolana z tyłu jest torbiel Bakera. To rodzaj cysty wypełnionej płynem, która może rozwinąć się równolegle z przeciążeniem stawu czy cho.


Od jakiegoś roku mam problem z prawym kolanem. Niestety od tego czasu nie czuje wewnętrznej części kolana. A od roku właśnie zaczęłam mieć z nim problem. Przy klękaniu lub kucaniu jak tylko naciąganie w nim skórę odczuwam potworne pieczenie.


Cysta (torbiel) Bakera to zbiornik z płynem stawowym w postaci guzka, który tworzy się pod kolanem z tyłu nogi. Do wytworzenia torbieli Bakera może dojść na skutek obrzęku kaletki maziowej mięśnia półścięgnistego lub przedostania się płynu ze stawu kolanowego ku tyłowi kolana w wyniku uszkodzenia torebki stawowej. Od pół roku odczuwam pieczenie skóry, pośladków i ud (szczypanie, kłucie, mrowienie, uczucie pieczenia, jakby poparzenie pokrzywą, uczucie przebiegającego „prądu” po nogach, nadwrażliwość na dotyk ud np. jakby na prześcieradle rozsypany był piasek).


Na skórze nie ma żadnych śladów ani zaczerwień. Kilka tygodniu temu - mniej więcej dwa - po dłuższym spacerze zaczęłam odczuwać ból w lewej nodze, z tyłu, pod kolanem. Wczoraj, w trakcie kolej.


Szkoda,że nie jest to rtg lub usg. Takie zdjęcie nie daje odpowiedzi,można sądzić że jest tak jak wskazał lekarz. Wskazane są masaże za pomocą żeli np. Najpierw bolały mnie w nocy ścięgna pod kolanem. Potem również w nocy bolała mnie łydka(pieczenie ,rwanie-ból bardzo silny).


W dzień wracało wszystko prawie do normy tzn odczuwałem mrowienie i lekki ból w palcach stopy. Obecnie nocne bóle łydki wróciły ale w mniejszym nasileniu ale w palcach stopy mam mrowienie a kiedy chodzę dochodzi pieczenie. Nie każda kontuzja kolana jest niebezpieczna i oznacza natychmiastową wizytę na pogotowiu, aczkolwiek długotrwałe dolegliwości bólowe lub stan zapalny kolana może mieć poważne konsekwencje dla naszego narządu ruchu.


Ból z tyłu kolana, z przodu i pod kolanem. Dzień dobry, od dwóch dni boli mnie lewa noga pod kolanem. W młodości upadłam i rozcięłam kolano dość mocno. Ból jest szczególnie uciążliwy jak chodzę.


Bólowi nie towarzyszy obrzęk, ani podwyższona temperatura, nie skręciłam nogi. Najgorzej jest chodzić po schodach, gdy zginanie kolana jest znacznie większe. Najczęściej odczuwany jest z tyłu łydki lub pod kolanem.


Może wskazywać na niedobory magnezu i potasu, skurcze mięśni, a nawet groźną dla zdrowia i życia zakrzepicę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty