piątek, 8 grudnia 2017

Ból nóg po usunięciu żylaków

Opuchlizna i ból nogi po operacyjnym usunięciu żylaków witam, mama 6mcy temu miała operację chirurgicznego usuwania żylaków prawej nogi. Jestem miesiąc po operacji żylaków kończyny dolnej, prawej. Od tygodni cierpię z powodu silnych bólów tejże nogi, byłam u kontroli w szpitalu , w którym mnie operowano, mówiłam o silnych bólach, lekarz stwierdził, że tak musi być i że jak boli to tabletka przeciwbólowa tyle z porady.


Ból po operacji żylaków - jak długo się utrzymuje? Po dłuższym spacerze jest jeszcze większy.

Jestem kobietą w wieku lat, w dobrej kondycji fizycznej, w pełni sprawną, nie mam nadwagi ani. Niestety po zabiegu długo bolą nogi i to jest najgorsza rzecz. Ciężkie są pierwsze dwa miesiące, kiedy ból doskwiera dość często i długo przyzwyczajamy się do normalności (do klęczenia, do zginania nóg, do kładzenia nogi na nogę, do kucania etc.). Postępowanie po operacji żylaków zależy od rodzaju wykonanego zabiegu. Z reguły zaleca się stosowanie terapii kompresyjnej (odpowiednio dobrane pończochy uciskowe lub bandaże) oraz przyjmowanie leków przeciwzakrzepowych w odniesieniu do czynników ryzyka żylnej choroby zatorowo-zakrzepowej oraz leków przeciwbólowych.


Ciagly ból nogi po lasorowym zabiegu na zylaka! Zabieg zazwyczaj jest uzupełniany flebektomią polegającą na usunięciu poszczególnych żylaków poprzez niewielkie nacięcia skóry w.

Aby nie dopuścić do konieczności leczenia operacyjnego zakrzepicy żył głębokich i owrzodzenia podudzi, działania należy wdrożyć już przy pierwszych objawach żylaków kończyn dolnych. Pajączki na nogach, ból nóg od kolan w dół czy spuchnięte k. Co powoduje bóle nóg po usunięciu macicy? Jestem po operacji jajników ,jajowodów i usunięciu macicy. Obecnie strasznie bolą mnie nogi od biodra do kolana po zewnętrznej stronie. Mam jakby tysiące igieł w nogach i bolą przy próbie zrobienia nawet lekkiego masażu.


Ból i czarna noga po operacji żylaków kończyny dolnej. Niestety mieszkam w innej miejscowości niż rodzice i mam problem żeby porozmawiać z lekarzem operującym. W dodatku mama nie chce mi zdradzić nazwiska ani kontaktu tego l. Dwa miesiące po laserowym usunięciu żylaków. Naprawiona żyła,na odcinku ok.


Usunięcie żylaków kończyny dolnej. Chirurgiczne usunięcie żylaków kończyn dolnych jest podstawową i najbardziej skuteczną metodą leczniczą. Obejmuje wycięcie żyły odpiszczelowej.


Chirurg dokonuje cięcia ( długości około 7cm ) poniżej więzadła pachwinowego, podwiązuje żyłę odpiszczelową i ostrożnie ją.

Leczenie objawowe żylaków kończyn dolnych koncentruje się na ułatwieniu odpływu krwi z naczyń żylnych kończyny dolnej. Chory powinien prowadzić aktywny tryb życia, układać kończyny ponad poziomem ciała, unikać wysokich obcasów i utrzymywać prawidłową masę ciała. Ponadto długie przebywanie w pozycji stojącej działa niekorzystnie.


Operacji usunięcia żylaków kończyny dolnej daje świetny efekt kosmetyczny i przynosi ulgę, związaną z ustąpieniem wszelkich dolegliwości, wynikającymi z obecności żylaków (ból, uczucie ciężkości nóg, mrowienie, drętwienie nóg itp.). W celu uzyskania lepszego efektu kosmetycznego i uniknięcia nawrotu. Po powrocie do domu warto poleżeć z nogami opartymi o ścianę, aby zlikwidować obrzęk. W jego usunięciu pomoże też polewanie nóg chłodnym strumieniem wody, prowadzonym od stóp do kolan. Potem można wykonać prosty masaż.


Przesuwamy kilka, kilkanaście razy ręce od palców do kolan, uciskając ciało. Witam jestem dni po operacji żylaków lewej nogi. Miałam znieczulenie w kręgosłup ,operacja ok godz w szpitalu na Ursynowie, bardzo miła i serdeczna obsługa , czyściutko i komfortowo.


Wyszłam następnego dnia do domu ,Przez dni czułam się nieżle bez leków przeciwbólowych ,codziennie rano si. Natychmiast nałożony bandaż kompresyjny, którego nie można usunąć w nocy. Jeśli operacja została wykonana za pomocą skleroterapii lub lasera, odczucia związane z bólem są nieznaczne lub nieobecne, pacjent jest bandażowany elastycznym bandażem i może wrócić do domu godzinę po operacji żylaków kończyn dolnych. Pierwszym objawem alarmowym jest uczucie ciężkich nóg, pojawiające się zwłaszcza wieczorem.


Jeśli zaczynają puchnąć stopy, łydki i okolice stają się wyraźnie grubsze, czas udać się do lekarza. Im wcześniej zaczniemy działać, tym skuteczniejsze będzie leczenie i zapobieganie dalszym konsekwencjom żylaków. Operacja klasyczna - polega na usunięciu niewydolnej żyły odpiszczelowej lub odstrzałowej, następnie żylaków oraz zlokalizowaniu perforatorów i przerwaniu ich ciągłości. Po zabiegu na rany pooperacyjne zakładane są opatrunki i pończocha uciskowa. Zaleca się utrzymanie opatrunku przez tydzień po zabiegu (do chwili usunięcia szwów).


Ból nóg może dokuczać nie tylko podczas chodzenia, ale i odpoczynku, obniżając komfort życia. Pierwsza, która nasuwa się na myśl, to oczywiście zmęczenie. Jednakże przyczyn bólu nóg jest znacznie więcej. Wymieniamy tylko niektóre z nich. Witam, tydzien temu mialem zabieg skleroterapii i do dzisiaj bola mnie nogi.


Doktor, ktory przeprowadzil zabieg przekonywal mnie ze moge wrocic do swoich codziennych obowiazkow po zabiegu, wystarczy nosic ponczochy uciskowe przez dni od zabiegu, ale to nieprawda, czuje jakbym mial permanentny. Za tygodnie mam wyznaczony termin zabiegu. Mam duże obawy, jeśli chodzi o znieczulenie w kręgosłup, ponieważ 5. Po dziesięciu dniach po operacji noga wyglądała już dużo lepiej. Było mniej siniaków i zaczerwienień.


Ból natomiast się nasilił, był i jest do tej pory inny niż na początku. Obecnie czuję takie rwanie i to tylko w jednym miejscu, a mianowicie na kostce, gdzie miałam cięte i było kilka szwów. Wiele kobiet uważa, że to tylko defekt kosmetyczny. Ból łydek, odczuwany jako ból nóg od kolan w dół z tyłu, spowodowany może być przez różnorodne czynniki.


Objaw w wielu przypadkach pojawia się w wyniku urazu kończyny dolnej. Częsty jest takżerwący ból łydek po bieganiu i innych formach treningu obciążających nogi (ból mięśni łydek, czyli zakwasy w łydkach).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty