środa, 13 września 2017

Żylak między pochwą a odbytem

Od jakiegoś czasu wyczuwałam zgrubienie między pochwą a odbytem. Miewam nawracające dolegliwości takie jak przy hemoroidach,boli mnie to zgrubienie przy siedzeniu a także odczuwam ból przy stosunkach płciowych. Udałam się do chirurga,miałam badanie palcem po czym lekarz stwierdził że to nie s. Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników. Poniżej znajdziesz do nich odnośniki: Powstanie narośli między odbytem a pochwą – odpowiada Prof. Rozpoznanie żylaków odbytu.


Proktolog to lekarz specjalista, który zajmuje się chorobami odbytu. Bardzo wielu osobom wizyta u niego kojarzy się z obnażeniem oraz skrępowaniem. Witam , mam taki wstydliwy problem. Od dwóch dni pojawiło mi się takie zgrubienie pomiędzy odbytem a pochwa.


Wczoraj był mniejszy i sprawiał mi ból, nawet budziłem się w nocy przez to Ale dziś miałam problemy z śniadaniem oraz chodzeniem. Trzy dni temu miałam biegunkę. Od tego czasu pojawił się wysoki trójkątny jakby fałd skóry pomiędzy odbytem a pochwą, który bardzo boli, nawet podczas siedzenia.


Nie miałam nigdy zaparć. Cztery tygodnie temu miałam cesarskie cięcie. Czasem zdarza się lekkie krwawienie podczas wypróżniania.


W jaki sposób pozbyć się zgrubienia między pochwą a odbytem? Sposoby wyleczenia ranki między pochwą a odbytem – odpowiada Lek. Aleksandra Witkowska Zgrubienie pomiędzy pochwą i odbytem tygodnie po porodzie – odpowiada Lek.


Witam, moim problemem jest zagrubienie, jakby kreska między okolicami odbytu a pochwy. Przez nią odczuwam dolegliwości takie jak ból, swędzenie czy pieczenie. Byłam na basenie i skakałam do wody ze skoczni. Skoczyłam niefortunnie do tego stopnia, że uszkodziłam sobie naskórek pomiędzy pochwą a odbytem. HEMOROIDY (żylaki odbytu): przyczyny, objawy i. Witam, od jakiegoś czasu zauważyłam że mam takie małe zgrubienie dosyć jasne między pochwą, a odbytem wydaje mi się że czasami odczuwam jakiś ból przy odbycie i moje pytanie brzmi, czy to wynika z naturalnej budowy człowieka, czy to może być jakiś guz?


Guzek między pochwą a odbytem po nacięciu krocza. Miesiąc po zabiegu guzek jest większy. Jakiś czas temu podczas podcierania wyczułam nadmiar skóry przy pochwie.


Po obejrzeniu obstawialam hemoroidy, ponieważ miałam lekkie krwawienia na papierze i świąd odbytu. Pękanie skóry między pochwą, a odbytem - co może być przyczyną? Mialam tam bakterie e coli i jeszcze jakies inne. Czy to jest ten sam żylak,czy można dokonać zabiegu w znieczuleniu ogólnym i pozbyć sie tego na zawsze,a może jest inna metoda np. Mam trapiący mnie problem.


Narośl jest skórna, jakby przyrost skóry, nie boli mnie. Najpierw pomyślałam, że to żylak odbytu. Potem, że to wystające wargi sromowe, tylko, że moje są między pochwą, a odbytem. Ostatnio kiedy się depilowałąm zauważyłam dziwne zmiany między odbytem a pochwą.


Czy mogły one powstać dlatego. Czytalam ze to moga byc hemoroidy, na poczatku sa guzki ktore gdy sie rozwinal pojawia sie krew. W pozniejszym czasie przesuwaja se ku dolowi i oprocz krawienia pojawia sie bol. Lepiej pojsc do lekarza. Wtedy wytwarza się stomię, ale myślę, że do tego nie dojdzie ( guz daleko położony od zwieraczy odbytu ). Ryzyko operacyjne z uwagi na schorzenia matki jest duże, ale pozostawienie takiego guza bez interwencji chirurgicznej może być większym.


Od razu zaznaczam, ze chodzę do lekarza i szukam sposobu, wiec forum nie jest jedynym środkiem leczniczym :DChce po prostu sie Pekajaca skora przy odbycie i pomiędzy odbytem a pochwa. No, wtedy jest pytanie gdzie jest przod ciala hehe. Chyba jednak lepiej wziac odbyt za podstawe i mierzyc odleglosc od odbytu.


Odbyt jest zreszta wazniejszy od pochwy bo bez niego dlugo sie nie pociagnie a bez pochwy tak hihi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty