wtorek, 12 września 2017

Zgrubienia po operacji żylaków

Stan po operacji żylaków i zgrubienie – odpowiada Dr n. Dwa tygodnie temu przeszedłem operację usunięcia żylaków z nogi. Wygląda na to, że noga się goi, ale niepokoi mnie jedna rzecz. W okolicy szwu na udzie, wzdłuż pachwiny, po tym jak opuchlizna z uda zaczęła schodzić, zacząłem coraz mocniej wyczuwać stwardnienie wzdłuż szwu o rozmiarach ok.


Witam, minęły już dwa tygodnie od mojej operacji usunięcia żylaków na nodze.

Niestety nadal są liczne siniaki i strupki (częściowo stripping), ale martwią mnie głównie zgrubienia w niektórych miejscach, które przy dotyku bolą. Ogólnie noga z dnia na dzień wygląda coraz lepiej, martwią mnie jednak te zgrubienia, czy to normalne po takim czasie od przebytej operacji i jest. Witam serdecznie :) dokładnie cztery tygodnie temu miałam zabieg usunięcia żylaków na lewej nodze metodą strippingu. Wszystko zagoiło się dobrze Jednak w miejscu interwencji chirurgicznej utworzyły się podskórne zgrubienia jak sobie z tym poradzić? Zgrubienie na udzie po operacji żylaków kończyny – odpowiada Dr n. Kilka dni temu zauważyłam zgrubienia w kilku miejscach na łydce, w miejscu tzw.


Czy konieczna jest operacja żylaków powrózka nasiennego?

Czy to może być jakiś objaw zakrzepicy? Kiedy mogę wrócić do aktywności fizycznej po operacji żylaków? Dlaczego mam krwiak po operacji żylaków? Jak stosować lek Exacyl?


Co może oznaczać zmiana na języku? Co oznacza ból moszny po operacji. Mój tata miał pół roku temu operację żylaków w wyniku czego powstał zator płuc.


Teraz wydawało by się że wszystko jest ok. Lecz ostatnio Tata zauważył twarde zgrubienie obok nacięcia. Wydawała by się, że jest to supeł żylaków. Chciałabym wiedzieć czy może to grozić życiu mojemu tac. Witam , po zabiegach skleroterapii (szczególnie dotyczącej dużych , powierzchownych żylaków) tego typu zgrubienia i tkliwość są rzeczą normalną.


Moja mama przeszła operację usuwania żylaków kilka dni temu metodą strippingu: nacięcia w pachwinie, pod kolanem,. Przed operacja mowili mi ,ze te zyly beda. Jestem tygodnie po operacji żylaków nogi prawej,żylaki miałam na całej nodze od pachwiny po same kostki,i prawie lat nie mogłam zdecydować się na operację bo bardzo się bałam,u mnie to sprawka genów,bo tata miał a ciąże i porody tylko nasiliły mój stan.

Siłownia, aerobik, rowerek po operacji żylaków kończyny dolnej. Na wysokość od pachwiny do kolana na wewnętrznej stronie uda czuję zgrubienie ( i jest ono nawet widoczne ) podłużne, jakby mi ktoś włożył pręt pod skórę - Jest to bolesne przy dotyku i mam wrażenie, że to ciągnie. Postępowanie i zalecenia po operacji żylaków. To, jak wygląda noga po operacji żylaków, jak długo boli i jakie są zalecenia, zależy od zastosowanej metody leczenia. Typowym zjawiskiem jest występowanie obrzęku, niewielkiego stanu zapalnego, na nodze mogą pojawiać się siniaki – szczególnie po operacji żylaków metodą strippingu.


Kontrola po czterech miesiącach operacji żylaków - badanie USG Doppler-a W październiku miałam usuwane żylaki o czym pisałam TU i TU. Mam lat i tydzień temu przeszedłem laparoskopowe usunięcie żylaków powrózka nasiennego, lekarz powiedział, że wszystko przebiegło dobrze i się udało. Problem w tym, że tydzień po zabiegu odczuwam takie samo zgrubienie jak przed zabiegiem.


Po zabiegu mogą pojawić się na skórze siniaki, obrzęki lub zgrubienia. Czasami zdarzają się reakcje alergiczne na wstrzyknięty środek leczniczy lub plaster, otarcia od opatrunku uciskowego, przebarwienia lub zapalenia żył. Jestem miesiąc po operacji żylaków kończyny dolnej, prawej. Od tygodni cierpię z powodu silnych bólów tejże nogi, byłam u kontroli w szpitalu , w którym mnie operowano, mówiłam o silnych bólach, lekarz stwierdził, że tak musi być i że jak boli to tabletka przeciwbólowa tyle z porady. Przeciwwskazania do wykonania operacji usunięcia żylaków.


Na każdym etapie choroby żylakowej można przeprowadzić operację usunięcia zmienionej żyły. Do operacji nie ma wielu przeciwwskazań. Biore cyclo3forte i zastrzyki w brzuch clexane- szt. Witam Jestem tygodni po zabiegu usunięcia żylaków kończyny dolnej lewej.


Od dwóch tygodni pojawiły się opuchnięcia i bóle w okolicach kostek obu kończyn oraz bóle w okolicach kolan. Było to (tak przynajmniej zrozumiałem) pozaotrzewnowe podwiązanie żyły jądrowej. Po zdjęciu szwów (pażdziernika) i naklejeniu na ranę trzech małych plasterków, października na wysokości każdego plasterka pojawiły sie wy. Mija właśnie rok gdy przeszłam operację żylaków na prawej nodze.


Niechętnie wracam do tego wspomnienia bo cierpiałam po operacji około m-cy. Zylaki miałam na nodze dosyć zawansowane więc było cięć. Nogę bandażowałam dosyć długo bo noszenie pończoch p. Ulegają samoistnemu wchłonięciu po upływie 2-tygodni.


Aż procent wszystkich operacji wykonuje się z powodu nawrotowych żylaków.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty