czwartek, 7 września 2017

Jak długo boli noga po operacji żylaków

Ból po operacji żylaków - jak długo się utrzymuje? Po dłuższym spacerze jest jeszcze większy. Od tygodni cierpię z powodu silnych bólów tejże nogi, byłam u kontroli w szpitalu , w którym mnie operowano, mówiłam o silnych bólach, lekarz stwierdził, że tak musi być i że jak boli to tabletka przeciwbólowa tyle z porady. Wyciek ropny na szwie po operacji żylaków. W za dni mam do chirurga na kontrole.


Noga bolala przez dni a teraz jest ok noga jest bardzo ladna pare siniakow. Wkoncu moge swobodnie chodzic w mini. Mam pytanie Po ile dniach zdejmuja szwy. Postępowanie po operacji żylaków zależy od rodzaju wykonanego zabiegu.


Z reguły zaleca się stosowanie terapii kompresyjnej (odpowiednio dobrane pończochy uciskowe lub bandaże) oraz przyjmowanie leków przeciwzakrzepowych w odniesieniu do czynników ryzyka żylnej choroby zatorowo-zakrzepowej oraz leków przeciwbólowych. Po zabiegu noga bolala kilka miesiecy ale to normalne bo sie goila! Pozniej bylo lepiej, a teraz od miesiecy jest bol non stop. Ja tez jestem po operacji Żylaków prawej nogi już miesiąc.


W PIERWSZYCH DNIACH BYŁO NAWET DOBRZE Z TYM ZE STOPA MOJA BYŁA JAK ZDRĘTWIAŁA NIE CZUŁAM NAWET UDERZEŃ TERAZ WRACA CZUCIE A WRAZ Z NIM TAK SILNE BÓLE NOGI ZE NIE WIEM JUŻ CZY TO PO OPERACJI ŻYLAKÓW CZY DZIEJE się Z TA NOGA coś INNEGO. Najbardziej boli w nocy ,Ból jest. Aż procent wszystkich operacji wykonuje się z powodu nawrotowych żylaków. Nawrót żylaków zależy głównie od postępu choroby — operacja nie zawsze leczy patologię, a często tylko jej konsekwencje. Nawrotowi sprzyjają czynniki genetyczne i styl życia.


To, jak wygląda noga po operacji żylaków, jak długo boli i jakie są zalecenia, zależy od zastosowanej metody leczenia. Typowym zjawiskiem jest występowanie obrzęku, niewielkiego stanu zapalnego, na nodze mogą pojawiać się siniaki – szczególnie po operacji żylaków metodą strippingu. Witam, ile czasu można przebywać na Lpo operacji żylaków prawej nogi?


Blizna na kostce nadal boli, noga w tym miejscu jest bardzo wrażliwa i puchnie po kilku. Wczoraj byłam na kontroli, lekarz widział miejsca przyciemnione, przekluł i stwierdził że nie było zakrzepów, ze mam sie do. Zsinienie nogi po operacji żylaków ~ba.


Jak długo może to trwać? Będę wdzięczna o komentarze. Zauważyłam, że jak zbyt długo siedzę to właśnie wtedy mi puchną więc staram aby nie siedzieć tak zbyt długo, pomaga leżenie z podniesionymi lekko nogami.


Niestety po skleroterapii dużych żylaków odczyn zapalny może się utrzymywać kilka tygodni. Jeżeli żylak po zabiegu jest twardy to znak że jest zakrzepnięty i niedługo ulegnie resorpcji. Czasami trwa to tak długo. Można kilka razy dziennie smarować bolące miejsca żelem np.


Czy to normalne, że dni po zabiebu laserowego usuwania żylaków noga ciągle boli tak, że aż trudno jest spać? Zylaki miałem chyba od lat, a od lat codzienny ból i obrzęk. Noga ciężka jak diabli i gorąca w miejscu żylaków. Nie wspominając już o wyglądzie.


Jestem dni po operacji lewej nogi. Zdecydowałem się zrobić z tym porządek. Re: Ile teraz po operacji żylaków L4? NFZ, po znieczuleniu leżałam bez ruchu 7godzin, miałam również bardzo zaawansowane żylaki, noga wyglądała koszmarnie jak u 70letniej kobiety, pod kolanem miałam taką śliwę że przeszkadzała mi w zginaniu nogi, po operacji miałam cholernie bolące. Zle wykonana operacja na żylaki- konieczna poprawka.


Dość długo nie mogłam chodzić wszyscy znajomi mówili że to niemormalne. Re: Dlaczego po operacji żylaków nogi nadal bolą? To może jednak na razie - do czasu wizyty u ortopedy - zrezygnuj z dłuższych wycieczek?


No i oczywiście oczywistość - dobre miejsce do spania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty