poniedziałek, 6 marca 2017

Warga sromowa spuchnięta

Duże wargi sromowe nie zawsze muszą świadczyć o patologii. W wielu przypadkach za duże, przerośnięte wargi sromowe mniejsze czy wydłużone wargi sromowe większe są naturalną predyspozycją, a decyzja o plastyce motywowana jest jedynie względami estetycznymi i wygodą funkcjonowania, gdy wystające wargi sromowe utrudniają np. Zaczerwieniona i spuchnięta warga sromowa Witam. Mam taki problem, a mianowicie od dwóch dni mam zaczerwienioną i spuchniętą całą lewą wargę sromową, pojawiło się też na niej jakieś zgrubienie które bardzo boli. Spuchnięta prawa warga sromowa - czy to przez antybiotyk?


Witam, mam lat, od wczoraj zauważyłam, że mam opuchniętą prawą wargę sromową. Dzisiaj opuchlizna jest znacznie większa i odczuwam lekki świąd. Nie ma innych dolegliwości jak np.


Zastanawiam się co może być przyczyną? Taki stan może być naturalny. Powiększone od zawsze wargi sromowe nie wymagają interwencji specjalisty, jeżeli jednak ten problem pojawia się znienacka, warto dowiedzieć się, co może być jego przyczyną. Otóż przez ostatnie miesiące smarowałam okolice mojego odbytu oraż warge sromowa masciami dostępnymi w aptece, ponieważ odczuwam świąd pieczenie oraz pojawia się na nich biały nalot dodam że spuchła i zaczerwieniła się moja lewa warga sromowa.


Co znaczy opuchnięta warga sromowa po stosunku? Po pierwszym stosunku jestem kilka, myślałam że ból podczas sikania, coś w stylu pieczenia to normalne, ale odczuwam dyskomfort również przy chodzeniu, czy siedzeniu. Przyjrzałam się i zauważyłam że jedna warga jest bardziej czerwona, może lekko spuchnięta i są na niej dwie bolące.


Czy to może być coś groźnego czy mozliwe że po porstu gdzieś się uderzyłam ? Opuchnięta warga sromowa! Właśnie wróciłam do domu od chłopaka i bardzo bolało mnie krocze gdy szłam. Od kilku dni piecze mnie i strasznie boli warga sromowa ale dopiero wczoraj zobaczylam ze mam prawa warge sromowa strasznie spuchnieta jest wielka i boli strasznie! Jest jeszcze troszke jakiejs.


Mam lat, niedawno zauważyłam, że moja prawa wewnętrzna warga sromowa jest napuchnięta, większa od drugiej. Co robić - moje wargi sromowe są spuchnięte. Nigdy mi się to nie zdarzyło. Wczoraj szczypanie, a dziś ból.


Przez pomyłkę i pospiech zastosowałam dopochwowo lek, który wyglądał podobnie, a był przeznaczony do problemów nieginekologicznych (na pewno nie należało go stosować dopochwowo). Większość wydostała się z pochwy, ale spuchła mi warga sromowa. Dziewczyny spuchła mi jedna warga sromowa. Po prostu spuchła i to troche boli jak siedze czy cos. Jestem w tygodniu ciąży od kilku dniu pobolewały mnie wargi sromowe, początkowo myślałam że może to przez spodnie, za dużo chodziłam.


Obecnie przebywam za granicą, i wizyta u specjalisty-ginekologa graniczy tu z cudem. Gdy wróciłam od lekarza, chciałam posmarować moje wargi kremem dla dzieci bambino i zauważyłam, że są bardzo spuchnięte, a na dodatek gdy je rozchyliłam zauważyłam krosty z ropą. Pani Doktor, jestem w tygodniu ciąży i od dwóch dni odczuwam powiększoną i bolącą wargę sromową zewnętrzną. Bardzo się tym martwię, bo podczas pierwszej ciąży nie miałam podobnego problemu. Wargi sromowe chronią dostępu do pochwy.


Każda kobieta posiada dwa rodzaje warg sromowych: mniejsze oraz większe. Te większe znajdują się na zewnątrz i zawierają sporą ilość tkanki. Mam podobny problem - warga sromowa mniejsza (w moim przypadku prawa) swędzi, piecze i jest opuchnięta, słyszałam że LaciBios femina jest dobre na tego typu dolegliwości, jutro wybieram się.


Przyczyną są najczęściej infekcje bakteryjne, rzadziej wirusowe. Jestem mama letniej dziewczynki. Choroby w obrębie sromu mogą wynikać ze zmian hormonalnych.


Czego objawem są spuchnięte wargi sromowe? Czy któraś z Was spotkała się z problemem spuchniętych warg sromowych w ciąży? Ja u siebie zauważyłam coś takiego kilka dni temu.


Tak dokładnie to mam spuchniętą wargę po jednej stronie. Jak leczyć spuchnięte wargi sromowe? Ostatnio po stosunku mialam napuchniete argi sromowe, lecz po dniach mi przeszlo.


Teraz nie wspolzylam i znowu jedna warga sromowa jest opuchneta. Czym to moze byc spowodowane? Jakiś tydzień temu nie fortunnie usiadłam, ze po godzinach miałam spuchnięte wargi sromowe ale to strasznie spuchnięte następnego dnia były sine, po dwóch trzech dniach opuchlizna. Zobacz odpowiedzi na pytanie: spuchnięta mniejsza warga sromowa?


Ta strona zawiera treści przeznaczone tylko dla dorosłych. Jeśli nie masz ukończonych lat, nie powinieneś jej oglądać. Z przodu łączą się, bezpośrednio wrastając we wzgórek łonowy, tworząc tzw.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty