wtorek, 12 stycznia 2016

Początki żylaków

Pamiętaj, że początki żylaków to świetny czas na stosowanie odpowiednich maści. Objawy żylaków – ból, opuchlizna, uczucie ciężkich nóg. Nie wiesz jak rozpoznać żylaki?


Zastanawiasz się, czy pajączki, które ostatnio zauważyłaś, są groźne? Sprawdź, co może świadczyć o tym, że masz żylaki i kiedy powinnaś zgłosić się do flebologa, który specjalizuje się w leczeniu żylaków. Krew przekazywana między organami ludzkimi poprzez żyły musi przedostawać się w miarę szybkim tempie w celu swobodnej pracy nóg, rąk przełyku, ramion, odbytu itd. Jeśli z jakiegoś powodu nie robi tego prawidłowo zachodzi duże prawdopodobieństwo wystąpienia żylaków w miejscu. To początek poważnego schorzenia żył, czyli żylaków.


Pierwszym objawem niedomagania układu żylnego są pojawiające się na nogach czerwone żyłki, powszechnie nazywane pajączkami. Byłam u lekarza, który w zasadzie poza maścią z kasztanowca nie udzielił mi żadnej pomocy. Mam lat jestem szczupla. Od lat zaczely pojawiac mi sie na nogach widoczne zylki.


Początki żylaków

Zazywalam rozne masci,tab. Przed pojawieniem się charakterystycznych “pajączków” wiele osób skarży się na uczucie ciężkich, zmęczonych nóg. Początek żylaków ciężko jest przeoczyć!


Zazwyczaj pojawia się też wtedy pieczenie, ból, a także specyficzne wrażenie rozrywania w stopach. Masz objawy żylaków kończyn dolnych - nie zwlekaj z leczeniem - twojezdrowie. Skłonność do żylaków możemy odziedziczyć.


Skąd więc „to” się bierze? Etiologii, czyli przyczyn tej choroby w pełni jeszcze nie znamy. Wymienia się wprawdzie ponad powodów powstawania żylaków, ale, mówiąc żartobliwie, w sytuacji, gdy jest ich aż tyle, żaden nie jest prawdziwy.


Krwawienie z żylaków odbytu jest bezbolesne i zazwyczaj nie jest tak groźne, jak to z żylaków przełyku. Innymi objawami żylaków mogą być także świąd i podrażnienie okolicy odbytu. Wraz z jej postępem mogą pojawić się takie symptomy jak: obrzęk, uczucie ciężkości nóg, drętwienie i mrowienie, nocne kurcze łydek, ból nóg, co może powodować trudności z poruszaniem. Czy to początki żylaków ? Od prawie lat mam chodzona prace, po 8-h dziennie w butach ochronnych.


Okolo miesiaca temu zauwazylem na przodzie prawego kolana wystajaca zyle na odcinku okolo 3-4cm. W ciagu miesiaca kawalek pod kolanem tez zaczal byc wypukly a czesc na kolanie sie poskrecala. Wychowuję 6- letnią wnuczkę.


Gdy miała 4latka, zauważyłam na jej łydce zasinienie, myślałam, że się uderzyła, ale po pewnym czasie doszłam do wn. Laserowa operacja żylaków – polega na obkurczeniu i zamknięciu niewydolnej żyły za pomocą włókna laserowego. Klasyczna operacja żylaków – to wykonanie licznych nacięć na skórze i usunięcie chorej żyły w całości lub częściowo.


Po zabiegu na zranione miejsce nakłada się szwy bądź specjalne plastry opatrunkowe. Niestety moje stadium zaawansowania żylaków postępuje. W zasadzie to mój lekarz prowadzący wyznaczył mi operację na początek listopada, więc nie jestem tutaj, by szukać cudownych preparatów na żylaki, które wszystko wyleczą.


Do czynników sprzyjających powstawaniu żylaków zaliczany jest też zastój żylny, który ma miejsce na skutek długiego stania lub częstego przebywania bez ruchu w pozycji siedzącej. Dodatkowo wpływ na ich rozwój mają zaparcia – zwiększone ciśnienie w jamie brzusznej przenoszone jest na żyły w nogach. Aby zmniejszyć ryzyko pojawienia się żylaków (a także, jeśli pojawiły się zmiany, zapobiec pojawieniu się nowych i pogłębieniu już istniejących) ważne jest utrzymanie żył w dobrej.


Co to są żylaki kończyn dolnych? SRVC) odnoszą się do rodzaju chorób, które nie tylko powodują wiele nieprzyjemnych odczuć dla osoby, ale także mogą znacznie osłabić jej wygląd. Tymczasem ta choroba jest niebezpiecznym stanem patologicznym, który prowadzi do poważnego uszkodzenia układu krążenia.


Przede wszystkim, idź do lekarza - mówię totalnie serio. Problemy z żylakami są zazwyczaj bagatelizowane, a potem budzimy się z naczyń krwionośnych i jeszcze poważniejszymi dolegliwościami. W przypadku żylaków ta wizyta czeka cię na prędzej czy później, więc po co zwlekać.


Ostatnio zauważyłam że pękają mi naczynka krwionośne na udach! Jak temu przeciwdziałać żeby nie. Wiele osób zastanawia się jak powstają żylaki. Proces ten jest bardzo prosty. Pojawiają się one na wskutek utrudnień w przepływie krwi z kończyn dolnych.


Krew w nogach płynie żyłami w stronę serca. Aby krążyła ona prawidłowo zastawki, które znajdują się wewnątrz żył. Stan chorobowy, jakim są żylaki odbytu, może być spowodowany podwyższonym ciśnieniem w jamie brzusznej, które blokuje odpływ krwi z żył okolic odbytu, powodując ich poszerzenie i przekształcenie w żylaki - dlatego z żylakami odbytu często borykają się kobiety w ciąży.


Początki żylaków

Przyczyny żylaków odbytu. Od wielu miesięcy zmagałam się z objawami żylaków. W całości zawiniła przede wszystkim moja niewiedza.


Gdybym wiedziała, że moje objawy mogą wskazywać na początki żylaków , niemal natychmiast udałabym się do lekarza, albo zaczęła stosować odpowiedni preparat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty