czwartek, 28 stycznia 2016

Opuchnięta warga sromowa większa

Duże wargi sromowe nie zawsze muszą świadczyć o patologii. W wielu przypadkach za duże, przerośnięte wargi sromowe mniejsze czy wydłużone wargi sromowe większe są naturalną predyspozycją, a decyzja o plastyce motywowana jest jedynie względami estetycznymi i wygodą funkcjonowania, gdy wystające wargi sromowe utrudniają np. Spuchnięta i obolała warga sromowa po zastosowaniu szarego mydła – odpowiada Lek.


Bardzo istotną rolę w kobiecym ciele odgrywają wargi sromowe. Wyróżnia się wargi sromowe mniejsze i większe. Jednak mogą różnić się wielkością u każdej kobiety, tak samo, jak wielkość ust czy nosa. Nie ma dwóch identycznych par warg sromowych, ale może się zdarzać, że z różnych przyczyn wymagają one korekty, ponieważ te mniejsze okazują się większe. Wargi sromowe - rodzaje.


Stosunkowo często zdarza się bowiem, że wargi sromowe mniejsze są większe od tych, które przymiotnikiem tym są definiowane w nazwie. Jeżeli naturalnie opuchnięta warga sromowa np. Nie jest przekrwiona, nie zmieniła koloru, natomiast swędzi, z dnia na dzień coraz mocniej. Niepokoi mnie, że zsiniała mi jedna z warg sromowych większych, która jest opuchnięta i twarda. Potem została już tylko opuchlizna i sinienie, które trwa do dzisiaj.


Dodam, że dolegliwości pojawiły się nagle. Twarda, sina i opuchnięta warga sromowa większa. Tylko jedna warga sromowa?


Czy to może być coś groźnego czy mozliwe że po porstu gdzieś się uderzyłam ? Opuchnięta łechtaczka i warga sromowa. Z przodu łączą się, bezpośrednio wrastając we wzgórek łonowy, tworząc tzw. Okres ciąży to specyficzny czas w życiu kobiety, kiedy wpływ hormonów na jej organizm jest bardzo znaczący. Srom składa się z dwóch warg mniejszych i dwóch większych.


Zbudowane w znacznej części z tkanki tłuszczowej, mięsiste i pokryte włosami łonowymi wargi sromowe większe znajdują się po zewnętrznej stronie. Mam lat, niedawno zauważyłam, że moja prawa wewnętrzna warga sromowa jest napuchnięta, większa od drugiej. Właśnie wróciłam do domu od chłopaka i bardzo bolało mnie krocze gdy szłam. Mam podobny problem - warga sromowa mniejsza (w moim przypadku prawa) swędzi, piecze i jest opuchnięta, słyszałam że LaciBios femina jest dobre na tego typu dolegliwości, jutro wybieram się.


Od dłuższego czasu mam powiększona wargę sromową większą. Jest tak jakby opuchnięta. Powiększona warga sromowa większa - co może być przyczyną? Nie wyczuwam guzków, nie boli.


Zobacz odpowiedzi na pytanie: spuchnięta mniejsza warga sromowa? Ta strona zawiera treści przeznaczone tylko dla dorosłych. Jeśli nie masz ukończonych lat, nie powinieneś jej oglądać. Przyczyny powiększonych warg sromowych – infekcje grzybicze.


Obfita wydzielina z pochwy, swędzenie i powiększone, opuchnięte wargi sromowe to najczęstsze objawy grzybiczego zapalenia pochwy i sromu. Leczenie infekcji i stanów zapalnych pochwy i sromu prowadzi ginekolog. Zazwyczaj wargi sromowe mniejsze wystają wówczas poza większe, a w niektórych przypadkach ich przerost nie jest symetryczny – jedna z nich jest większa. Czego objawem są spuchnięte wargi sromowe?


Czy któraś z Was spotkała się z problemem spuchniętych warg sromowych w ciąży? Ja u siebie zauważyłam coś takiego kilka dni temu. Tak dokładnie to mam spuchniętą wargę po jednej stronie. Witam, Pojawił się u mnie dość duży problem. Pomocy, mam spuchniętą wargę sromową mniejszą.


Zawsze mniejsze miałam schowane wewnątrz większych, ale teraz ta spuchnięta wyszła. Każda kobieta posiada dwa rodzaje warg sromowych: mniejsze oraz większe. Te większe znajdują się na zewnątrz i zawierają sporą ilość tkanki. Fioletowa warga sromowa po labioplastyce.


Zabieg wykonywany mialam w znieczuleniu ogolnym i zaraz na drugi dzien wyszlam do domu. Mam zalozone szwy samowchlanialne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty