środa, 23 grudnia 2015

Zgrubienie na wardze sromowej mniejszej

Wargi sromowe, zarówno większe jak i mniejsze, są narażone na powstawanie różnego typu zmian w postaci narośli, czyraków czy krostek. Przyczyną guzka na wardze sromowej jest najczęściej torbiel zastoinowa, czyli kaszak. Twarda i bolesna grudka może wskazywać na zapalenie gruczołu Bartholina. A może można zastosować leki bez recepty dostępne w aptece? Czy jest to coś groźnego?


Witam, tydzień temu zauważyłam na wardze sromowej mniejszej niewielkie zgrubienie podskórne. Zauważyłam to ponieważ podczas wycierania ręcznikiem tych okolic zauważyłam troszkę krwi. Wcześniej przy wycieraniu miałam wrażenie jakiegoś podrażnienia,obtarcia.


Z każdym dniem ta niby krostka stawała się coraz mniej wyczuwalna. Co może oznaczać mały guzek z lewej strony wargi sromowej ? Pytanie zadałam ze względu , że moja koleżanka odkryła na wardze sromowej małego guzka. Nie jest on twardy ani miękki i rzekomo wielkiego bólu nie zadaje,ale dyskomfort jest.


Na pewno uda się do ginekologa,jednak dopiero po nowym roku,bo nie ma wolnych terminów. Małe zgrubienie na mniejszej wardze sromowej Witam serdecznie, jestem przerażona, gdyż na wewn. W lusterku zobaczyłam, że zgrubienie ma białą barwę. Dbam o higienę, mam jednego partnera. Wyskoczyło mi niewielkie zgrubienie, tak jakby pryszcz po skórą na wardze sromowej po zewnętrznej stronie.


Nie duży, ale wyczuwam go palcem, jak mała kuleczka pod skórą. Nie boli, nie swędzi, nie zmienia koloru, trudno go zobaczyć. Da się go praktycznie tylko wyczuć palcem.


Mam lat i dwójkę dzieci i stałego partnera od sześciu lat. W każdym przypadku konieczna jest wizyta u lekarza ginekologa, który rozpozna konkretną przyczynę występowania guzka lub narośli. Każdy guzek może być oczyszczony przez ginekologa, który zadba o odpowiednie odkażenie miejsca ze stanem zapalnym. Nie należy czekać na samoistne pęknięcie.


Guzek w wardze sromowej. Otóż już od dawna mam taki mały pryszcz na wardze sromowej od środka. Witam, mój problem jest następujący. Jak Cię nie boli to dobrze bo jest to małe zakażenie, zgrubienie pod którym nazbierała się ropa.


Otóż dziś w czasie depilacji było wszystko w porządku, ale chwile pózniej, kiedy sie juz mylam wyczulam w wardze sromowej większej guzek. Kiedy sie depilowalam nic tam raczej nie było, bo sciskalam (moze to przez to?) ja i nic nie czułam. Zgrubienie na wardze sromowej — sposoby leczenia. Bez względu na to, jaką przyczynę pojawienia się guzka na wardze sromowej podejrzewa Pacjentka, konieczna jest konsultacja z lekarzem.


Jedynie specjalista może określić, co spowodowało wystąpienie guzka i zaproponować metodę leczenia. Są owłosione i posiadają w swojej strukturze gruczoły łojowe, które produkują wydzielinę służącą do nawilżania sromu. W maju tego roku przed miesiączką pojawił się u mnie na wardze sromowej niewielki guzek z płynem w środku. Z czasem jednak rósł coraz bardziej i gdy udałam się na wizytę do ginekologa, stwierdził, że jest to torbiel wargi sromowej mniejszej. Przeczytałam na tej stronie, że guzki na ramionach to mogą być tłuszczaki.


Mam taki guzek na prawym ramieniu. Drugi nieco mniejszy na wardze sromowej. Jakie są następstwa takich guzków? Wiecie co przyjzalam sie temu uwazniej i to jest bardziej na lechtaczce lub wargi sromowe mniejsze.


Zaczerwieniona i powiększona , boli. Dzisiaj wyczulam na lewej wardze sromowej zgrubienie. Aż zaczęło boleć, nawet bardzo.


Skończyło się na tym, że wylądowałam najpierw u lekarki, która zapisała mi antybiotyki z zaznaczeniem, że jak coś będzie się działo to do spzitala.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty