piątek, 18 grudnia 2015

Boląca żyła

Na prawej nodze dokładnie na łydce z tyłu wyszła mu żyła widać ją. Moje pytanie czy ta żyła ma coś wspólnego z tym że go boli ta noga? Najczęściej zapalenie żył powierzchownych dotyczy żył nóg, rzadziej kończyn górnych. Sporadycznie zapalenie powstaje w zdrowych naczyniach, przeważnie tworzy się w naczyniach z żylakami.


Zakrzepowe zapalenie żył powierzchownych to schorzenie, które polega na obecności procesu zapalnego w naczyniach żylnych zwanych powięzią głęboką. Głównymi przyczynami są: żylaki nóg, zakażenia i urazy mechaniczne. Poznaj objawy, sposoby leczenia oraz zapobiegania zakrzepowemu zapaleniu żył powierzchownych. Lecz będzie wystarczające. Nabrzmiała żyła przy odbycie.


Mam taki wstydliwy problem. Od jakiegos czasu mam swedzenie w okolicach odbytu, najczesniej wieczorem. Kilka razy na papierze zobaczyłem minimalne plamki różowej krwi. Jestem w tygodniu ciąży na jednej z piersi czułam ciągłe szczypanie.


Boląca żyła w piersi Witam. Niedawno zauważyłam, że w tym miejscu jest żyła. Najbardziej szczypie, kiedy przejadę po tym miejscu palcem lub kiedy przy poruszaniu ociera delikatnie stanik. Wizytę u lekarza mam dopiero w. Jest to choroba spowodowana zapaleniem i powstawaniem niewielkich zakrzepów w powierzchownych, umiejscowionych tuż pod skórą żyłach, najczęściej w obrębie kończyn dolnych.


W odróżnieniu od zakrzepowego zapalenia żył głębokich, w przypadku lokalizacji choroby w żyłach powierzchownych rzadko dochodzi do odrywania się fragmentów zakrzepu i ich swobodnego przemieszczania wraz. Dzień dobry, Drętwienie i ból w obrębie kończyny górnej mogą mieć bardzo wiele różnych przyczyn. Pod uwagę należałoby wziąć problemy ortopedyczne, zaburzenia neurologiczne, ale i zaburzenie elektrolitowe.


Istotne jest to, w jakich sytuacjach doświadcza Pani swoich problemów, jak długo one trwają, a także to, czy istnieją jakieś czynniki, które doprowadzają do. Tydzień temu podczas wstawania z łóżka straciłam czucie w nodze. Noga mi się wykręciła, coś w niej pękło i cała spuchła.


Pojechałam do szpitala, lekarz zrobił prześwietlenie, ale nie jest złamana ani zwichnięta. Mimo to, noga wciąż mnie boli, na zewnątrz pojawiła się boląca żyła. Ból promieniuje aż do palców. Odświeżę temat, a jeśli żyły nie są ciemne, tylko mają zielonkawe zabarwienie jak zwykle, ale bolą i są wypukłe? Najpierw pojawiło mi się to tylko na jednej dłoni, dzień później na drugiej.


Nie mogę rozprostować całkowicie dłoni, bo boli. Ma ktoś pomysły co do tego? Jakaś maść może pomóc czy trzeba wybrać się do lekarza? Witam, mam lat, raczej nie chorowity.


Witam od jakiegos czu zauwazylem bolaca zyle na prawej stronie lewego jadra ktora moge przesowac palcami dokladnie w kierunki najdrza tz. Idioto niedorozwinięty przed wkłuciem nie było stanu zapalnego! Może igła była brudna albo pi. Od jakichś dwóch dni bolą mnie żyły udowe ( chyba tętnice bo są widoczne) na ich linii zrobiło mi sie zaczerwienienie i bolą mnie podczas chodzenia ( nie zawsze) ból ustaje gdy tylko siąde lub w jakiś sposób ulżę nogom Co to może być za choroba?


Zauwazyłam też, że żyły na obu nadgarstkach wyszły bardziej na wierzch, tzn. Dwa dni temu podczas krojenia warzyw mocno zabolała mnie dłoń, jakiś czas później zauważyłam, że żyła po wewnętrznej stronie dłoni jest bardzo spuchnięta. Jeśli jednak zakrzep rozszerzy się w górę, dochodzi w pewnym momencie do nieuniknionego pojawienia się dolegliwości. Ryzyko komplikacji u chorego jest tym wyższe, im większa jest zajęta żyła, i tym samym większy jest wypełniający ją zakrzep. Jakie są czynniki ryzyka rozwoju zakrzepicy?


Zapalenie żył w nodze najczęściej współwystępuje z zakrzepicą żył, której powikłanie stanowi. Do objawów zapalenia żył kończyn dolnych zalicza s. Po wyjęciu wenflonu żyła może być nabrzmiała i boleć. Wtedy stosuje się okłady z sody bodajże i esceven. Po podaniu dożylnie niektórych leków, czy nawet zwykłego żelaza, czy potasu może utrzymywać się ból. Spróbuj codziennie masować rękę, stosować chłodne okłady, lub smarować obolałe miejsce maścią z heparyną.


Gdy zakrzepicą dotknięta jest żyła, upośledzony jest odpływ krwi, co objawia się obrzękiem i zaczerwienieniem chorej kończyny. Zakrzepica żylna pojawia się najczęściej w żyłach udowych i biodrowych. Często boli mnie żyła w ręce, jest napięta, to normalne?


Witam serdecznie, od jakiegoś miesiąca borykam się z widocznymi, wychodzącymi żylami na dłoniach. Jestem osobą aktywną fizycznie, mam lat, nie jestem osobą otyla, uprawiam sporty siłowe i od jakiegoś czasu przy większym wysiłku pojawia mi się żyła, następstwem tego jest obrzęk oraz siniak. Widać to gołym okiem, żyła nabrzmiewa staje sie zielona i wyraźna po skóra. Po jakim czasie, rożnym czasami kilku minutach czasami trwa to cały dzień, ból tej żyły przechodzi, żyła.


Jestem już prawie stary baran, ale ludzie są tylko ludzmi i jak sie nieraz zdenerwuje wyskakuje mi żyła na czole.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty