piątek, 20 listopada 2015

Widoczne żyły na udach

Mocno uwydatnione żyły na nogach – odpowiada Dr n. Widoczne żyły i zgrubienia na nogach u 20-latka – odpowiada Lek. Bardzo widoczne żyły na rękach, nogach i na biuście Skierowałam pytanie do lekarza, prosząc o udzielenie fachowej porady. Przeglądając fora, widzę że wiele osób ma ten sam problem - ale nie ma żadnej konkretnej odpowiedzi - tylko wzajemne pocieszanie się.


Mam problem z widocznymi żyłkami na nogach.

Tzn nie sa to małe żyłki ale widać mi całe żyły. Najgorzej w zgieciach kolan. Na łydkach też są widoczne.


Witam, mam na całych nogach bardzo widoczne żyły szczególnie na zgięciu kolana i na udach. Witam, co robić w sytuacji poszerzonych źył na udach i je widzę zaraz pod kolanami na udach mam lata i boję się że to początek żylaków jak zapobiec temu. Mocno widoczne żyły pod kolanami po urodzeniu dziecka – odpowiada Dr n. W Twoim przypadku żyły na nogach są rzeczywiście mocno widoczne.


Jednak patrząc na Twoją nogę, to jesteś bardzo chudy, więc nie ma co się dziwić.

Masz w udzie tyle, co większość osób trenujących w bicepsie. Strasznie widać mi też żyły, co na tle mojej bladej skóry daje efekt dość upiorny. Ostatnio na moich udach pojawia się coraz więcej tzw.


Biegam regularnie co drugi dzień po 90- 1minut, ponadto mam raczej stojący tryb pracy. Mam lat i na nogach dużo widocznych grubych niebieskich żył. Towarzyszyć mogą wielu stanom chorobowym, na przykład niewydolności krążeniowej, niedoczynności tarczycy, nieprawidłowej pracy komór serca lub przyjmowaniu doustnej antykoncepcji hormonalnej. Od jakiegoś czasu mam bardzo widoczne żyły na nogach i rękach. Co prawda dawniej też często mogłem zobaczyć swoje żyły, ale nigdy nie było ich tak dużo i nie były takie wypukłe.


Nie są one widoczne cały czas, nie wiem od czego to zależy kiedy wyskakują a kiedy nie, ale jak się już pojawią to wy. Pioczątkowo na łydkach lecz teraz pojawiają się na udach i dekoldzie a coraz bardziej widoczne są na dekolcie. Czy można to jakoś usunąć? Pendę bardzo wdzięczna za odpowiedź. Nie wiem czy to zyly czy naczynia krwionośne, ale sa niebieskie i takie same jak na rękach.


Bo wiem, ze ogolnie mało osob ma widoczne naczynia na nogach. Od miesiąca odczuwam pieczenie na udach. Na skórze w tym miejscu pojawiły się rozstępy i uwidoczniły się żyły.

Badanie krwi i moczu niczego złego nie wykazały. Skąd może wywodzić się moja dolegliwość? Następnie środek cieniujący trafia do zaopatrywanej przez naczynie tkanki. Ostatecznie jest widoczny w żyłach odprowadzających krew z tego narządu, dzięki temu możemy uwidaczniać tętnice i żyły badanej przez nas struktury. Kontrast jest podawany przy pomocy.


Są widoczne również podczas zwiotczenia prącia. Chociaż niekiedy chowają się w skórze tzn. W środkowej części penisa są dwa zgrubienia szersze od żyły.


Jakby te żyły były rozlane lub były jakieś. Pierwszym objawem niedomagania układu żylnego są pojawiające się na nogach czerwone żyłki, powszechnie nazywane pajączkami. Wiele kobiet uważa, że to tylko defekt kosmetyczny.


Popękane naczynka na udach – jak im zapobiegać, oraz walczyć z nimi, jeśli już się pojawiły? Widoczne przez skórę poszerzone naczynia krwionośne, tworzą charakterystyczną siateczkę, stąd nazwa pajączki. Mam prawie lat i odkąd pamietam mam bardzo widoczne żyły, ktore sa az wystające. Widoczne sa zawsze ale wystajace sa po wysiłku i gdy jest goraco. Witam Mam lat i zawsze miałem widoczne żyły na dłoniach, ale nie zwracałem na to uwagi bo było to w granicach normy.


Jakiegoś rok temu praktycznie z dnia na dzień pojawiły się żyły praktycznie wszędzie gdzie są, czyli np. Po pracy trudno zapiąć buty?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty