piątek, 13 listopada 2015

Powiekszone wargi sromowe a ciaza

W rezultacie tkanka pochwy staje się napęczniała krwią, a przyszła mama może odczuwać obrzęk oraz tkliwość w okolicach intymnych. Ma to jednak swoje zalety – powiększona pochwa i wargi sromowe sprawiają, że kobieta czuje się podobnie jak podczas seksu. Niektóre ciężarne przez niemal cały czas odczuwają lekkie podniecenie. Co do dziwnych ruchów to trudno mi cokolwiem powiedzieć, jesli masz dziecko ułozone normalnie, głową aw dół, to być może dziecko macha rękami, rozpycha się, a ruchy rączek odczuwasz właśnie w okolicach krocza. Mam lat, mam powiększone wargi sromowe.


Wyglądają mniej więcej ta : są różowo-czerwone, nie bolą.

Chodź przyznam, że sprawiają, że nie czuje się komfortowo. Strasznie się boje, często płacze, niewiem co z tym zrobić, Boje sie, że w przyszłości nie będe mogła mieć dzieci, a bardzo bym je chciała mieć, strasznie sie boje, Chcę, żeby odpowiedział mi lekarz, lub osoba. Spuchnięta warga sromowa mniejsza i gruczoł Bartoliniego a ciąża ~sy. Jestem mama letniej dziewczynki. Powiększone wargi sromowe mogą być symptomem wielu chorób oraz uszkodzeń mechanicznych jak również infekcji grzybiczej.


Większe wargi sromowe to też przypadłość uwarunkowana genetycznie lub nabyta na skutek przyjmowania niektórych leków. Pisałam już kiedyś tu na forum i wiele osob próbowało mi pomóc. Zapewne niektórzy przeczytają to kolejny raz ale może znajdzie sie ktoś kto mógłby mi zasugerowac co sie moze ze mną dziać.

Ale u mnie takie opuchnięcie i zaczerwienienie świadczyło co prawda też o infekcji, ale na początek możesz po prostu przemyć wargi sromowe przeciwzapalnymi ziołami lub nawet tym tantum. Ciąża to czas wielkich zmian. Część z nich można zauważyć niemalże od razu, inne pojawiają się wraz z kolejnymi tygodniami ciąży, a jeszcze inne może obserwować tylko lekarz podczas badania ginekologicznego.


Witam chciałabym się dowiedzieć, dlaczego po stosunku wieczorem, na drugi dzień rano miałam powiększone wargi sromowe? Dodam,że od miesięcy nie uprawialiśmy z mężem seksu, bo miałam infekcję grzybiczą, której też nie mogę się pozbyć. Jeszcze dodam, że od roku po każdej miesiączce są one powiększone a wcześniej nie było z tym problemu. Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum. Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.


Czego objawem są spuchnięte wargi sromowe? Czy któraś z Was spotkała się z problemem spuchniętych warg sromowych w ciąży? Ja u siebie zauważyłam coś takiego kilka dni temu.


Tak dokładnie to mam spuchniętą wargę po jednej stronie. Wargi sromowe - rodzaje. Stosunkowo często zdarza się bowiem, że wargi sromowe mniejsze są większe od tych, które przymiotnikiem tym są definiowane w nazwie. Przyczyny przerostu warg sromowych.


Zbyt duże wargi sromowe to zwykle przypadłość, która towarzyszy kobiecie od zawsze. Najczęściej to wada wrodzona, na którą nie mamy wpływu.

Czasem to genetyka, czasem taki po prostu urok. A jednak bywają przypadki, że przerost warg sromowych może być wadą nabytą. Zdarza się to oczywiście. Przepuklina pachwinowa i powiększona warga sromowa Witam. USG, wykryto u mnie przepukline pachwinowa, która nie daje zadnych znaków.


Zastanawia mnie tylko to, że od tego czasu, prawą warge sromowa mam bardzo dużą, rozciągnięta od drugiej. Czasem mnie uwiera, i wtedy boli, czasem utrudnia mi też na codzien np: w. Każda kobieta posiada dwa rodzaje warg sromowych: mniejsze oraz większe. Te większe znajdują się na zewnątrz i zawierają sporą ilość tkanki. Przerost warg sromowych - przyczyny, problemy w życiu codziennym, leczenie.


Czy wiesz, po co w ogóle natura wyposażyła kobiety w wargi sromowe? Czym one są i jakie pełnią funkcje oraz które zmiany w ich obrębie mogą być niepokojące? Porady - seks, miłość i namiętność, związki, erotyka, antykoncepcja i metody antykoncepcji. Sprawdź najnowsze informacje i wiadomości. Chodzi o to, że przed porodem moje mniejsze wargi sromowe były lekko wystające poza większe (zewnętrzne jak kto woli).


Zazwyczaj wargi sromowe mniejsze wystają wówczas poza większe, a w niektórych przypadkach ich przerost nie jest symetryczny – jedna z nich jest większa. Jest to jak najbardziej normalna sytuacja i nie należy się niepokoić. Występują na wargach sromowych, brodawkach, obszarze od pępka do spojenia łonowego, ale także na twarzy.


Pamiętaj, że przebarwienia mogą zostać wywołane przez słońce, zmiany hormonalne bądź leki, dlatego nie bagatelizuj ich dopóki nie będziesz miała pewności, że są wynikiem ciąży. Hej, jesli jeszcze nie bylas u gina, to szybko idz. Moze to byc grzybica, choc ja takich objawow spuchniecia u siebie przy grzybicy nigdy nie zaobserwowalam.


Pieczenie, swedzenie - owszem, ale nie spuchniecie. Natomiast jesli chodzi o tabsy, nie sadze, ze to od tego, bo wtedy caly organizm by zareagowal chyba a nie tylko wargi sromowe. Możesz zaobserwować wówczas u siebie nieznaczne bóle podbrzusza. We wczesnej ciąży pojawić się mogą bezbolesne, częste skurcze jelit.


U niektórych kobiet można zaobserwować również przebarwienia skórne (na twarzy, brodawkach, linii biegnącej od pępka do spojenia łonowego, czy też na wargach sromowych).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty