piątek, 20 listopada 2015

Guzek w pochwie w ciąży

Wiem, że temat już był, ale nie w tym kontekście. Od początku ciąży mam dziwną kulkę czy guzek w pochwie, zaraz przy wejściu, wyczuwalny nawet przy najlżejszym dotyku. Między wejściem do pochwy a odbytem mam tak jakby guzka pod skórą Od jakiegoś miesiąca bola mnie nerki a od tygodnia mam skurcze w okolicach pępka. Guzek w pochwie nie musi oznaczać poważnej choroby, jednak każde zgrubienie w postaci grudki, gulki czy narośli, powinno zostać skonsultowane z lekarzem. Niezależnie od tego, czy zmiana występuje na wargach sromowych, przy wejściu go pochwy, czy na tylnej bądź przedniej jej ścianie, nie należy je.


W czasie ciąży nasze ciało bardzo się zmienia - pojawiają się też przykre dolegliwości ciążowe.

Na narządach płciowych mogą wystąpić. Twardy guzek w pochwie podczas samobadania Witam mam pytanie otóż dziś podczas kąpieli przy myciu postanowiłam się sama pobadac:) czasami to robię i kiedy włożyłam palca głęboko to na czymś twardym bo nie znam się na swojej anatomii wyczułam malutki guzek twardy nie bolący ! Czy słusznie obawiam się możliwości. Wyczuwalny guzek w pochwie Witam, wczoraj wieczorem sprawdzajac czy tampon nie przedostal sie za daleko wyczylam dziwna kulke. Od jednej strony jest doczepiona do scianki macicy. Co oznaczają twardnienia brzucha w tygodniu ciąży?


Proszę, pomóżcie bo problem ten zaczyna spędzać mi sen z powiek. Na przedniej ściance pochwy, mniej wiecej w. Kolezanki mowiły mi ze jako ze sa dziewnicami lekarz badał je przez odbyt.

Kliknij, aby dowiedzieć się więcej na temat guzek w pochwie. Droga Oliwio, Chociaż swoje wątpliwości będziesz mogła rozwiać w pełni tylko podczas wizyty u ginekologa, powinnaś pamiętać o jednym – pochwa nie jest zwykłym otworem bez dna. To bardzo elastyczny narzą który w zależności od dnia cyklu zmienia swój wygląd oraz właściwości. Podobnie zresztą jak szyjka macicy, która znajduje się u jej końca. Guzek na sromie zaczyna wrastać w głąb pochwy i odbytu.


Ma tendencję do naciekania, dlatego w krótkim czasie dochodzi do rozsiewu nowotworu na inne tkanki. Leczenie polega na wycięciu guza wraz z wargami sromowymi. Rak sromu dotyka kobiety po 60. Bolący guzek w pachwinie – żylaki powrózka nasiennego.


Są nieprawidłowym poszerzeniem splotu wiciowatego. Występują u około 10– męskiej populacji i są stwierdzane u około mężczyzn niepłodnych. Wywołują aż razy częściej guzek w pachwinie po lewej.


Dziwne guzki w pochwie, czy to kłykciny kończyste ? Witam Mam problem z moją pochwą, otóż od jakiegoś czasu mam dziwne twarde guzki wewnątrz pochwy, widoczne na zdjęciu. I czy mówić o tym mamie czy czekać. Zauważyłam go bo zaczeło mnie coś szczypać drapać i chciałam zobaczyć co mi się dzieje i nieżle się wystraszyłam?


Dwa tygodnie temu urodziłam pięknego synka siłami natury. Jest to moje drugie dziecko.

W okolicy krocza po prawej stronie wyczułam guzek. Nie jest umiejscowiony w pochwie, raczej przy kości miednicy jest twardy i przy nacisku lekko bolesny. Nie boli mnie, ale jak długo siedzę to go czuję. Od -dni odczuwam tez drętwienie i wedrujący ból w nodze - nie wiem czy to ma cos wspólnego. Nigdy nie byłam jeszcze u ginekologa wiec nie mam pojecia od jak dawna może się tam znajdować.


Po tym odkryciu zauważyłam też duże zgrubienie w. Bólem w pachwinie w ciąży często określa się ból w podbrzuszu i uczucie rozpierania w okolicach spojenia łonowego – głównie podczas stania czy chodzenia. Kobiety uskarżające się na tę bolesność, określają go również jako uczucie ciągnięcia. Jedno jest pewne – to dość przykre i powodujące cierpienie doświadczenie.


To pytanie ma już najlepszą odpowiedź, jeśli znasz lepszą możesz ją dodać. Czy wejście do macicy może znajdować się ok. Dotykałam TO ale nie boli w ogóle. Wyczułaś guzek w piersi?


Nie byłam nacinana ani nie pękłam lecz martwi mnie jedna rzecz: podczas mycia czuję coś w pochwie, nie wiem co to jest. Koniecznie trzeba to sprawdzić, choć najprawdopodobniej jest to łagodna zmiana w piersi, bo większość zgrubień (guzków), które wyczuwasz pod palcami, ma związek z prawidłową budową piersi i przemianami, jakim podlegają one przez całe życie kobiety. W różnych okresach życia (dojrzewanie, ciąża, karmienie piersią, przekwitanie) biust ma nieco.


Torbiele jajników w ciąży wymagają kontrolowania za pomocą badania USG, ponieważ ich rozrost może grozić pęknięciem cysty i rozlaniem się jej zawartości, co skutkuje dużym bólem i może prowadzić do zapalenia otrzewnej. Ponadto, cysty jajników w ciąży mogą stanowić przyczynę poronienia lub porodu przedwczesnego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty