piątek, 27 listopada 2015

Iwhite paski

White jest łatwym w użyciu produktem do wybielania zębów w warunkach domowych. Jednorazowe nakładki iWhite są cienkie i elastyczne, dzięki czemu zapewniają wygodne dopasowanie i maksymalną efektywność. Ja zęby wybielam z raz na półtora roku paskami crest supreme.


White – pasta do wybielania zębów instant. Błyskawicznie działające produkty do wybielania zębów iWhite są dostępne w sklepie internetowym lub Twojej drogerii. White, nakładki do wybielania zębów - to produkt mający nam zapewnić perlisty uśmiech już po kilku użyciach, i to w zaciszu domowym. Nie ukrywam, że byłam bardzo zaintrygowana możliwością łatwego i szybkiego wybielenia zębów, bez wizyt u stomatologa.


Niestety, nieco się zawiodłam. Naczytałam się, nasłuchałam o środkach wybierających. Znajomi polecali mi paski (których już nie można kupić), więc uznałam, że pójdę do apteki, spytam panią co ona myśli i co poleca. Poinformowała mnie, że mają tylko IWhite na składzie, ale że raczej używa się go do odbarwień po kawie i papierosach. Profesjonalny zestaw nakładek do wybielania zębów iWhite.


Iwhite paski

WYBIELANIE ZĘBÓW W DOMU #128139; IWHITE stylizacjeTV. Unsubscribe from stylizacjeTV? Iwhite paski ceny ofert już od zł Przeczytaj opinie potwierdzone zakupem. Zobacz zdjęcia produktu i znajdź najniższe ceny u zaufanych sprzedawców Wybierz i zamów w łatwy sposób.


Opinie w Internecie na temat systemu wybielającego iWHITE Instant są tak skrajnie różne, że postanowiłam przetestować tę metodę wybielania na własnych zębach oraz podzielić się z wami moją opinią uwzględniającą wszystkie plusy i minusy tego produktu. Efekt końcowy - całkiem niezły, lepszy niż po paskach, chociaż wydaje mi się, że przydałyby się jeszcze dni. Moje zęby są teraz prawie idealnie białe (ale ich wyjściowy kolor nie był jakiś szczególnie straszny). Zrobiłam dopiero pierwszą kuracje ale juz mi ten produkt nie odpowiada.


Zróżnicowany zbiór ofert, najlepsze ceny i promocje. Wejdź i znajdź to, czego szukasz! Ja stosuję co jakiś czas paski Crest (dla mnie rewelacyjne), ale głównie z myślą o kiełkach - chyba podobnie jak u Ciebie. Przed ich użyciem powinno się powstrzymać od umycia zębów w tradycyjny sposób. Wystarczy nałożyć paski żelem na przód uzębienia i wyrównać do linii dziąseł.


Po upływie trzydziestu minut należy je zdjąć i pozbyć się pozostałości żelu. Wszystkie użyteczne informację o nich znajdziesz w tym artykule. Niema porównania iWhite a Crest, firma Crest istnieje na rynku ponad lat. Produkt oparty na unikalnej technologii wytwarzania powłoki z krystalizowanego wapnia, która zapewnia natychmiastowy efekt wybielający, aktywnie usuwa przebarwienia i jednocześnie wzmacnia szkliwo zębów. Czy ktokolwiek z was widział kiedyś moje zdjęcie, na którym uśmiecham się pokazując zęby?


Paski wybielające zęby - czy to działa? Opakowanie jest ładnie podane, przyjemne dla oka, a także przejrzyste i czytelne. White Instant jest łatwym w stosowaniu i bezpiecznym produktem do wybielania zębów o natychmiastowym działaniu.


Mieści na sobie wyczerpujące informacje dotyczące produktu, w tym obszerny opis wraz zaletami i uwagami, zilustrowany oraz opisowy. Jest bezpieczny dla szkliwa i dla wrażliwych zębów. System iWhite Instant nie zawiera nadtlenku wodoru – ten często stosowany do wybielania zębów składnik może wywoływać nadwrażliwość zębów.


Iwhite paski

Jak wynika z badań klinicznych iWhite Instant, żaden pacjent nie odnotował zwiększonej wrażliwości zębów po zabiegu wybielania. Wady wybielania zębów paskami Crest Whitestrips Supreme. A może wciąż się wahasz ? IWHITE ZESTAW nakładki wybielające zęby - opis Nakładki wybielające IWHITE są przeznaczone do użycia w przypadku: Przebarwień zębów wynikających ze stosowania lekarstw, osadzającej się płytki nazębnej, kamienia nazębnego, palenia tytoniu, spożywania barwiącej żywności i napojów ( np. czerwone wino, kawa, herbata itp). White Instant różni się od innych produktów wybielających, ponieważ: zapewnia NATYCHMIASTOWY EFEKT wybielający i AKTYWNIE USUWA PRZEBARWIENIA – dzięki unikalnej technologii wytwarzania powłoki z krystalizowanego wapnia, ten innowacyjny jednoetapowy system pozwala na uzyskanie natychmiastowego, naturalnego efektu wybielającego.


Przed zastosowaniem danego preparatu oczywiście należy zapoznać się z zaleceniami. Warto podkreślić, że paski wybielające zęby nie powinny być stosowane przez osoby, które cierpią na nadwrażliwość zębów. Zestaw, który otrzymałam zawierał pełną, dniową kurację wybielającą oraz kartę z odcieniami do oceny. Czasami paski wcale nie przeszkadzały, a momentami miałam ochotę szybko się ich pozbyć ze względu na to, że w momencie gdy znajdują się one na zębach to nie można pić i za dużo mówić. Zawierają one wysokie stężenie substancji aktywnej, która dociera do każdego zęba, gwarantując równomiernie wybielanie.


Przekonaj się sam i wypróbuj paski wybielające Crest! Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.


Efekt co prawda piorunujący, zaskakująca biel, lecz nie wiem czy dotrwam do końca mojej kuracji, bo zęby już mnie tak cholernie bolą, że mam ochote po prostu wyć z bólu. Zazdroszczę tym, którzy nie zaznali żadnego cierpienia stosując owe paski.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty