środa, 24 grudnia 2014

Zgrubienie na wardze sromowej większej

Wargi sromowe, zarówno większe jak i mniejsze, są narażone na powstawanie różnego typu zmian w postaci narośli, czyraków czy krostek. Przyczyną guzka na wardze sromowej jest najczęściej torbiel zastoinowa, czyli kaszak. Twarda i bolesna grudka może wskazywać na zapalenie gruczołu Bartholina. Guzek w wardze sromowej.


Czy jest to coś groźnego? Jak Cię nie boli to dobrze bo jest to małe zakażenie, zgrubienie pod którym nazbierała się ropa. Po jakimś czasie pęknie. Wczoraj pojawił mi sie guz na wardze sromowej większej. Przyczyn zmian na wardze sromowej mniejszej lub wardze sromowej większej może być wiele.


Należą do nich reakcja alergiczna, zakażenie bakteryjne lub wirusowe. Pojawia się wówczas wrzó czyrak, krostka, pęcherzyk bądź zaczerwienienie. Zmiana może powodować ból warg sromowych lub nie dawać żadnych. A może można zastosować leki bez recepty dostępne w aptece?


W każdym przypadku konieczna jest wizyta u lekarza ginekologa, który rozpozna konkretną przyczynę występowania guzka lub narośli. Każdy guzek może być oczyszczony przez ginekologa, który zadba o odpowiednie odkażenie miejsca ze stanem zapalnym. Nie należy czekać na samoistne pęknięcie. Wyskoczyło mi niewielkie zgrubienie, tak jakby pryszcz po skórą na wardze sromowej po zewnętrznej stronie. Nie duży, ale wyczuwam go palcem, jak mała kuleczka pod skórą.


Nie boli, nie swędzi, nie zmienia koloru, trudno go zobaczyć. Da się go praktycznie tylko wyczuć palcem. Mam lat i dwójkę dzieci i stałego partnera od sześciu lat. Smaruje tribiotikiem, nie mam pojecia co to jest czuje dyskomfort w siedzeniu i chodzeniu. Witam, mój problem jest następujący.


Otóż dziś w czasie depilacji było wszystko w porządku, ale chwile pózniej, kiedy sie juz mylam wyczulam w wardze sromowej większej guzek. Kiedy sie depilowalam nic tam raczej nie było, bo sciskalam (moze to przez to?) ja i nic nie czułam. Myślałam, że jest to po prostu ocierająca się bielizna.


Tydzień temu pojawił mi sie guzek na wardze sromowej większej. Jest bezbolesny i nie wypływa z niego żadna wydzielina. Ma kształt groszku i znajduje sie pod skórą. Witam wczoraj zauważyłam u siebie po zewnętrznej stronie wargi sromowej większej mały guzek bądź zgrubienie. Pod skórą można wyczuć zgrubienie, raczej podłużne, dość elastyczne.


Nie widać go jednak, jest dość głęboko. Dzisiaj wyczulam na lewej wardze sromowej zgrubienie. Zaczerwieniona i powiększona , boli. Mam taki guzek na prawym ramieniu.


Drugi nieco mniejszy na wardze sromowej. Jakie są następstwa takich guzków? Oczywiście, że guzek podskórny miękki, przesuwalny, niebolesny, bez zmian skórnych wokół może być g. Proszę o pomoc, mam dość duże podłużne zgrubienie na małej wardze sromowej (wielkość fasoli jas), jest bolesne przy dotyku. Wizytę mam dopiero w czwartek, ponieważ jestem w trakcie miesiaczki, bardzo się boję, bo nie wiem co to jest. Od paru tygodni na wardze sromowej od wewnetrznej strony czuje ból spowodowany taka gruba żyła która przy jakimkolwiek ruchu sie napina i boli.


Teraz im wieksza ciąza tym bardziej jest to dokuczliwe. W ciągu doby na wardze sromowej zewnętrznej pojawił mi się guzek - wielkości mniej więcej migdała, twardy, nie boli. Jest umiejscowiony jakby bardziej po wewnętrznej stronie wargi sromowej, blisko pochwy. Przez jakiś czas czułam lekki dyskomfort przy siadaniu, po kilku godzinach już tego nie czuj. Witam parę dni temu mojej Żonie pojawiło się zgrubienie.


To zgrubienie znajduje się w górnej części wargi sromowej większej od wewnętrznej strony. Dodam Ze te zgrubienie nie sprawia w ogóle bólu. Najlepiej będzie jak, żona uda. Są owłosione i posiadają w swojej strukturze gruczoły łojowe, które produkują wydzielinę służącą do nawilżania sromu. Bez względu na to, jaką przyczynę pojawienia się guzka na wardze sromowej podejrzewa Pacjentka, konieczna jest konsultacja z lekarzem.


Zgrubienie na wardze sromowej — sposoby leczenia. Jedynie specjalista może określić, co spowodowało wystąpienie guzka i zaproponować metodę leczenia. Na wardze sromowej większej wyszedł mi dość duży, twardy guzek boli i sprawia dość duży dyskomfort.


Od ponad miesięcy mam guzek podskórny na wardze sromowej większej widoczny przy myciu lub kucaniu. Czytałam że może to być przerost ciała jamistego, żylak lub mięsak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty