poniedziałek, 1 grudnia 2014

Jak dlugo nosic ponczoche po operacji zylakow

Jestem po operacji żylaków prawej nogi. Przy zdjęciu szwów lekarz zalecił mi zamiast bandaża pończochy II stopnia (przeciwżylakowe). Niestety, nie spytałam, jak długo je nosić. W grudniu, czyli po tygodniach od operacji żylaków prawej nogi, będę miała operację kolana lewego - czy do tego czasu wystarczy nosić pończochy?


Postępowanie po operacji żylaków zależy od rodzaju wykonanego zabiegu. Z reguły zaleca się stosowanie terapii kompresyjnej (odpowiednio dobrane pończochy uciskowe lub bandaże) oraz przyjmowanie leków przeciwzakrzepowych w odniesieniu do czynników ryzyka żylnej choroby zatorowo-zakrzepowej oraz leków przeciwbólowych. Noszę od operacji pończoche st ucisku na operowanej nodze cala dobę.


Pytanie jaki stopien ucisku czy kupić kolejne ponczochy które chce nosic na obu nogach? Zbliza sie lato i bywa naprawde goraco. Czy naprawde powinnam nosic non stop ponczochy uciskowe?


Nie moge nosic latem podkolanowek uciskowych ze wzgledu na umiejscowienie zylakow. Ewentualnie jeśli zdarzy nam się rano zapomnieć o założeniu opaski lub pończoch i po wstaniu z łóżka dopiero sobie o tym przypomnimy, to wyjściem w tej sytuacji będzie położenie się z nogami do góry (można pod nogi podłożyć poduszkę lub koc) na minut. Po tym czasie można założyć wyrób uciskowy.


Mam usunięte żylaki powierzchowne obu dolnych kończyn. Dzień zaczynam o 4:od nałożenia pończoch uciskowych. Zdjąć je powinienem tuż przed wieczornym prysznicem, jednak pracuję jako lakiernik przemysłowy i muszę się dokładnie umyć ( pył lakierniczy, opary farb i rozcieńczalników) po pracy koło godziny 15. Mikroflebektomię podudzia lewego.


Mój lekarz zalecił mi używanie jakiejkolwiek nawet zwykłej pończochy przez ok miesiąc, do wchłonięcia się obrzęków po operacji. Stąd moje pytanie: kiedy mogę stanąć na tej nodze bez bandaża i wziąć prysznic, bo boję się że nadwyrężę nogę. W wyjątkowych sytuacjach lekarz może zalecić niezdejmowanie pończoch lub podkolanówek dłużej niż jeden dzień, ale są to sytuacje wyjątkowe, np.


Ponczochy uciskowe po zabiegu na zylakow jak nosic: ochronna, zmniejszająca niedogodności pończochy uciskowej. Witam Byłam na zabiegu skleroterapii tyg temu. To byla moja już sesja.


Jak długo trzeba leżeć po operacji żylaków? ODPOWIADA EKSPERT: Lek. Aleksandra Witkowska Czy moje dolegliwości tygodnie po usunięciu żylaków są normalne? Ja po operacji też długo miałam nogę, jak kłoda, potem to przeszło, ale po ok.


Pojawiły się też wybroczyny na stopach. Nie miałam robionych żadnych specjalistycznych badań, ale musiałam znowu na kilka tygodni wrócić do Clexane. Najczęściej zwolnienie wystawia się w takim przypadku na około - tygodni.


Ból i czarna noga po operacji żylaków kończyny dolnej. Dwa tygodnie temu przeszedłem operację usunięcia żylaków z nogi. Wygląda na to, że noga się goi, ale niepokoi mnie jedna rzecz.


W okolicy szwu na udzie, wzdłuż pachwiny, po tym jak opuchlizna z uda zaczęła schodzić, zacząłem coraz mocniej wyczuwać stwardnienie wzdłuż szwu o rozmiarach ok. Jesli Ktoras z Was jest zapalona cyklistka,to musi po operacji uzbroic sie w cierpliwosc Jazde na rowerze mozna na ogol rozpoczac po okolo m-cach od op. Wszystko w srodku musi sie zagoic.


Inaczej mozna narobic sobie biedy. Mnie niestety przyjemnosc jazdy na rowerze odwlekla sie do m-cy ,ale to byla sila wyzsza,poniewaz mialam problemy z gojeniem sie wiezadel. Od tygodni cierpię z powodu silnych bólów tejże nogi, byłam u kontroli w szpitalu , w którym mnie operowano, mówiłam o silnych bólach, lekarz stwierdził, że tak musi być i że jak boli to tabletka przeciwbólowa tyle z porady. Zsinienie nogi po operacji żylaków ~ba. Podwiązanie perforatorów.


Teraz żylaki można usunąć podczas krótkiego zabiegu laserowego i nazajutrz wrócić do pracy! A do niedawna jeszcze jedyną metodą pozbycia się dużych żylaków była operacja, związana potem z długą rekonwalescencją. Dowiedz się, jak wygląda laserowe usuwanie żylaków.


To naprawde super dlugo. Ja jak pisalam mialam operacje (wycinali kawalkami) lat temu, trwalo to poze pol godziny, bez narkozy, potem bylam dzien w szpitalu, szwy mialam rozpuszczalne. Wielu starszych ludzi staje wobec konieczności poddania się operacji wszczepienia tzw.


Operacja nie jest skomplikowana, po.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty