wtorek, 11 grudnia 2018

Perła na zęby

Niestety nie pozostaje to bez wpływu na moje zęby. Pojawiły się na nich brzydkie plamy, z którymi od dłuższego czasu nie mogłam sobie poradzić. Używam jej jak zwykłej pasty na co dzień rano i wieczorem, a przebarwienia. Ta sama formuła używana jest w profesjonalnych gabinetach dentystycznych na całym świecie. W momencie ścisłego kontaktu z zębami nadtlenek karbamidu jest przekształcany w tlen, który usuwa zabrudzony organiczny nalot z zębów, a struktura zębów pozostaje nienaruszona.


Uformowane aplikatory pokryte żelem o właściwościach wybielających (opakowanie numer 3) zakładamy na zęby.

Po upływie maksymalnie minut zdejmujemy aplikatory. Są one wykonane ze specjalnego tworzywa o właściwościach termoplastycznych. Można sobie radzić domowymi sposobami (np. sodą oczyszczoną) lub sięgnąć po coś mocniejszego. Już dawno temu pisałam, że zaczynam kurację z Białą Perłą. Całkiem zapomniałam o tym, że post był już napisany i czekał na publikacje.


System likwiduje zanieczyszczenia organiczne zawarte na szkliw. Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących! Miałam jakieś lat temu Białą Perłę - żel z nakładkami na zęby i działał, więc podczas promocji w SP kupiłam ten pędzelek.


Zęby co kilka miesięcy wybielam paskami, a to dobry produkt, kiedy nie mamy pół dnia, żeby chodzić z przyklejonymi na zęby paskami lub dla podtrzymania efektu między wybielaniem w domu czy u dentysty.

Białe zęby to podstawa… w pracy, w związkach… nie ma co się oszukiwać. Na temat zębów ludzie raczej szczędzą nam krytyki, jednak statystyki są bezlitosne. Zobacz opis i cenę produktu, skorzystaj z dostępnych rabatów i niskich cen apteki online! Niedawno kolejny raz skorzystałam z Białej Perły do wybielania zębów.


Po pierwsze umyj zęby pastą wybielającą nr 1. Pasta oczyszcza i przygotowuje zęby do działania żelu wybielającego. Po umyciu zębów użyj żel wybielający. Pędzelkiem nakładamy żel na zęby. Pozostawiamy na około minuty.


W celu uzyskania szybkiego i widocznego efektu należy stosować produkt Jutro impreza! Zobacz inne Wybielanie zębów, najtańsze i najlepsze oferty, opinie. Pasta skutecznie pomoże usunąć nalot i utrzymać świeży oddech w jamie ustnej.


Jeżeli zauważysz twardy, biały lub białożółty osad na zębach, to usunięcie go przy pomocy tylko i wyłącznie szczotkowania nie jest już możliwe. Powinieneś zgłosić się do stomatologa, który wyczyści zęby przy pomocy ultradźwięków. Biała Perła System Wybielający Dni Zel z Aplikatorem szt. Ten zabieg zwany jest skalingiem.


Moim zdaniem biała perła jest bezpieczna bo nie powoduje wrażliwości zębów i nie niszczy szkliwa. Zanim się zdecydowałam konsultowałam przed ślubem z dentystą i zdecydowałam się na plus system dni. Nakładasz codziennie dopasowane wcześniej przez siebie aplikatory z żelem na zęby i efekty widać bardzo szybko, ja rozjaśnilam o kilka.

Co to jest Perła w koronie, czyli ząb jak nowy. Definicja Perła w koronie, czyli ząb jak nowy leczenie. Jednofazowa formuła likwiduje zanieczyszczenia organiczne zawarte w szkliwie przywracając zębom naturalną biel.


BIAŁA PERŁA Jutro Impreza żel wybielający zapewnia ekspresowe wybielanie zębów. Jak pokazują statystyki, liczba procedur rozjaśniania uzębienia w ciągu ostatnich lat zwiększyła się o 3. Jesteśmy świadomi tego, że w większości to photoshop lub drogie kuracje wybielające, na które owe gwiazdy stać, ale nie zmienia to tego, że sami chcielibyśmy się pochwalić takimi białymi zębami. Często jednak ciężko jest zrobić rzecz najważniejszą, czyli wyeliminować czynniki barwiące nasze zęby, takie jak kawa czy papierosy. Porównanie i zestawienie dla kupujących - tutaj dowiesz się co wybrać i gdzie kupisz Środki do wybielania zębów najtaniej.


Jest to pierwszy na polskim rynku preparat oparty o 3-fazową enzymatyczną formułę wybielającą. System wybielający dni -to nowa propozycja z serii biała perła znanej ze specjalistycznych produktów do wybielania zębów w warunkach domowych. System oferuje krótką, kompleksową i skuteczną oraz bardzo wygodną formułę stosowania. Dzisiaj mam dla Was wpis z odpowiedzią na prawdopodobnie najczęściej zadawane mi pytanie, a mianowicie: Co robię, że mam takie białe zęby?


Uśmiech jest moją wizytówką. Zęby człowieka (łac. dens – ząb, l.mn. dentes) – złożone, twarde twory anatomiczne w jamie ustnej. Stanowią element układu trawienia służąc do odgryzania kęsów i rozdrabniania pożywienia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty