poniedziałek, 5 lutego 2018

Jak wygląda noga po operacji żylaków

Postępowanie po operacji żylaków zależy od rodzaju wykonanego zabiegu. Z reguły zaleca się stosowanie terapii kompresyjnej (odpowiednio dobrane pończochy uciskowe lub bandaże) oraz przyjmowanie leków przeciwzakrzepowych w odniesieniu do czynników ryzyka żylnej choroby zatorowo-zakrzepowej oraz leków przeciwbólowych. Efekty operacji usunięcia żylaków kończyn dolnych.


Operacji usunięcia żylaków kończyny dolnej daje świetny efekt kosmetyczny i przynosi ulgę, związaną z ustąpieniem wszelkich dolegliwości, wynikającymi z obecności żylaków (ból, uczucie ciężkości nóg, mrowienie, drętwienie nóg itp.). Po operacji żylaków kończyny dolnej. Wygląda na to, że noga się goi, ale niepokoi mnie jedna rzecz. W okolicy szwu na udzie, wzdłuż pachwiny, po tym jak opuchlizna z uda zaczęła schodzić, zacząłem coraz mocniej wyczuwać stwardnienie wzdłuż. To, jak wygląda noga po operacji żylaków , jak długo boli i jakie są zalecenia, zależy od zastosowanej metody leczenia.


Typowym zjawiskiem jest występowanie obrzęku, niewielkiego stanu zapalnego, na nodze mogą pojawiać się siniaki – szczególnie po operacji żylaków metodą strippingu. Noga naprawdę mnie nie boli, szły już ściągnięte, mam tylko trochę krwiaków i kilka strupków po miniflebektomii Dużo chodzę, spaceruję, czuję się świetnie. W całej tej operacji chyba najgorsze dla mnie było przymusowe leżenie bezpośrednio po, z racji znieczulenia i brak picia przez jakiś czas. Poza tym noga nie wygląda tak jak oczekiwałam.


Mam wrażenie jakby żylaki były widoczne nadal może nie tak duże jak przed operacją ale jednak noga nie jest gładka. Sukces wyleczenia żylaków nie zależy wyłącznie od. Doradcy medyczni Tourmedica. Państwu w znalezieniu terminu oraz rejestracji konsultacji w zakresie chirurgia naczyniowa i flebologia.


Aż procent wszystkich operacji wykonuje się z powodu nawrotowych żylaków. Nawrót żylaków zależy głównie od postępu choroby — operacja nie zawsze leczy patologię, a często tylko jej konsekwencje. Nawrotowi sprzyjają czynniki genetyczne i styl życia.


NFZ, po znieczuleniu leżałam bez ruchu 7godzin, miałam również bardzo zaawansowane żylaki, noga wyglądała koszmarnie jak u 70letniej kobiety, pod kolanem miałam taką śliwę że przeszkadzała mi w zginaniu nogi, po operacji miałam cholernie bolące wylewy, ale warto było, noga wygląda teraz cudnie. Noga ta wygląda fatalnie,gorzej niż przed zabiegiem,żylak na kostce jest jeszcze większy,cała kostka zresztą zasiniona od poijączków,w miejscu gdzie był żylak,mnóstwo zasinień i pajączków,noga wygląda tragicznie. Po zabiegu miałam juz roboną skleroterapię,(trzy zabiegi)dodam ,że. Płynem, który gromadzi się w miejscu nacięcia po usunięciu żylaków jest najprawdopodobniej chłonka. Wspomniała Pani o tym, że został przy okazji tej operacji usunięty węzeł chłonny, w związku z tym mogła spaść jakaś podwiązka i zaczęła się gromadzić chłonka tworząc zbiornik w pachwinie, która następnie wzdłuż kanału po usuniętej żyle spływała siłą.


Miałem trzy dni temu operację wycięcia żylaków z kończyny dolnej prawej. Chirurg dokonał nacięcia również przy pachwinie. Na kolanie miałem strasznie widoczną dużą żyłę. W chwili obecnej stwierdzam, że nadal jest tam jakieś zgrubienie, mimo iż lekarz podczas zabiegu pokazał mi wyciętą żyłę.


Chodzenie bez bandaża po operacji żylaków kończyny dolnej Zaloguj. Teraz zastrzyki przeciw zakrzepowe raz dziennie i oczywiście noga zawinieta bandażem elastycznym dzień i noc przez min. Co do kąpieli to prysznic po pięciu dniach od zabiegu.


Na całej długości zamykanego żylaka występują zgrubienia i te okolice są tkliwe, lekko przebarwione (kolor trudno określić - chyba siny to najlepsze określenie). Niekiedy okolice zgrubień są lekko zaczerwienione. Cały czas stosuję specjalne. Zaletą laserowej operacji żylaków jest fakt, iż jest to metoda bezpieczna, nie wymagająca hospitalizacji i umożliwiająca szybki powrót do zdrowia.


Przeciwwskazania do operacji. Udało mi się trafić na preparat, który zacząłem stosować i zadiałało. Najpierw zniknęły objawy, potem struktury żylaków.


Pewnie na jakieś poważne stadium choroby nie pomoże, ale nie wszyscy mają żylaki wymagajace od razu operacji i jest czas na leczenie za pomocą maści. Nie wiem czy i wam pomoże, ale dlaczego miałoby nie. Witam serdecznie , potrzebuję pomocy. Moja mama miała operację żylaków konczyny dolnej prawej , w tej chwili jest dni po operacji. Niestety mieszkam w innej miejscowości niż rodzice i mam problem żeby porozmawiać z lekarzem operującym.


W dodatku mama nie chce mi zdradzić nazwiska ani kontaktu. Teraz żylaki można usunąć podczas krótkiego zabiegu laserowego i nazajutrz wrócić do pracy! A do niedawna jeszcze jedyną metodą pozbycia się dużych żylaków była operacja, związana potem z długą rekonwalescencją.


Dowiedz się, jak wygląda laserowe usuwanie żylaków.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty