niedziela, 5 listopada 2017

Dieta garściowa

Każdy posiłek powinien być wielkości naszej garści (około 2ml lub 2g). Wyrabia w nas nawyk regularnego odżywiania się, a co ważne dla niektórych – nie trzeba liczyć żadnych kalorii. Główne zalecenia w diecie garściowej: 1. Później jest już z górki.


Skąd się wzięła dieta garściowa ? Zaczynałam kiedyś, jak każda z nas dni diety, a póżniej z powodu ochoty na jedzenie zjadałam wszystko co było w domu, a konsekwencje były takie, że bardziej tyłam i miałam wyrzuty i spać nie mogłam. Kiedyś schudłam przy pracy dużo, ok. Dieta garściowa - To czego szukałam. Autorzy diety zakazują spożywania tłuszczy, mięsa i białego pieczywa.


Owoce i warzywa niestety są traktowane jako oddzielne posiłki. W tej diecie dostarczamy naszemu organizmowi około 800. Każdy, kto pragnie słuchać wytycznych diety, winien wyrzec się smażonych dań i głównie czerwonego mięsa. Oczyszczająca organizm jest woda i to pita w znacznych ilościach pomiędzy posiłkami. Dietę garściową stosuję na II śniadanie i podwieczorek.


Oczywiście tak mniej więcej ;) Zajadam te posiłki w raczej niewielkiej ilości objętościowej :) ale nie najadłabym się tak na podstawowe posiłki (śniadanie, obiad i kolację) Np. To około 2ml pojemności, czyli szklanka lub dwie kromki przez cały chleb. Wielkość porcji jest dostosowana do wielkości dłoni, więc panowie, którzy mają większą dłoń, mogą sobie pozwolić na większe porcje.


Czy ktoś słyszał o diecie garściowej? Co i kiedy jeść na diecie garściowej? Jednak tak proste założenie nie może doprowadzić nas do sukcesu.


Dieta garściowa

Posiłki na diecie garściowej powinno się spożywać co lub godziny. Dzięki temu, mimo iż racje są raczej niewielkie, nie grożą ataki nagłego głodu, a organizm stale zajęty jest trawieniem i co krótki czas dostaje nowy zastrzyk energii. Oto przykładowe menu, w którym znajdują się jedynie zdrowe i zalecane podczas diety wątrobowej produkty.


Jedną z diet lubianą przez gwiazdy show-biznbesu jest dieta garściowa. Jej ambasadorką (chcąc, czy nie chcąc) zostałaVictoria Bekham. Polega na zjadaniu takiej porcji jedzenia, ile zmieści się w garści. W końcu wiąże się z redukcją zjadanego jedzenia. W związku z tym, że jemy teraz mniej, więc musimy spośród wszystkich produktów.


Dieta garściowa

Nie jestem do końca pewna czy dieta garściowa jest skuteczna, ale nigdy jej nie stosowałam, słyszałam tylko opinie na jej temat od osób, które się podjęły. Przede wszystkim trzeba wybierać dietę odpowiednia dla siebie, ale nie można tego robić według własnego uznania - najlepiej jest skorzystać z porad specjalisty i zrobić. Nie rezygnuj ze swojego celu tylko dlatego, że jego osiągnięcie wymaga czasu.


Z reguły taki posiłek wynosi 2g lub 2ml. Taka ilość pożywienia sprawia, że żołądek człowieka przyzwyczaja się do małych posiłków. Dlatego dieta garstkowa polecana jest osobą, które wiele razy przechodziły efekt jo-jo.


Na tej diecie Viktoria Beckham schudła po ostatniej ciąży i wygląda teraz, jakby nigdy w niej nie była. Wyjaśniamy na czym polega dieta garściowa i jak ją stosować. Sprawdź, czy nadaje się ona również dla ciebie. Jest to dość popularna dieta reklamowana przez holywodzkie gwiazdy, które podkreślają jej prostotę i jasne zasady jakie w niej obowiązują.


Zasady diety garściowej Stosując dietę garściową przede wszystkim należy pamiętać o tym, aby. Czy dieta garściowa może przynieść ubytek w kilogramach? Czy garść posiłku to jednak nie za mało? Jak ułożyć rozsądną dietę? Porady psychologiczne przez internet Karolinka,Piotruś, Mój Aniołek Nasze małżeństwo trwa.


Dieta garściowa

W dzisiejszym pamiętniku napisałam kilka diet. Kto ciekaw może zajrzeć stosowałam też dietę kapuścianą i trochę schudłam. Sama dieta nie wystarczy potrzebne są ćwiczenia. Zaletą diety garściowej jest to, że wyrabia ona bardzo korzystny nawyk regularnego odżywiania się, mniej więcej o tych samych porach dnia.


Porcja na jeden posiłek powinna odpowiadać wielkości zaciśniętej dłoni, ale trudno to zmierzyć. Jest to pojemność mniej więcej około 2ml lub 2g wagi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty