środa, 29 listopada 2017

Bardzo widoczne żyły na ciele

Bardzo widoczne żyły na rękach, nogach i na biuście Skierowałam pytanie do lekarza, prosząc o udzielenie fachowej porady. Przeglądając fora, widzę że wiele osób ma ten sam problem - ale nie ma żadnej konkretnej odpowiedzi - tylko wzajemne pocieszanie się. Witam, mam bardzo widoczne żyły na całym ciele, najbardziej widoczne grube, niebieskie żyły mam na zgięciach łokcia potem nadgarstki aż do kciuka.


Na palcach u dłoni też widać żyły ale cieńsze, potem duże żyły mam na całej klatce piersiowej widać je bardzo. Mogą mieć charakter wrodzony lub nabyty, związek z urazami, infekcjami lub poważnymi zapaleniami bądź stanami chorobowymi. Czytaj też: Choroby układu krążenia.

Dlaczego warto się badać? Jestem przerażony, bo dzieje się to bardzo szybko i żyły są bardzo widoczne. Co może być tego przyczyną? Co prawda dawniej też często mogłem zobaczyć swoje żyły, ale nigdy nie było ich tak dużo i nie były takie wypukłe.


Od jakiegoś czasu mam bardzo widoczne żyły na nogach i rękach. Nie są one widoczne cały czas, nie wiem od czego to zależy kiedy wyskakują a kiedy nie, ale jak się już pojawią to wy. Widoczne żyły na nogach u 14-latki – odpowiada Lek. Co poradzić na zbyt widoczne żyły na ciele?


Tak w ogóle to ponoć dobrze,ja też mam widoczne żyły i to nawet bardzo,ale też zależy w jakim miejscu.

Funkcją żył w organizmie jest transportowanie krwi. Krew z kolei transportuje tlen i składniki odżywcze do każdego zakątka w naszym ciele. Jak wiemy, komórki składające się na nasze ciało nie potrafią pozyskiwać energii na własną rękę. Wymagają ciągłych dostaw niezbędnych im do funkcjonowania składników. Właśnie taką funkcję pełnią w organizmie żyły.


Od jakichś dwóch - trzech miesięcy na całym ciele mam bardzo widoczne żyły, zwłaszcza na ramionach. Niedawno stwierdzono u mnie nerwicę, ale nigdzie nie mogę znaleźć jasnej odpowiedzi na moje pytanie. Czy to może być objaw nerwicy, silnego stresu?


Zastanawiam się, bo poza tym nic się nie zmieniło w moim stylu życia. Jestem w młodym wieku i strasznie mam widoczne żyły na ciele ale podstawowym problemem są widoczne żyły na skroniach, które są bardzo grube i najbardziej widoczne podczas wysiłku. Mniej widoczne w spoczynku ale również można je zauważyć. Od tygodnia mam czasami dziwne uczucie w dłoniach,od tygodnia czasu mam bardzo widoczne żyły,są one tak jakby nabrzmiałe.


W ciągu dnia momentami są w normie,a tak przez cały czas bardzo pogrubione. Nigdy nie miałam z tym problemu. Dzisiaj w nocy nagle sie obudziłam,nie czułam mojej lewej ręki,tak ja.


JEst na to jakis sposob? Robie teraz trening na mase, czy to pomoze troche. Następnie środek cieniujący trafia do zaopatrywanej przez naczynie tkanki.


Ostatecznie jest widoczny w żyłach odprowadzających krew z tego narządu, dzięki temu możemy uwidaczniać tętnice i żyły badanej przez nas struktury.

Kontrast jest podawany przy pomocy. Regularnie biorąc prysznic kontrastowy, po krótkim czasie widać pozytywne zmiany. Ekspozycja na ciało z wodą o różnych temperaturach aktywuje pracę mięśnia sercowego, a także wywiera relaksujący wpływ na tkanki ciała.


W rzeczywistości atrakcyjność widocznych żył na dłoniach jest raczej kontrowersyjna. Chyba nie było takiego tematu. Na rękach, nogach, brzuchu. Czasem jest tak, że się chowają, ale najczęściej są mocno widoczne.


Nie wiem czy się tym martwić czy to raczej odpowiedź ciała na trening i zrzucenie kg. Dodam, że pojawiły się tez pojedyncze żyły na brzuchu, który mam dość dobrze wytrenowany. Co zrobić, żeby te zyły nie były tak widoczne? Dodam, ze sa widoczne nie tylko bezpośrednio po treningu ale generalnie non stop.


Silnie widoczne żyły na podeszwach stóp. Ale czasami bardzo silny ból wzdłuż żyły może również wystąpić ze znacznym postępem procesu patologicznego. Potrzebne są bardziej radykalne metody leczenia.


Można stosować takie metody, jak skleroterapia, miniflebektomia. Zakrzepowe zapalenie żył. Uważa się, że żyły na dłoniach zawsze odzwierciedlają wiek osoby, która jest znacznie bardziej obiektywna niż skóra na twarzy.


Częściej ten problem niepokoi kobiety, które są przyzwyczajone do patrzenia na ich wygląd. W Twoim przypadku żyły na nogach są rzeczywiście mocno widoczne. Jednak patrząc na Twoją nogę, to jesteś bardzo chudy, więc nie ma co się dziwić. Masz w udzie tyle, co większość osób trenujących w bicepsie. Na nogch w zgięciu kolan mam widoczne żyły.


Czy można to jakoś zatuszować. Mam bardzo cienką skórę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty