czwartek, 9 lutego 2017

Krwiak wargi sromowej

Krwiak wzdłuż wargi sromowej Witam. Jestem czwarty dzień po wyluszczeniu gruczolu bartholina. Wzdłuż wargi sromowej pojawił się krwiak. Czy jest to normalna sytuacja. Czy muszę zgłosić się do lekarza.


Cały czas jeszcze czuje bol i lekkie odretwienie tych okolic. Miałam krwiaka na lewej wardze sromowej, byłam z tym u ginekologa i doktor powiedziała mi że to blizna przez golenie ograniczyłam golenie i po około miesiącu ten krwiak tak jakby pękł i została po nim dziurka która wypełnia się jakaś przezroczysta substancją, dodam jeszcze że ta dziurka zrobiła się w drugim dniu okresu. Po całym dniu pracy zaczeło mnie tam piec i boleć. Mam lata i dwoje dzieci. Każde rodziłam przez cesarskie ciecie.


Mój problem polega na tym, że miesiące temu zauważyłam na mniejszych wargach sromowych krwia. Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi. Przez Gość i co teraz będzie,.


Poród u kobiet zainfekowanych wirusem opryszczki. Aleksandra Witkowska poziom zaufania Witam, musi Pani przemywać okolicę zranioną po każdym oddawaniu moczu i kału. Dbać o higienę Można kupić płyn odkażający na błony śluzowe w aptece i nim przemywać. Silne uderzenie kroczem i opuchlizna wargi sromowej Dzień do dobry. Dzisiaj jechałam na rowerze i uderzyłam sie dwa razy z ogromna siła kroczem w rurkę od roweru.


Po chwili okazało się, że lewa warga sromowa bardzo Jej spuchła i bardzo zaczęła boleć. W niedziele dowiedzieliśmy lekarza specjalistę w szpitalu, który po oględzinach, sprawa była nadal opuchnięta, stwierdził, że pierwszy raz coś takiego widzi, stwierdził obrzęk i zalecił stosować alcatel. Najprawdopodobniej podczas stosunku doszło do urazu, w wyniku którego pękło naczynie krwionośne i zrobił się krwiak.


Radziłabym jednak nie czekać miesiąc, tylko w trybie pilnym zgłosić się do lekarza. Być może nie będzie pani wymagała żadnego leczenia, ale nie można. Przerost warg sromowych mniejszych to odmienność anatomiczna narządów płciowych.


Może on występować po jednej stronie, po dwóch stronach lub asymetrycznie. Jeśli przerośnięte wargi sromowe powodują dyskomfort kobiety, której dotyczy problem, można zmniejszyć je chirurgicznie. Co jest przyczyną przerostu warg sromowych mniejszych?


W przypadku, gdy warga uderzeniami (lub po prikusyvaniya zębów) gromadzi się w krwi i tkankach jest ograniczona tumor eksperci rozpoznano krwiak wargi. Typowo, jest poprzedzony przez formowanie krwotoku, który występuje, ponieważ naczynia krwionośne przebicie związane urazu. Czasem go nie widac a potem znowu sie pojawia. Do tej pory jednak nie wchłonął się i została po nim czerwona kropka. Czy wymaga to leczenia lub konsultacji, a jeśli tak do jakiego lekarza powinnam się udać?


Duże wargi sromowe są najczęściej cechą wrodzoną. Zdecydowanie rzadziej przerost warg sromowych może być spowodowany intensywnym życiem płciowym, licznymi porodami, podrażnieniem skóry i śluzówek pod wpływem nietrzymania moczu lub przewlekłymi infekcjami pochwy. Prawa warga sromowa cała rozcięta i zszyta, zrobił się bardzo duży krwiak, pojawiła gorączka.


Miałam następnego dnia wyjść do domu, ale nie wchodziło to w grę. Wypuszczono mnie po tygodniu, rana nadal słabo się goi. Operowana warga sromowa jest cztery razy większa od zdrowej, opuchnięta i pofałdowana. Po porodzie naturalnym w okolicy krocza i sromu może pojawić się zasinienie lub krwiak.


Te bolesne zmiany to nic innego, jak gromadząca się w tkance podskórnej wynaczyniona krew z naczyń włosowatych. Przyczyny przerostu warg sromowych nie są do końca wyjaśnione. Niektóre kobiety już się z takimi rodzą, a u innych do deformacji dochodzi poprzez bardzo częste odbywanie stosunków płciowych, masturbacje czy kolczykowanie warg sromowych, a także po przewlekłych infekcjach pochwy. Córeczka ma naczyniaka na wargach sromowych, tuż u ujścia pochwy.


Naczyniak jest płaski, mocno czerwony. Wygląd warg sromowych jest bardzo ważną kwestią dla wielu kobiet. Najczęściej problemem są zbyt duże wargi sromowe mniejsze, które wystają ponad wargi sromowe większe. Do specjalisty zgłaszają się kobiety, dla których często znaczenie mają nie tylko względy estetyczne. Wargi sromowe mniejsze osią.


Warszawie, w Krakowie, we Wrocławiu, w Łodzi czy w Szczecinie. Witam dziewczyny Jeszcze miesiące temu mialam identyczny problem. Mam lat i bardzo wstydzilam się moich dużych warg sromowych- chodziło mi głownie o estetyke.


Nie wiedzialam co robić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty