czwartek, 2 lutego 2017

Guzek w pochwie po porodzie

Bolesny guzek w pochwie – odpowiada Lek. Katarzyna Szymczak Guzek w pochwie i skurcze w okolicy pępka – odpowiada Lek. Aleksander Ropielewski Nieprzyjemny zapach z pochwy po porodzie – odpowiada Lek. Aleksandra Witkowska Mały guzek w okolicy wejścia do pochwy – odpowiada Lek.


Guzek w pochwie nie musi oznaczać poważnej choroby, jednak każde zgrubienie w postaci grudki, gulki czy narośli, powinno zostać skonsultowane z lekarzem. Niezależnie od tego, czy zmiana występuje na wargach sromowych, przy wejściu go pochwy, czy na tylnej bądź przedniej jej ścianie, nie należy je. Co oznacza taki guzek w pochwie po porodzie ? Ostatnio podczas zabawy z moją dziewczyną wyczułem u niej na tylnej ściance pochwy guzek o średnicy 5-mm. Zacząłem krążyć wokoło punktu, który zaczął się przemieszczać w głąb, aż w pewnym momencie został poza moim zasięgiem.


Urodziłam dziecko miesięcy temu. Po porodzie miałam ogromny problem dojść do siebie ponieważ miałam założone cztery szwy rozpuszczalne i cztery zwykłe. Przez miesiąc nie mogłam wstać z łóżka - tak mnie bolało. Pojawiło się to dopiero po porodzie czy wcześniej się tam po prostu nie dotykałaś? Bądź na bieżąco z najlepszymi dyskusjami.


Sprawił mi on dzisiaj duży ból podczas stosunku i stwierdziłam, że odbiega on wyglądem od tych opisywanych w internecie. Dwa tygodnie temu urodziłam pięknego synka siłami natury. Jest to moje drugie dziecko. Nie byłam nacinana ani nie pękłam lecz martwi mnie jedna rzecz: podczas mycia czuję coś w pochwie, nie wiem co to jest. Kilka dni temu zauważyła ona, że ma w pochwie twarde guzki wielkosci groszka na głebokości ok cm.


Witam, piszę w imieniu mojej siostry. Dodam iż siostra razy rodziła , razy poprzez cc. W okolicy krocza po prawej stronie wyczułam guzek. Nie jest umiejscowiony w pochwie, raczej przy kości miednicy jest twardy i przy nacisku lekko bolesny. Nie boli mnie, ale jak długo siedzę to go czuję.


Od -dni odczuwam tez drętwienie i wedrujący ból w nodze - nie wiem czy to ma cos wspólnego. A jak jest u was z nawilzaniem pochwy po zabiegu? I czy mówić o tym mamie czy czekać. Zauważyłam go bo zaczeło mnie coś szczypać drapać i chciałam zobaczyć co mi się dzieje i nieżle się wystraszyłam?


Mam lat i tygodni temu urodziłam swoje pierwsze dziecko. Po jakimś czasie na od porodu na wejściu do pochwy pojawiły mi się drobne guzki, które niemal całkowicie zasłaniają wejście do pochwy. Guzki są niebolesne, dodatkowo cały czas mam gęsty ciągnący się biały.


Od - dni odczuwam tez drętwienie i wedrujący ból w nodze - nie wiem czy to ma cos wspólnego. Wiem, że musze iśc do lekarza, ale nie wiem. Przed owulacją oraz kilka dni po niej, narząd ten bardzo si. Wyczułam w pochwie dziwną kulkę. Dzień dobry mam wyczuwalne dwa guzki w środku macicy po lewej stronie na dole co to może być.


Połóg to okres tygodni po porodzie, podczas których ciało się regeneruje po ciąży i samym porodzie. Najważniejsze objawy w połogu zachodzących wtedy w ciele procesów to: wydzielina z dróg rodnych (odchody połogowe), ból w dole brzucha towarzyszący zwijaniu się macicy oraz bolesność rany po nacięciu krocza lub cesarskim cięciu. Tymczasem minęło ponad pół roku a guzek jak był tak jest. Czy wejście do macicy może znajdować się ok.


Dotykałam TO ale nie boli w ogóle. A czy po porodzie pojawiaja sie jakies guzki czy cos w macicy ? Pojawienie się guzka, kręgosłupa lub grudki w pochwie zazwyczaj nie jest oznaką poważnej choroby. Jednakże, jeśli powoduje objawy, może to być wrastające włosy, opryszczka, pryszcze lub inne rzadsze przyczyny, takie jak żylaki.


Poznaj najczęstsze przyczyny i sposób leczenia dla każdego. Poszerzone wejscie do pochwy po porodzie jestem prawie tyg po porodzie, mialam niewielkie naciecie. Blizne po nacieciu wyczuwam jako niewielkie zgrubienie. Co mnie martwi, wargi w kierunku odbytu sa rozciagniete, tak ze w porównaniu ze stanen przed porodem czuje ze jest luzniej. Bolący guzek w pachwinie – żylaki powrózka nasiennego.


Są nieprawidłowym poszerzeniem splotu wiciowatego. Występują u około 10– męskiej populacji i są stwierdzane u około mężczyzn niepłodnych. Wywołują aż razy częściej guzek w pachwinie po lewej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty