czwartek, 29 grudnia 2016

Żel do brwi wibo

Jego średnia ocena to a liczba recenzji to 108. WIBO, Eyebrow fixer, bezbarwny żel utrwalający kształt brwi. Bezbarwny żel utrwalający kształt brwi. Nie ważne czy masz gęste czy delikatne włoski.


Na blogu znajdziesz przegląd żeli do brwi z drogerii, którą powinnaś przeczytać przed zakupem. WIBO Eyebrow Fixer Utrwalający Żel Do Brwi Produkt pozostawi Twoje brwi na miejscu przez długi czas. Utrwali ich kształt i poskromi odstające włoski. NAJLEPSZE ŻELE DO BRWI ♛ maxineczka. Unsubscribe from maxineczka?


Szukasz kosmetyku, który lekko podkreśli kolor Twoich brwi i delikatnie doda im wyrazistego, zdefiniowanego kształtu? Witajcie :) Dziś mam dla Was film z porównaniem dwóch kosmetyków do brwi :) Jak się u mnie sprawdziły i który jest moim ulubionym zobaczycie w filmie :) Zapr. Zobacz inne Stylizacja brwi, najtańsze i najlepsze oferty, opinie. PRZYGOTOWANIE I STOSOWANIE.


Żel do brwi wibo

Brązowy żel stylizujący do brwi. OSTRZEŻENIA DOTYCZĄCE BEZPIECZEŃSTWA. Tusz do brwi Wibo - Eyebrow Stylist (żel stylizujący) Moje z natury rzadkie i jasne brwi zawsze potrzebują przyciemnienia, w przeciwnym razie są naprawdę słabo widoczne. Któregoś razu, po przeczytaniu licznych pozytywnych opinii, zaopatrzyłam się w brązowy tusz do brwi (a dokładniej żel stylizujący do brwi) Wibo. Brwi z WIBO – pomada i żel do brwi.


Brwi pochłaniają dużą część czasu,który poświęcamy naszemu makijażowi. Jaki produkt wybrać do brwi? Ja osobiście najbardziej lubię pomadę do brwi,mam ich kilka ale dzisiaj napiszę wam trochę o słynnej już pomadzie z WIBO.


Od producenta: Dobrze wyregulowane, w kolorze naturalnego brązu brwi, nadadzą twarzy niepowtarzalny wygląd i sprawią, że Twoje oczy będą wyeksponowane. Makijaż będzie wyglądał naturalnie, gdy brwi będą dopasowane do kształtu twarzy i zachowają swą pierwotną linię. Szeroki wybór produktów i atrakcyjne ceny! Wibo Eyebrow Fixer żel do brwi Kup teraz w Minti Shop Sklep z kosmetykami. Sprawdź Teraz ☛ Kosmetyki do brwi WIBO w sklepie Cocolita.


Nowości i Bestsellery ⭐ Kredki do brwi, pomady, żele ⭐ Super Ceny i Promocje! Nie sądziłam, że będę używać kosmetyków do makijażu brwi, gdyż z natury mam dość ciemne brwi. Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących! Jakiś czas temu Wibo wprowadziło do swojej oferty wersję żelu do brwi z cienką szczoteczką. Niestety nie posiadam informacji czy nowa wersja zastępuje starą, jednak obserwuje się, że oba produkty cały czas są jednocześnie dostępne w sklepie.


Żel do brwi wibo

Mowa o utrwalaczu, ale do brwi - Eyebrow Fixer od Wibo ;) Produkt dostaniecie w każdym Rossmannie oraz na stronie internetowej producenta. Pojemniczek żelu ma pojemność ml. Jak wiecie ja podkreślam brwi kredką Catrice i zestawem cieni również tej firmy. Chcę na początku powiedzieć, czego ja oczekuję od produktów do stylizacji brwi.


Po pierwsze mają przyciemnić (chociaż minimalnie) kolor mych brwi, by stały się wyraźniejsze, po drugie wypełnić braki (ubytki) brwi. Moje brwi należą do tych, co żyją swoim własnym życiem. Włoski są dlugie, nie lubią się układać i trzymać kształt. Dobry żel utrwalający jest konieczny do osiągnięcia wymarzonego efektu.


Jako jedyny żel z mojej kolekcji, ma w sobie delikatne włoski, które przyczepiają się do naszych naturalnych i udają, że są prawdziwe :) Tani, jak barszcz! Może nie ma mocy wymienionego wyżej (tutaj polecam użyć jeszcze jakiegoś utrwalacza), ale za to fenomenalnie wypełnia brwi. Opakowanie przypomina tusz do rzęs. Jest duże w porównaniu np.


Szczoteczka jest wydłużona, zakończona kuleczką, co jest fajnym rozwiązaniem dla dziewczyn, które tak jak ja mają dużo włosków do utrwalenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty