wtorek, 19 lipca 2016

Żylaki macicy a cesarka

Siedem miesięcy temu urodziłam drugie dziecko przez cesarskie cięcie (to była druga cesarka). Od połowy ciąży cierpiałam na potężne żylaki sromu, a po cięciu okazało się (jak zresztą wcześniej podejrzewał lekarz) żylaki są też w macicy. Zależność między żylaki macicy a cesarka pojawia się rzadko. Należy jednak brać ją pod uwagę, jeśli są one umieszczone w newralgicznych miejscach.


Właściwie leczenie ma miejsce po zakończeniu karmienia piersią. Gdy zaszłam drugi raz w ciążę panicznie bałam się porodu naturalnego. Problem ten jest najczęściej domeną kobiet w ciąży.


Wówczas ich przyczyną jest uciskająca, rozrastająca się macica, napierająca. W wyniku tych procesów na ścianach macicy pojawiają się żylaki. Witam mam lat , minęło lat od urodzenia przez cesarskie ciecie pierwszego dziecka ,po porodzie mam żylaki odbytu które dokuczają tylko w trakcie miesiączkowania ginekolog zrobił usg dopochwowe i stwierdził też żylaki,i od tego samego czasu mam problem z całym przewodem pokarmowym lek. Gastrolog po badaniach stwierdził zespół jelita drażliwego zaparciowego. Dodane ponad rok temu, Re: paskudne zylaki.


Ja też przeżyłam, zakrzepicy nie dostałam, po jakimś czasie większość żylaków. Po ciąży żylaki cofają się, ale na stan sprzed ciązy nie liczyłabym. Jednak jakiś tam ślad zawsze zostanie. Jednym słowem dobrze wyszło, ponieważ jak mnie rozcięli okazało się, że mam żylaki macicy i mogłoby być ciężko z tym przy porodzie.


Urodziłam śliczną córeczkę. Opieka w szpitalu była rewelacyjna. Nie rozumiem złych opinii na temat tego szpitala, naprawdę. Na Macicy - informacje, zdjęcia, materiały video. Teraz wystąpiły u mnie żylaki w pachwinie i na wargach.


Boję się rodzić naturalnie, bo nie wiem czy to jest dla mnie bezpieczne i jakie będą konsekwencje po porodzie, żylaki sprawiają mi duży dyskomfort. Od lat kobiety rodziły w sposób naturalny. Także dziś, w przeważającej większości ciężarne rodzą drogami i siłami natury. Poznaj wady i zalety cięcia cesarskiego i porodu naturalnego.


Na zewnątrz i wewnątrz macicy mogą rozwinąć się mięśniaki uszypułowane. Są one połączone z trzonem macicy za pomocą pasma tkanki łącznej, tzw. Mięśniaki macicy: objawy. Objawy mięśniaków macicy zależą m. Ja miałam cesarkę ponieważ ok roku przed porodem miałam usuwanego guza z macicy. Teraz, ponieważ były już cięcia w małym odstępie czasu i trzecie jest też po roku, też będzie cesarka.


Wszystkie dobrze wiemy czym są żylaki. Zwykle, kiedy o nich słyszymy, kojarzą nam się z obrzękami nóg, ewentualnie hemoroidami. Ale jak się okazuje, mogą też się pojawić w innych zaskakujących i dosyć kłopotliwych miejscach.


Prawidłowe rozpoznanie łożyska przodującego można postawić dopiero w drugiej połowie ciąży. We wcześniejszym okresie ze względów anatomicznych kosmówka, a później niedojrzałe łożysko mogą naturalnie znajdować się w okolicach ujścia wewnętrznego szyjki macicy. Czy macicy wróci do położenia sprzed ciąży? Jestem tygodnie po porodzie.


Poród odbył się przez cesarskie cięcie, ponieważ dziecko ułożone było pupa do dołu. Po porodzie, okazało się, że mam tylozgiecie macicy (przed ciążą położenie normalne). Obecnie co tydzień mam wizyty u ginekologa, z powodu zatrzymania. Cięcie cesarskie (łac. sectio caesarea) – zabieg chirurgiczny, polegający na rozcięciu powłok brzusznych oraz macicy (dawniej pionowo, obecnie coraz częściej poziomo na granicy trzonu i szyjki macicy) i wyjęciu dziecka.


Zazwyczaj wykonuje się go, gdy naturalny poród jest niemożliwy. Grudka boli przy każdym dotknięciu, niekiedy uniemożliwia noszenie niskiej lub koronkowej bielizny. Wszczepy, zbudowane z komórek endometrium błony trzonu macicy, rozmieszczone w różnych punktach organizmu, co miesiąc złuszczają się dokładnie tak, jak „prawidłowe” endometrium, które jest usuwane wraz z krwią menstruacyjną.


Specjalnie bylo planowane zeby nie rozpoczely sie skurcze ktore sa zagrożeniem dla macicy po tylu cc. Po amputacji trzonu macicy. Witam jestem po operacji dwa tygodnie wszystko pod względem fizycznym jest ok ale za to psychika szwankuje. Mam takie pytanie czy po usunięciu macicy,przydatków i jednego jajnika będę miesiączkować m. Niepokoi mnie bardzo ta sytuacja, gdyż według tego, co się dowiedziałam, ten ból powinien już ustąpić. Czasami jednak w czasie zszywania powłok brzusznych d. Odchody połogowe wynikają z oczyszczania się macicy.


W ciągu pierwszego tygodnia są mocno krwiste, mogą pojawić się skrzepy. Później odchody są już łagodniejsze, śluzowe, podbarwione krwią, a w 5. Kobiety karmiące piersią i aktywne ruchowo często obserwują szybsze ustąpienie odchodów połogowych. Na czym polega cesarskie cięcie - jak wygląda krok po kroku - boisz się nawet myśleć o cesarskim cięciu?


A może chcesz, by dziecko właśnie tak przyszło na świat? Sprawdź, jak to wygląda. Wiem, że żylaki te wywołuje ucisk macicy na żyłę główną, ale nie wiem czy mogłam temu zapobiec.


Zylaki macicy a cesarka: Mam lata i żylaki na macicy, są dość duże, ok. Lekarz zaproponował mi połozną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty