wtorek, 7 czerwca 2016

Ból pod kolanem żyły

W wielu przypadkach przyczyną bólu kolana z tyłu jest torbiel Bakera. To rodzaj cysty wypełnionej płynem, która może rozwinąć się równolegle z przeciążeniem stawu czy cho. Wszystko zależy od rodzaju urazu, jego siły i stopnia uszkodzenia struktur.


Ból pod kolanem po urazie. Zakrzepica żył głębokich i ból pod kolanem Witam. Mam pytanie dotyczące zakrzepicy żył głębokich.

Najczęściej ból pod kolanem pojawia się przy chodzeniu. Z tą przypadłością mamy do czynienia głównie u osób starszych, jednak wiek nie jest tutaj regułą, gdyż skarżyć się na niego mogą również ludzie młodzi. Za ból pod kolanem w wielu przypadkach odpowiedzialna jest torbiel Bakera. Jest to cysta powstająca na skutek choroby zwyrodnieniowej lub przeciążenia stawu kolanowego. Terapia opiera się na zastopowaniu odpowiedniej farmakoterapii i fizykoterapii.


Jedną z nich jest torbiel podkolanową Bakera, czyli mały, miękki, wypełniony płynem guzek pod kolanem, powstaje na skutek m. Charakterystyczny jest ból pod kolanem, który pojawia się przy zginaniu. Dzień dobry, od dwóch dni boli mnie lewa noga pod kolanem.

Bólowi nie towarzyszy obrzęk, ani podwyższona temperatura, nie skręciłam nogi. Najgorzej jest chodzić po schodach, gdy zginanie kolana jest znacznie większe. Na dodatek każde z nich ma innych mechanizm i wymaga odpowiednio dobranego leczenia. Dość często na podwórku gramy z kolegami troche starszymi w piłkę.


Ja staram sie i nieco popisuje, żeby nie mieli mnie za szczyla. Od jakiegoś tygodnia odczuwam ból pod kolanem. Nie jestem taki umięśniony, ale lubie chodzić na siłownie i troche sie pomęczyć. Warto dodać, że najczęściej chodzi o te przednie. Bolesna Żyła Pod Kolanem.


Co prawda dość widoczne żyły mam w wielu miejscach, jednak wszystkie inne są typowo proste. Niestety żyła ta często daje o sobie znać uczuciem bolesnego ściągania w nodze. Czy tego typu zmiany leczy się farmakologicznie czy naprawia chirurgicznie? Po wyciśnięciu ropy ból zniknął, zmiana. Po rozruszaniu nogi, ból ustępuje, jak chodzę nie boli - dolegliwosc dotyczy jednego kolana i trwa juz od kilku miesiecy.


Kontuzja kolana - to największy wróg biegaczy. Pod tą ogólną nazwą wyróżniamy jednak wiele urazów, niekoniecznie związanych z samych stawem kolanowym. Zobacz, co się za nimi kryje, dowiedz się więcej o przyczynach i doraźnym leczeniu.


KLIKNIJ NA GRAFICE W MIEJSCE BÓLU, A POSTARAMY SIĘ POMÓC!

Witam, mam lat, choruję na łuszczyce skóry już 7lat, stosuję tylko płyn do skóry diprosalic, maść: protopic. Kilka tygodniu temu - mniej więcej dwa - po dłuższym spacerze zaczęłam odczuwać ból w lewej nodze, z tyłu, pod kolanem. Wczoraj, w trakcie kolej. Mam lat i od kilku lat mam problem z bolącymi żyłami pod kolanami.


Z biegiem czasu pojawia się ich coraz więcej i są coraz bardziej widoczne. Największy ból pojawia się kiedy dużo chodzę w ciągu dnia. Czy to objawy żylaków czy może jakaś inna choroba? Torbiel Bakera to powiększona przestrzeń łącznotkankowa wypełniona płynem. Przypomina guzek, który można wyczuć palcami pod kolanem.


To zmiana łagodna, która w większości przypadków nie wymaga interwencji chirurga. Problemy z kolanami są nie tylko bolesne, ale i utrudniają normalne funkcjonowanie, w tym chodzenie i siedzenie. Przy pierwszych epizodach bólu w kolanie przy zginaniu należy jak najszybciej udać się do lekarza ortopedy. Rozpierający ból pod kolanem. Ostatnio staram się więcej chodzić, nie powiem, że prowadze jakiś super aktywny tryb życia, ale powiedzmy, że z bardzo zastałego staram się małymi krokami zwiększać aktywność, np.


Mam ból bod kolanem, uczucie drętwienia całej nogi oraz niestety lekko siniakowatą małą nowość (jakby pęknięte naczynko, wielkości złotówki). Siniakowate coś w okolicy żyły pod kolanem powstało dzisiaj, bólo-ucisk na nogę się nasila od kilku dni. Chce je usunąć, ale bardzo się boje zabiegów chirurgicznych.


Boje się bólu i ogólnie. A najlepiej podobno usuwa się zabiegami. Nie chce, żeby mi blizny zostały, ale chce usunąć wszystkie. A maść raczej tu za bardzo nie pomoże. Chciałam się poradzić co mam zrobić w tej sytuacji.


Cysta (torbiel) Bakera to zbiornik z płynem stawowym w postaci guzka, który tworzy się pod kolanem z tyłu nogi. Do wytworzenia torbieli Bakera może dojść na skutek obrzęku kaletki maziowej mięśnia półścięgnistego lub przedostania się płynu ze stawu kolanowego ku tyłowi kolana w wyniku uszkodzenia torebki stawowej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty