środa, 30 września 2015

Noga po usunięciu żylaków

Postępowanie po operacji żylaków zależy od rodzaju wykonanego zabiegu. Z reguły zaleca się stosowanie terapii kompresyjnej (odpowiednio dobrane pończochy uciskowe lub bandaże) oraz przyjmowanie leków przeciwzakrzepowych w odniesieniu do czynników ryzyka żylnej choroby zatorowo-zakrzepowej oraz leków przeciwbólowych. Opuchlizna i ból nogi po operacyjnym usunięciu żylaków witam, mama 6mcy temu miała operację chirurgicznego usuwania żylaków prawej nogi. Witam jestem po operacji zylaków w srode 11.


Ciemniejszy kolor nogi po usunięciu żylaków Kobieta lata tygodni po usunięciu żylaków metoda Strippingu , w pozycji stojącej noga ma ciemnejszy kolor od zdrowej czy to jest normalne i czy to minie ? KOBIETA, LAT ponad rok temu. Ból i czarna noga po operacji żylaków kończyny dolnej. Niestety mieszkam w innej miejscowości niż rodzice i mam problem żeby porozmawiać z lekarzem operującym.


W dodatku mama nie chce mi zdradzić nazwiska ani kontaktu tego l. Jestem miesiąc po operacji żylaków kończyny dolnej, prawej. Od tygodni cierpię z powodu silnych bólów tejże nogi, byłam u kontroli w szpitalu , w którym mnie operowano, mówiłam o silnych bólach, lekarz stwierdził, że tak musi być i że jak boli to tabletka przeciwbólowa tyle z porady. Nawrót odnosi się również do powikłań, ponieważ noga po usunięciu żył wymaga specjalnej troski, a wina tutaj leży w większości przypadków u samego pacjenta.


Nieprawidłowy tryb życia, odżywianie może spowodować dalsze uszkodzenia żył. Nie bój się iść do lekarza i opóźnić leczenie żylaków. Po usunięciu głównej żyły lekarz podwiązuje jej mniejsze obwodnice. Choć brzmi to dość brutalnie, to wbrew pozorom stripping jest zabiegiem z reguły bezbolesnym.


Zabieg trwa około godziny. Czarna noga po usunięciu żylaków. Po około dziesięciu miesiącach noga przestała mi puchnąć. Natomiast na wysokości kostki skóra ściemiała. Ciemna barwa skóry do dnia dzisiejszego zwiększa się.


Ja tez jestem po operacji Żylaków prawej nogi już miesiąc. W PIERWSZYCH DNIACH BYŁO NAWET DOBRZE Z TYM ZE STOPA MOJA BYŁA JAK ZDRĘTWIAŁA NIE CZUŁAM NAWET UDERZEŃ TERAZ WRACA CZUCIE A WRAZ Z NIM TAK SILNE BÓLE NOGI ZE NIE WIEM JUŻ CZY TO PO OPERACJI ŻYLAKÓW CZY DZIEJE się Z TA NOGA coś INNEGO. Najbardziej boli w nocy ,Ból jest.


Jak dbać o nogę po operacji żylaków? Dokładne postępowanie po operacji żylaków jest uzależnione od zastosowanej metody leczenia i zawsze powinno być szczegółowo omówione z lekarzem prowadzącym. Również czas rekonwalescencji zależy od zastosowanej metody. Generalne zasady postępowania po operacji żylaków są następujące: 1. Dwa miesiące po laserowym usunięciu żylaków. Naprawiona żyła,na odcinku ok.


Pacjent leży z nogą uniesioną do góry. Lekarz masuje mu nogę w taki sposób, jakby chciał całą krew „wycisnąć” do brzucha. Następnie wysoko na udo zakłada gumową opaskę uciskową. Po chwili pacjent wstaje. Noga jest gładka, nie widać żylaków.


Specjalista zwalnia opaskę, krew cofa się i błyskawicznie pojawiają się żylaki. Rok temu mialam zabieg metoda laserowa (ElVT)na zylaka. Minol rok a ja czuje dalej bol nogi! Pali i piecze mnie noga w tych miejscach gdzie byly zylaki.


Gdy pacjent może wstać z łóżka, konieczne jest zwiększenie aktywności ruchowej. Po zabiegu usunięcia żylaków kończyn dolnych nie ma obowiązku stosowania leków. To tylko indywidualne skłonności chirurgów do pewnych leków nakazują ich stosowanie. Jeśli chirurg nic więcej oprócz opatrunków nie zalecił widać nie uznał potrzeby jakiegokolwiek dodatkowego leczenia.


Mój mąż miał prawie 3tygodnie temu operowaną prawą nogę i do dziś od czuwa ból,a pozatym w okolicy łydki jest zgrabienie i bardzo puchnie mu cala noga. Co mamy robić gdy byliśmy na kontroli lekarz powiedział że jest wszystko w porządku ale mi się to nie podoba. Pozatym odziwo tygodnie po operacji do stal skrętu kiszek z za rzepem,czy to migla być przyczyna po zabiegu żylaków. Operacja klasyczna - polega na usunięciu niewydolnej żyły odpiszczelowej lub odstrzałowej, następnie żylaków oraz zlokalizowaniu perforatorów i przerwaniu ich ciągłości. Po zabiegu na rany pooperacyjne zakładane są opatrunki i pończocha uciskowa.


Zaleca się utrzymanie opatrunku przez tydzień po zabiegu (do chwili usunięcia szwów). To jedyny zabieg, w którym nie ma ograniczeń co do wielkości żył, jakie można usunąć. Klasyczny zabieg operacyjny polega na usunięciu niewydolnej żyły odpiszczelowej lub odstrzałkowej, a następnie żylaków, oraz zlokalizowaniu perforatorów i przerwaniu ich ciągłości.


Czy to normalne, że dni po zabiebu laserowego usuwania żylaków noga ciągle boli tak, że aż trudno jest spać? Stripping polega na usunięciu żyły (prawie zawsze odpiszczelowej), która ma niesprawne zastawki, a na dalszym etapie - na usunięciu żylaków i przecięciu niewydolnych żył przeszywających.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty