poniedziałek, 7 września 2015

Dieta 500 kcal

Z powodu zbliżających się wakacji zaczął się popularny okres zrzucania kilogramów. Jak każda nastolatka, marzę o pięknej, smukłej sylwetce. Szukałam w internecie jak szybko schudnąć jak schudnąć 5kg w tydzień i takie podobne, aż wreszcie trafiłam na dietę 5kcal. I o tym będzie blog: o moich zmaganiach z tą dietą.


Dieta 500 kcal

Zaczęłam się odchudzać miesiąca temu. Ważyłam wtedy kg przy wzroście 1cm. Dlaczego postanowiłam się odchudzać? Zdawałam sobie sprawę, że mam znaczną nadwagę, jednak bardziej chodziło mi o zmienienie trybu życia. Jedynym jej celem jest spowodowanie redukcji tkanki tłuszczowej u pacjentów z nadwagą lub otyłością.


Dieta 5kcal – zasady i efekty. DIETA 5kalorii dziennie ile schudne przez miesiąc? Tak na prawdę to ile schudniemy jedząc 500kcal dziennie zależy od tego ile ważymy, ile mamy wzrostu, w jakim jesteśmy wieku oraz jak często się ruszamy. Jeżeli powyżej i nigdy nie stosowałaś takich nisko kalorycznych diet to efekt może nastąpić łatwo, szybki spadek wagi.


Ja napisze swoje propozycje na plan. Odchudzaj sie racjonalnie i zdrowo (co oznacza tez że skutecznie) a nie tak jak próbujesz. Nie zdrowo ale szybko,tanio, i smacznie. Schudniesz szybko na tej diecie jakieś 7kg.


Później organizm si eprzyzwyczai do tej ilości kalorii i będzie mu to wystarczać. Bedziesz chciała jeść więcej i zaczniesz tyć. Spowolni Ci sie metabolizm.


Dieta 500 kcal

Jeśli chciałbyś zacząć stosować dietę Mosleya, ale nie wiesz co mógłbyś jeść w „dni postne” – podpowiadamy. Przykładowy jadłospis nr 1. Poniżej znajdziesz pomysły na dania do 5kcal. Dzień trzeci Śniadanie Bułka grahamka łyżeczka masła śmietankowego jajo gotowane liście sałaty sztuk rzodkiewek kawa z mlekiem i jedną łyżeczką cukru plastry polędwicy z indyka banan Wartość energetyczna posiłku wynosi około 7kcal. Ostatnio w jednym z popularnych krawężnikowych czasopism przeczytałam o diecie 5kalorii. Początkowo nie wierzyłam czy to w ogóle jest możliwe?


Zatem przekonajmy się wspólnie jak wygląda prawda o diecie 5kalorii. Zapewne nazwa nam już wiele mówi, po prostu dziennie przyjmujemy dawkę 5kalorii dla naszego organizmu. Nada się zatem dla wielu kobiet, które pragną utrzymać masę ciała na stałym poziomie i niezbyt aktywnego mężczyzny, który chce zgubić kilka nadprogramowych kilogramów. Reasumując: dieta 5kcal może i szybko da efekt ale efekt będzie opłakany. Warto więc wdrożyć je w nasz plan dnia.


Dieta 500 kcal

Takie oto zalety diety 5kcal, a i przy okazji rozwalisz gospodarkę hormonalną i rozregulujesz jak nie zawalisz metabolizmu. W przypadku tej przypadłości mamy do czynienia z niewłaściwym poziomem hormonów sterydowych, do których zalicza się między innymi kortyzol. Odpowiednia ilość tych składników w diecie decyduje o skuteczności odchudzania i zapobiega powstawaniu niedoborów, które często towarzyszą źle zbilansowanym dietom restrykcyjnym. Poznaj przepisy na dietetycznych obiadów do 5kcal i przekonaj się, że będąc na diecie możesz jeść smacznie, zdrowo i oryginalnie. Moja dieta 5kalorii W każdej porze posiłku wypisałam te rzeczy, które mogę zjeść (same, lub ze sobą połączyć).


Uwaga, to że wypisałam ich dużo, nie oznacza że jem je naraz! A no i ważna informacja: dietę opracowałam przed pomysłem połączenia drugiego śniadania z obiadem. Skuteczna dieta to trwała zmiana nawyków żywienia polegająca na spożywaniu w regularnych porach posiłków (4-w ciągu dnia), picie dużej ilości wody. Jak stosować dietę hCG i jak to wszystko wygląda w praktyce?


Przede wszystkim pij dużo wody - około litry na dobę. Krople dozujemy na plastikową łyżeczkę, następnie pod język. Trzymamy około minutę i rozprowadzamy językiem po dziąsłach. Z każdej strony słyszę, że odchudzać trzeba się z głową, powoli i racjonalnie, a moja dieta 5kcal jest niebezpieczna.


Raczej nie dla mnie, bo wcale tak szybko nie chudnę, a czuję się coraz lepiej. W takim tempie w ogóle bym się nie zmieniła. Modelowanie sylwetki bez efektu jo-jo. Zdrowe i bezpieczne odchudzanie oraz szybkie efekty.


Wiąże się ona z szybkimi efektami, jednak nie jest pozbawiona wad. Zanim się na nią zdecydujesz, dobrze przemyśl swój wybór. Tosty z mozzarellą, pomidorami i bazylią (tosty pełnoziarniste, 1g sera mozzarella, duży pomidor, plasterek polędwicy drobiowej, listki bazylii albo bazylia suszona).


II Śniadanie: 1kcal – Kanapka z rybą i warzywami (kromka chleba pełnoziarnistego, pół małej puszki sardynek w pomidorach, pół papryki, oliwki). W praktyce jednak skonsumowanie tak skomponowanych posiłków okazać się może łatwiejsze i przyjemniejsze (chyba, ze ktoś nie lubi szpinaku), niż próba wmuszenia w siebie wcześniej przedstawionej, odtłuszczonej i jałowej diety.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty