poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Zgrubienie na wargach sromowych większych

Jest okrągłe, wyczuwalne pod tuż skórą, można je przesunąć - że się tak wyrażę, wyczułam je tydzień temu. Oczywiście wybieram się do gina, ale póki co, martwię się. Proszę Was o pomoc - czy miałyście coś takiego?


Przyczyną guzka na wardze sromowej jest najczęściej torbiel zastoinowa, czyli kaszak. Twarda i bolesna grudka może wskazywać na zapalenie gruczołu Bartholina.

Niedawno na wargach sromowych mniejszych pojawił się swędzący,twardy guzek. Znajduje się pod skórą od str. Zgrubienie na wargach sromowych wiekszych - czy to może być coś poważnego? Witam, mam lata i od jakiegoś czasu mam zgrubienie pomiędzy wargami sromowymi większymi a zewnętrzna strona uda. Jest to tak jakby mała kuleczka umieszczona pod skorą, próbowałam ją.


Dzień dobry, na podstawie samego opisu nie jest możliwe określenie, jakiego rodzaju zmiana wytworzyła się na Pani narządach rozrodczych. Zasadniczo może to być ropień, zapalenie gruczołów w okolicy narządów płciowych, jak i objaw jakiejś choroby przenoszonej drogą płciową. W ustaleniu przyczyny wystąpienia tej zmiany na wargach sromowych istotne byłoby dokładne zbadanie jej.

Otóż już od dawna mam taki mały pryszcz na wardze sromowej od środka. Nie boli ani nie rośnie, nie puchnie, nie mam ogólnie żadnych problemów. Coś mnie pobolewało (tak jakby drętwiało, mrowiło) w tym miejscu i po sprawdzeniu okazało się, że jest tam zgrubienie pod skórą. Wczoraj wyczułam na lewej wardze kolejny guzek (wiekszy, wielkości fasoli jaś - podobne objawy - uczucie mrowienia przy dotyku, lekkie swędzenie). Guzki na wargach sromowych większych.


Z przodu łączą się, bezpośrednio wrastając we wzgórek łonowy, tworząc tzw. Tekst opowiada o problemach z wargami sromowymi także tymi wymagającymi plastyki. Już teraz nie musisz sama się z nimi zmagać. W Białymstoku zapraszamy Cię do profesjonalnego gabinetu ginekologii estetycznej Estimed na ul. Mławską lok gdzie robimy plastykę warg sromowych i inne zabiegi.


W poprzednim artykule opisywaliśmy funkcję, jaką spełniają wargi sromowe. Omawialiśmy także kwestie związaną z występowaniem na nich różnych zmian skórnych. Po przeanalizowaniu wszelkich faktów na ten temat można wysnuć wniosek, że guzek na wardze sromowej nie zawsze jest zwiastunem czegoś złego.


Takie grudki zazwyczaj są rodzajem zaskórników, które powstają w wyniku. Guzek na wargach sromowych - rak sromu Rak sromu jest rzadko występującym nowotworem złośliwym dotyczącym narządów rodnych kobiety. Jego objawem jest pojawienie się twardego guzka na wargach sromowych.

Nie daje on objawów bólowych, niekiedy jednak może pojawić się świąd skóry, która pokrywa zewnętrzne narządy płciowe. Naciek raka płaskonabłonkowego warg sromowych Infiltratio carcinomatosa planoepithelialis - głównie na wargach sromowych. Jaka jest szansa na wyleczenie, jak przebiega leczenie i jaka jest umieralność, dotyczy to kobiety letniej, początkowe stadium. Czy mi nic nie grozi, ze ja go tak czesto nacinam i dlaczego on po operacji znowu sie pojawił?


W okolicy warg sromowych znajdują się bardzo duże ilości gruczołów Bartoliniego, które okresowo mogą ul. Przeczytałam na tej stronie, że guzki na ramionach to mogą być tłuszczaki. Mam taki guzek na prawym ramieniu.


Drugi nieco mniejszy na wardze sromowej. Czy to również może być tłuszczak? Jakie są następstwa takich guzków?


Bolesny, niewielki guzek w okolicy warg sromowych (bez zaczerwienienia i innych dolegliwości). Violetta Skrzypulec-Plinta ginekolog położnik, endokrynolog, seksuolog Kierownik Katedry Zdrowia Kobiety Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Pojawienie się zgrubienia na wargach sromowych, guzka, grudek, zmian wypełnionych krwią lub ropą, a tym bardziej wystąpienie dodatkowych objawów (np. gorączka, powiększenie węzłów chłonnych) to sytuacja wymagająca konsultacji z lekarzem. Udaj się na badanie tym bardziej, jeśli zmiana utrzymuje się przez kilka tygodni, bo może. Plastyka warg sromowych.


Zabieg nie jest skomplikowany i nie wymaga długiej rehabilitacji. Wykonywany jest w znieczuleniu miejscowym i polega na usunięciu zbyt dużego fałdu skóry w ten sposób, aby brzeg pozostał niezmieniony i nie. Narośl na wardze sromowej.


Zauważyłam, że na wardze mniejszej, wewnętrznej utworzyła mi się taka falbanka ze skóry, jakby zmarszczenie właśnie w kształcie falbanek, nie jest to białe, ani twarde. Warszawie, w Krakowie, we Wrocławiu, w Łodzi czy w Szczecinie. Panie Doktorze prosze o odpowiedź.


Kilka dni temu na wargach sromowych mniejszych zauwazyłam odczuwalny niewielkiguzek-boli tylko przy dotyku i nieco przeszkadza kiedy bielizna ociera,ale podczas chodzenia nie przeszkadza. Wizyte u ginekologa mam dopiero w czwartek popołudniu ale okropnie niepokoje sie co to moze być? Do zmian w obrębie sromu przyczyniają się niedobory estrogenów u kobiet po menopauzie, które prowadzą do owrzodzeń, krwawych wylewów i zmian budowy sromu. Obrzęk i bliznowacenie okolic łechtaczki powodują jej atrofię.


Wargi sromowe mniejsze zaczynają przywierać do warg sromowych większych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty